Guitar Hero: World Tour [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 15 feb 2009.

1. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm? Ik heb hem gisteren al gedownload.. :)
    Ik verheugde me er echt op, maar eentje is op expert guitar echt niet te doen (Die van Unearth). Beetje te moeilijk voor me. Jammer, maar ligt toch aan mezelf he :+

Die andere 2 zijn wel goed te spelen ;) heb een nieuw record, ik stond 24e van de wereld met Dez Moines op bass =D Was een van de eerste die hem deed denk ik, vanmiddag nog een keer gespeeld + verbeterd en toen stond ik 70e :)

Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoorde ik daar nou...gratis? Nice! Binnenkort dan maar ff aan de binnenkant van mijn ogen bekijken. :)

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Eentonig komt toch op hetzelfde neer als ze lijken op elkaar? Neem bijvoorbeeld Tush en La Grange. Beide nummers zijn eerst wat akoorden en vervolgens voor de rest van het nummer een lange solo. Ik wil ook niet zeggen dat ze slecht zijn want ik vind ze zelf ook goed, maar het lijkt me niet iets waar je een hele Guitar Hero over maakt. Sowieso vind ik de meeste suggesties die gegaan worden hier een beetje gehaast want als je er over nadenkt is die shit totaal niet geschikt voor een GH game.

Als je Aerosmith en Metallica neemt heb je wat makkelijkere nummers (Metallica: For Whom the Bell Tolls, Aerosmith: Uncle Salty) en uiteindelijk de moeilijke nummers (Metallica: Fight Fire With Fire, Aerosmith: Train Kept a Rollin) waar zelfs de Guitar Hero veteranen de nodige moeite mee hebben.

Als laatste lijkt het me ook een kwestie van doelgroep. Metallica is nog steeds de grootste band van de wereld en Aerosmith is (voornamelijk in de VS) echt ongelofelijk groot. Je moet voor de grap eens op hun site kijken, ze verkopen zelfs Aerosmith barbeque saus. Neem je bijvoorbeeld een Guitar Hero: ZZ Top, dan zal Activision lang niet zoveel verkopen als van bijv. Metallica. En aan de laatste paar Guitar Hero games te zien, is dat toch hun grootste belang.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat is precies de reden waarom ik eerder verwacht dat er een U2 versie komt en ik hoop op een pink floyd versie. U2 heeft natuurlijk een enorme aanhang.

De zz top noemde ik duidelijk als dlc, daarvoor is een hele game teveel eer. Echter nummer als gimme all your lovin' en sharp dressed man lijken mij heel geschikt.

Ik blijf erbij dat de verkoop van Pink Floyd die van Van Halen sterk zullen overtreffen. Regelmatig hoor ik mensen vragen of er al nummers zijn van Pink Floyd, maar ik heb nog nooit iemand horen vragen naar nummers van Van Halen. ;)

5. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Pink Floyd lijkt me ook meer iets voor DLC ook. en ik blijf erbij dat U2 echt te saai voor woorden is om te spelen.

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik blijf hameren op een Guitar Hero: Guns N' Roses! Bass is perfect, drums zijn heerlijk, gitaar is f*cking awesome en de zang spreekt voor zich he :+

7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Jammer dat Axl Rose zo'n huilerd is xD

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Doe nou gewoon Guitar Hero: Foo Fighters/Arctic Monkeys, zijn we van alle gezeur af:+

9. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een GH versie van pink floyd gaat nooit gebeuren. De huidige generatie gamers kent die band niet..

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Een Guitar Hero: Motorhead, lekker rocken op Marching of to war.
    Of een Guitar Hero: Dragonforce...hmm nee toch maar niet..

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh rly? Zullen er echt veel mensen zijn die Pink Floyd niet kennen? Na al die remixes? En sowieso hebben ze best wel een reputatie opgebouwd, en zijn ze een van de bekendere progressieve rock-bandjes. Maar het is gewoon niet echt GH materiaal...

12. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe goed zijn de GH Explorer gitaren i.v.m met de WT gitaar ? Die Explorers zijn een stuk goedkoper, maar als die veel sneller kapot gaan, dan heb ik daar niets aan.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Die Explorers zijn behoorlijk stevig hoor.

Ik wil niet weten hoe vaak die gevallen is, maar hij werkt nog steeds goed*)

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Die van the Beatles worden echt heel mooi.

Je ziet de gekleurde knoppen niet meer zitten.

Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  15. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de instrumenten van Play-asia ook te gebruiken op de PAL consoles ? En hoe zit het met de garantie, geldt hier in Europa ook gewoon de garantie op geïmporteerde instrumenten.

Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  16. SysanApse

SysanApse Guest

Controllers zijn niet regio gebonden.
    De gitaren dus ook niet neem ik aan.
    Garantie weet ik niets van.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heb je uberhaubt al naar de verzendkosten van een instrument gekeken op PA?

Ik geloof dat dat de pret al snel bederft.

18. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Gister het Death Megnatic Album gedownload en het Motorhead Trackpakket. Me eerste try op Love you like a Reptile van Motorhead stond ik gelijk 267e. Yeah, met een beetje practice haal ik de top 20, hoop ik.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Bijna Rock Rank 26, maar wat gaat dat traag zeg! 8)

Net wel even "Everything's Magic" van Angels & Airwaves binnen gehaald.
    Gewoon omdat Angels & Airwaves tof is en "So What" van Pink.
    Niet omdat het zo'n bijster leuk nummers is, maar zolang er iemand zingt is dat nummer te grappig. :cool:

20. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een nummer kan FC'en op Expert gaat het veel sneller hoor8) Ik was Rock Rank 31, en na 30 keer een paar nummers te hebben geFC't ben ik al bijna 33.

Deel Deze Pagina