Heb een vraag ivm de ammo upgrades in Far cry 2 Ik wil een ammo upgrade kopen voor bijvoorbeeld mijn AK-47. Dan kan ik ofwel: 1) de "assault weapons" upgrade kopen die ervoor zorgt dat al de assault weapons meer ammo kunnen dragen. 2) de ammo upgrade kopen van alleen de AK-47. ( want voor elke gun kanje 3 upgrades kopen: Reliability, accuracy & ammo upgrade. ) Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tssn de 2, of meer specifiek, voor wat dient de ammo upgrade die je per wapen koopt ? Merci ! Axios
Hey, welkom op XBW Misschien kun je eventjes het Far Cry 2 topic doorspitten? Daar zal ongetwijfeld iemand tussen zitten die jou kan helpen. Maaaaaaaar, ik zou Rampage niet zijn als ik geen irritante GIF zou posten maar jou tegelijk ook een link geef : Klik hier ... ja .... HIER voor het algemene Far Cry 2 topic. Succes!
Hé Axios, welkom op het forum! In dit Xbox 360 gedeelte is er voor elk spel een topic, zodat je daar alles kwijt kan wat je over het spel wilt. In het geval van Far Cry 2 is het topic hier te vinden. Stel daar je vraag dan ook even opnieuw! EDIT: Zo Rampage, dat doe je goed.
Ow sorry, heb eventjes de regels gelezen nu, mijn excuses !! Het is ochtend voor iedereen *) Cheers Axios
Aangezien je je vraag al hebt gesteld in het Far Cry topic gooi ik deze dicht en gaan we daar verder! Welkom op het forum!