De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat moet het wel een NL en EU model zijn ;)
    Vraag hier altijd eerst na , als je geen antwoord krijgt koop hem dan daar ook niet.

    Goedkopen.nl levert alleen NL of EU modellen !!
    Bij sommige producten staat dit dan ook heel duidelijk vermeld.

    Wij leveren uit voorraad het Nederlandse model en niet het EU model met buitenlandse bedieningspanelen !!
     
  2. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan houd ik dat wel in de gaten maar wat is het nut van die winkels om andere modellen te leveren?? Goedkopere inkoopprijs ofzo??
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal juist :thumbs:
     
  4. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip , ga hem denk ik dan op goedkopen.nl halen!!
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De "winkel" zit hier bijna op loop afstand :+
    Ken veel mensen die hun artikelen daar hebben gekocht.

    Eigen vervoersbedrijf !
    Grote artikelen, zoals wasmachines, koelkasten en plasma tv's kunnen door ons eigen vervoersbedrijf bij u thuis worden afgeleverd. Het apparaat wordt uitgepakt, aangesloten en gecontroleerd op een juiste werking. Standaard wordt er geleverd t/m 2e verdieping. Het is mogelijk om bij levering van grote apparaten met PIN te betalen.

    Bij veel webwinkels is levering tot de drempel , niet bij Goedkopen.nl
     
  6. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je toevoeging over die garantievoorwaarden.. Ik ben benieuwd of de service van die webshop net zo goed is als die van fysieke winkels zoals bijvoorbeeld Saturn!
     
  7. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dan wacht ik nog even totdat de p42v10 uit is en dan maar bestellen!!!!
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die webwinkel heeft hier in de regio een hele goede naam.

    Maar wat bedoel je met service ???

    Als mijn FullHD kapot gaat bel ik niet de winkel , ik neem direct contact op met de helpdesk van de fabrikant.
    Zag vorige week mensen een defecte 47" Samsung bij de MM naar binnen brengen , dat zal ik NOOIT doen.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Welk fototoestel gebruik je?
     
  10. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Goed aparaat volgens mij. Alleen zie je scherm er wat kartelig uit? Ziet het er bij jou thuis ook zou uit of alleen op de foto?
     
  12. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    het is op de foto wel erger dan in het echt, maar moet zeggen dat ik laatst voor grap nog een potje halo 3 geschoten heb, en toen viel het me wel op dat de kartels me iig ook daadwerkelijk opvielen,

    nu heb ik gister toevallig even een HD filmpje gestreamet, en ja dat is toch echt gewoon perfect beeld dus, dan ligt het er mischien aan dat ik er of te dicht opzit, of aan het signaal van de xbox het is natuurlijk geen full hd met bv. halo 3,

    gears of war 2, zag er dan ook al een stuk beter uit moet ik zeggen!

    maar feit blijft dat de kartels in halo 3 me meer opvielen dan op mijn vorige 37''.

    wat betreft de karteling die je ziet op het scherm op de foto's, het beeld van het dashboard is gewoon punt gaaf!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Scherm is ook groter dus dat is dan wel normaal. Gebruik je een HDMI kabel en staat de XBox op 1080P?
     
  14. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet terug naar de winkel brengen? Laat hun het papieren rompslomp maar regelen. Jij hebt het product bij hun gekocht en de winkel moet maar zorgen dat het werkt. Dat de fabrikant niet altijd goede producten maakt is het probleem van de winkel, anders moeten ze dat merk maar niet verkopen.

    Zo hoort het iig te gaan. Ik weet dat het lang niet altijd gebeurt, vooral bij webwinkels omdat die geen winkel hebben. De winkel stuurt je door naar de fabrikant, zodat hun er geen omkijken meer naar hebben. Maar het tegendeel is waar. Was toen ook met de PS3. Als deze kapot ging en Sony wilde hem niet repareren moet je gewoon terug gaan naar de winkel en eisen dat je een andere krijgt. Je hebt immers een overeenkomst (bon) met de winkel en niet met de fabrikant. :)
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Nee hoor, zo werkt het niet en jij wilt dit ook niet!

    Natuurlijk, als de tv al kapot is als die geleverd wordt of je een defect hebt binnen een week, dan ruil je deze om bij de winkel.

    Gaat de tv echter later kapot, dan krijg je bij hdtv's van bijvoorbeeld Samsung of Panasonic, gratis een monteur die bij jou thuis komt en hij gaat proberen deze ter plekke te repareren!
    .

    Wat je niet wilt is dat jij de tv naar de winkel moet brengen en zij hem dan gaan opsturen naar een reparatiecentre, want dan ben je m weken kwijt.

    Daarom is het wel belangrijk om te checken of de webwinkel geen paralelle import heeft gedaan, want dan heb je deze reparatie aan huis service niet en moet je m alsnog laten ophalen ter reparatie.

    Daarom is service van een winkel veel minder belangrijk dan vroeger. Service is wel belangrijk als je weinig van hdtv's weet en je wilt gaan testen of vragen. Helaas zijn zij niet onpartijdig, ze zullen je geen tv aanraden die zij zelf niet verkopen.


    Jammer dat sommige mensen nog steeds de waardeloze imageshack aanbevelen voor het plaatsen van foto's, moedeloos word ik van die popups. Ik vraag toch niet om die reclame?
    Gebruik gewoon www.photobucket.com dat is ook gratis en geen popups ;)
    ff registreren en daarna kan je foto's op deze site uploaden. Staat de foto erop, dan ga je met je muis bovenop de foto staan.
    Daarna klapt er een menuutje tevoorschijn en selecteer en kopieer je de IMG code. Daarna plak je deze in je bericht.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  16. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn xbox staat op 1080p ja, en ook gebruik ik een HDMI kabel, die bijgeleverd was bij mijn xbox elite, kwaliteit ervan durf ik dus niet te zeggen;)

    iig, wanneer ik een filmpje stream van 1080p is het beeld wel gewoon echt super strak, maar wat betreft een game spelen als halo 3, vallen de grafische minpunten van de game zelf toch meer op. door het grote scherm denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kwaliteit van de HDMI kabels zijn net zo goed als iedere andere.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Halo3 is al een waardeloze game (persoonlijke mening hè! ;) ), maar ik meen ook dat deze niet op 720p wordt gerendered.
    Het is mij een raadsel waarom niet, ik zie niets in het beeld wat zó mooi moet zijn of zo'n enorme rekenkracht zou moeten kosten.

    Stop maar s Assassins Creed of Ace Combat6 in de xbox, dan zie je mooie graphics.
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4

    Bedankt voor de informatie, dit helpt me weer wat verder, top:thumbs:
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad waar dat je, als je naar een winkel gaat, je vaak erg lang moet wachten op een gerepareerd of nieuw toestel. Dat ben ik met je eens, met de rest niet ;) Trouwens, als het echt te lang gaat duren moet de winkel je een vergelijkbaar vervangend exemplaar te leen geven. Waardoor de overlast meevalt.

    Sommige bedrijven hebben service nu eenmaal hoger in het vaandel staan dan anderen. Samsung en Panasonic hechten blijkbaar veel waarde aan service waardoor ze gratis een monteur sturen. Hoewel ik me afvraag of een monteur de tv ook echt open haalt om een onderdeel te vervangen. Volgens mij kan hij alleen met de instellingen spelen en de firmware vernieuwen e.d. Hij gaat echt niet een printplaat oid vervangen ivm de omgeving en het gereedschap wat hij bij zich heeft. :x Ik kan me ook voorstellen dat een monteur ook goedkoper is dan het heen en weer sturen van een grote LCD tv mét kans op nog meer beschadiging. Met een monteur hebben beide partijen dus voordelen: goedkoper en snel.
    Ze hoeven dit echter niet te doen. Feitelijk heb je niets met de fabrikant te maken. Sommige bedrijven doen erg moeilijk met betrekking tot garanties e.d. Kijk maar naar Sony en de Playstation 3. Sony komt niet langs en wil hem alleen repareren als je 200 euro overmaakt naar hun rekening. Radar heeft het grondig uitgezocht en komt met de volgende verklaring en vooral het volgende stukje uit de brief is wat ik bedoel:
    Wat betreft paralelle import heb je helemaal géén garantie in Nederland! Tenminste in eerste instantie niet. Soms doet een bedrijf niet moeilijk als ze service willen bieden, maar vaak krijg je geen garantie. Als je hem bijvoorbeeld in Duitsland koopt moet je hem in Duitsland aanbieden voor de garantie. Dat gaat lastig omdat je in Nederland woont. Maar heb je bijvoorbeeld een familielid in Duitsland wonen dan kan je vanuit dat adres gewoon beroepen op de wettelijke 2 jaar garantie welke in de EU geldt. Het lastige is alleen dat je dus alles vanuit dat adres moet regelen. De tv zou je daar heen moeten brengen en daar laten repareren etc.

    Als consument sta je in de EU behoorlijk sterk (in tegenstelling tot in USA). Je moet het alleen weten en op de juiste manier benaderen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina