[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is die niet zo kort als Knothole, die heb ik niet eens gekocht omdat ik dat hoorde :eek:

2. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen de gratis en premium knothole dan?

3. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    gratis heb je nodig om de items te kunnen zien als je met een vriend speelt die wel de premium heeft, met de premium kan je dus wel op dat eiland komen

4. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar je kunt er dus verder niks doen? geen quests enzo alleen maar rondkijken?

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat we morgen de "see the future" DLC gaan krijgen.

Hanzo, knothole heeft een geweldig verhaal vindt ik zelf.. je hebt er 3 quests, wat winkels en ik vondt dit juist het leukste gedeelte van de game.
    Deed me erg aan zelda denken, de opbouw ervan en hoe je sommige plaatsen nog niet kunt bereiken als je bepaalde dingen nog niet hebt gedaan (vaag, maar anders verklap ik dingen) ;)

En dan die surprise shop.. ook erg leuk, daar moet je dingen ruilen voor wapens en kleding, houdt je ook wel even bezig en je krijgt er mooie spullen voor terug.

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik download de DLC denk ik (nog) niet.
    Mijn eerste Hero heb ik per ongeluk gewist... écht kut.
    Ben nog niet opnieuw begonnen. Maar is doen.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Fable II See The Future Review: Wear Shades

Slapped with the moniker "See the Future", the latest Fable II DLC takes players back to Albion and lets them do just that: See the future.

"See The Future" adds four new quests, 13 new Achievements, new character duds and new hides for your mutt. Fable II's hero is given cursed items by Huxter Murgo the Trader. Your job: Lift the curses.
    Is that reason enough to go back to Albion? Or should you stay away?

Loved
    More Fable II: As flawed as Fable II is, we did enjoy the game and its universe. Being back in Albion with a story and stuff that needs to be done is a pleasure.

Doesn't Feel Rushed: The last Fable II DLC, "Knothole Island"? That seemed cranked out rather quickly — half-baked. "See The Future", while short, shows care, depth and polish.

New Doggy Skins: As important as the mutt is supposed to be in Fable II, we were also slightly disappointed in our lack of cainine selection. Finally, we get the Bloodhound we've always wanted. There are also new outfits in the game, but hey, that's to be expected.

See the Future: We sure saw the future. It's a future that Fable designer Peter Molyneux has hinted at multiple times — stuff like that the Fable franchise may not remain a role-playing-game. Molyneux told us, "If we were to take the franchise even further, going on from Fable II, I'm not announcing anything, but if you play See the Future you're going to be getting a flavor at what's going to be happening. My ideal is what I would want to happen is something big."

Raise The Dead Isn't Your Default Spell: A spell that always worked like charm for us was pretty ineffective for us in one quest in particular. We liked the challenge of figuring out why that old chestnut didn't work. That being said, it decimated pretty much everything else elsewhere.

Hated

Orbs: Remember those orbs in Fable II? Not the experience orbs that pop out of people when you kill them, but the ones you've gotta shoot or hit or whatever to make something happen. We hated them. They're busy work! Guess what, they're back. There's once painful segment where you have to shoot a single orb around to show you where to go. Think kick the can — without the joy of actually kicking a can.

Uneven Difficulty: Some of the quests are, what's a nice way to put it, too easy? It's to the point where you're left going, that's it? Other quests are right where they should be for a Fable game. We would've liked a more evenly paced experience.

See the Future: That's why were here, right? We're here to see the future. But, the cutscene plays once, and if you've zoned our momentarily, you'll miss it. Or you'll see it, and it won't sink in right away. And considering how the cutscene is really a gianormous hint about the future of Fable, it would be nice to be able to revisit or re-watch.

Depending on how fast you breeze through the new content, you could get up to a couple hours of gameplay; completists will obviously get much more. We got a little over two hours of play from "See The Future" — but then again, we didn't exactly rush through it.

"See The Future" leaves us wanting to do just that: See more of the Fable universe in whatever form it takes — whether that be RPG or Peter Molyneux coming full circle by turning the series into a God game.
    See the Future was developed by Lionhead Studios and published by Microsoft Game Studios for the Xbox 360, released on May 12. Retails for 560 Microsoft Points (US$5.75). Played through all four quests.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, laat maar zitten dan. :{

9. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Koop 'em sowieso wel omdat het Fable is... Willem, ik dacht dat jij een echte Fable fan was?

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, tot ik Fable 2 een enorme teleurstelling vond. Heb dat spel in totaal 20 uur gespeeld denk ik.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Wat is er nou allemaal nieuw aan dat DLC pakket?
    Misschien koop ik em wel.
    Hij is nu uit iig.

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    "De content bevat weer een aantal nieuwe quests en wezens, en er zullen ook nieuwe hondenrassen geïntroduceerd worden. Maar voor de fans van het spel zal de belangrijkste toevoeging het nieuwe coliseum zijn. Dit nieuwe coliseum zou vele malen groter zijn dan het Crucible toernooi." Om even een stukje van Xbox Only te quoten. :)

Ga hem zo maar eens binnenhalen, heb wel weer zin om Fable te spelen.

13. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Iemand al de DLC binnen gehaald? Heb de game momenteel uitgeleend, dus ben erg benieuwd naar impressies!

Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net een half uurtje gespeeld, vond de eerste quest erg tof om te doen.
    Kan er verder eigenlijk nog niks over zeggen, heb namelijk ook nog geen nieuwe spullen of wat dan ook.

Heb mezelf voorgenomen dat hij niet al te lang zal zijn dus dan kan het altijd meevallen. :)

15. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    3 uurtjes gameplay heb ik gelezen... Prima te doen voor een casual gamer als ik.

16. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0

Dit waren tijden mensen... Weg met Fable II. Geef mij maar een vette re-make van deel The Lost Chapters! Setting van het eerste deel bevalt mij vééééééél beter.

Maar Fable II is ook wel gaaf hoor. 8)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik vind je als Fable speler erg mild over deel 2... Ikzelf vond deel 2 gewoon slecht. Fable 1 was inderdaad erg goed, dus ik dacht dat deel 2 dit wel ging overtreffen.. Helaas.
    Ik heb de game toen nog uitgespeeld voor een Xboxworld achievement challenge, anders was het er nooit van gekomen :D.

18. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet mild over deel 2.
    Fable II is geen slechte game. Het heeft misschien wel veel weg van deel 1, maar is zeker geen slechtere game.

19. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf net ook Fable 2 binnen gekregen. Gaaf spel, bevalt me wel.
    Ik ben nu net bij The Temple of Light. Ik moet wel zeggen dat ik de prequel van het spel qua verhaal wel slechter is dan 2 naar mijn mening. Vond het begin bij deel 2 een beetje slap. Komt er op neer dat je wraak wilt nemen en je weet niet eens wat er nou precies gebeurt is bij het kasteel met Lucien (Ja oké, ik kom dat misschien nog te weten, maar toch).
    Maar aan de andere kant vind ik de wereld wel weer super, mooie graphics... Toffe hond etc. Ook vond ik het erg tof om de Hero's Guild zo verwoest te zien waar je toch terug komt.
    En trouwens, dat verhaal dat wordt verteld over die 'andere' hero van lang geleden, is dat zogenaamd de Hero die jij in Fable 1 speelde? :eek:

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    M'n broer had de DLC in 40 minuten uitgespeeld. Niks speciaals zei die.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina