Oke. Maar het komt niet op Live t.z.t? Weet jij vast ook niet... Trouwens, ben nu op The Island. Ik heb zo'n gevoel dat het einde verhaal begint te naderen. Klopt dit?
Wat een koninklijke game! Einde was écht te bruut, wel een beetje moeilijk! Geen spijt van de aankoop.
Ik vind de game ook best gaaf Is er een manier om te kunnen cheaten? Kun je niet simpelweg gewoon een 2e Gamer account aanmaken zonder online te gaan? Dan kan je op dat account toch gewoon lekker cheaten zonder dat de achievements uitgaan op je hoofd account? Wil m'n vrouwke vanavond even laten spelen namelijk
Weet ik inderdaad niet zeker, ik ben ook maar een spectator - maar ik ga er niet van uit. Jep. Enerzijds ben ik het met je eens, anderzijds... deze game is maar heel losjes gebaseerd op de film en de twee projecten zijn dan ook los van elkaar gemaakt. Het is dus een beetje een "halve" filmgame.
Bartsmit had als pre-oder deze codes ook..ik heb er zelf nog geen,en heb de ps3 versie,ben ook op zoek naar een code.
Als je de game hebt uitgespeeld en je gaat weer opnieuw beginnen, houdt je dan je powers? Ik ga denk ik weer opnieuw beginnen, maar alleen als ik dan vanaf het begin full power ben, anders wacht ik nog ff ^^
Nee, als je new game doet begin je weer vanaf 0. Je kan wel de chapters overnieuw spelen met chapter select. Dan hou je wel je powers en kun je voor de nodige achievements gaan die je niet in 1 playthrough haal.