[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja ok, maar hebben ze transformerende robots? Nope! Wat is dus beter? Juist.

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is Wolverine? Wil 'em graag zien in de bios, maar de meeste mensen zeggen dat de Special Effects niet goed zijn.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een leuke actie film met humor die je het beste in de bioscoop kan zien. Kaartje zeker waard. :)

4. GameKid360

GameKid360 Guest

Beste film tot nu toe, die ik heb gezien dan he. Dat bedoelde ik. \o/

Btw, hij was gewoon erg goed. Ik heb er gewoon van genoten.

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Vond hem zeker wel vermakelijk. Lekkere actie.

Gisteren The Da Vinci Code gekeken voor het eerst. Vond hem best goed. Vooral Ian Mckellen acteert zoals altijd geweldig.

En dan nog even over de gasten die Transformers de beste film ooit vinden. Oke de film zelf zal nooit een oscar winnen voor beste film, maar ik kijk graag films met veel actie en spektakel, en daarmee ben je bij Transformers op het juiste adres. En dat maakt het voor mij juist wel de beste film die er is. Damn wat is die film na zelfs 8 keer gezien te hebben toch vet! Kijk echt uit naar deel 2.
    Als ik voor een film moet gaan waarvan ik dacht... shit zeg die heeft me geraakt en wat een goed verhaal. Dan noem ik de films "Crash", " The Shawshank Redemption, The Green Mile, Freedom Writers en Mean Creek.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Typische film voor in de bios. Verder niks bijzonders maar je gaat voor de actie.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Mijn argument: je hebt geen kennis over films als je Transformers de beste film ooit noemt.

Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mijn argument: Taab maakt grapjes.
    En als dat niet zo is. Fail. :lol:

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die is zeker (nog) niet in de bios te zien hè? Beetje jammer. September zo te zien?

10. warbladex

warbladex Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind disturbia een goede film, in het begin toch een beetje komedie en op het eind toch nog een thriller.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mwja iedereen ziet een film anders toch...bedoel er zijn mensen die kijken nog nederlandse films...dat vind ik zo kut...oorlogs winter vond ik ook niks...dat hele nederlandse taaltje trekt mij gewoon NIET! Moment dat er iemand wat nederlands zei nam ik hem al niet meer serieus.

Krijg nu vast veel kritiek en zou zeggen waardeer mijn mening dan en kom dan met een goeie engelse film! Ik vond transformers ook echt Geweldig puur ook omdat ik de serie vroeger volgde! het kwam er niet mee overeens maar toch die transformerende robots en die actie...geweldig! Kon nog net geen traantje weg vinken op einde

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Lord of the Rings nog steeds supergoeie films :)
    Wij hebben ze nog op bejaarde video's staan die om de minuut vastlopen maarja :9

10/10

Faramir WTF \o/

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Transformers is gewoon uitstekend in wat hij moet doen. "Hersenloos pure popcorn vermaak" en in dat genre is hij gewoon een van de betere vind ik. Naar een film als Transformers moet je niet gaan voor een diepgaand verhaal met waanzinnige personages. Gewoon simpel vermaak, en het lijkt erop dat Transformers 2 alleen maar dikker gaat worden.

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Oh begrijp me niet verkeerd, Transformers is zooooon fucking vette film niet te geloven! maar als je het de beste film ooit noemt dan heb je serieus 3 films gezien dat kan niet anders. Ik vind heel veel films klote, bijvoorbeeld Pans Labyrinth, maar ik kan zien dat het een goede film is. Dat er kwaliteit in zit. In Transformers zit deze kwaliteit gewoon niet. Het is een hele leuke vermakelijke film. Niet de beste ooit.

BTW over Disturbia op de vorige pagina: _O_

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zo is dat! Daar heb je zeker gelijk in, Transformers doet wat ie moet doen. Perfecte popcorn film, zo zou ik het noemen, iig een van de beste van zijn eigen genre. Maar er komt een tijd, dat je andere films kijkt en die nadat je ze gezien hebt nog steeds in je hoofd zitten en je aan het denken zetten. Transformers zie ik meer als een attractie, het is gewoon een rollercoaster rit waar ik persoonlijk erg van kan genieten.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Transformers is idd erg leuk voor een popcorn film wat nog best knap is gezien Shia LaBouf er in mee speelt :+

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Geinig dat er bijna een discussie op gang komt hoe je Transformer toch als beste film ooit kunt bestempelen, maar ik moet mijn mening toch herzien. Ik heb net Harry Potter: Goblet of Fire gezien.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Want daar zitten draken in. :cool:

19. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als ik Taab's profiel bekijk en zie dat die al 28 jaar is lijkt het me overduidelijk dat die gewoon aan het treiteren is hier :9

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Haha, hell yeah son! Can't beat a dragon! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina