Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    kun je dan ook echt alle party members besturen?

Om voorbeeld te geven in FF XII kon je wisselen tussen de characters en kon je ze wel allemaal besturen maar terwijl je er 1 bestuurt handelde de rest automatisch.

Kun je hier wel voor alle poppetjes tegelijk bepalen wat ze doen? Zoals bij alle FF's tot aan X-2?

2. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch echt weinig turn-based aan het vechtsysteem. Ligt meer aan hoe je zelf je aanvallen indeelt. Dus of je wacht tot je meerdere aanvallen of een speciale sterkere aanval uit kunt voeren, of meteen aanvalt wanneer je balkje vol genoeg is voor één minder krachtige aanval.

Overigens kun je ook niet vrij rondbewegen tijdens gevechten. Je character beweegt wel tijdens battles, maar daar heb je zelf geen controle over, of ik heb me er nog niet genoeg in verdiept om uit te vinden hoe dat werkt.

Het klopt idd ook dat je alleen controle hebt over Lightning in de demo. Je kunt ook niet van character wisselen, maar dat zal in de uiteindelijke game uiteraard wel kunnen. Weet niet of je dan controle hebt over al je characters of dat je dan nog steeds moet wisselen.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Minder nieuws voor de 360 versie:
    Bron: criousgamer

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kunnen ze er geen aparte download voor maken?
    Wil best wel wat ruimte op mijn harde schijf ervoor vrij maken, de Japanse voiceovers dus.

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat zat ik nou ook al te denken gewoon japanse taal te downloaden ik heb persoonlijk liever de japanse taal, past altijd beter in de stijl en anders wil ik een ierse stem want die praten cool you bloody wankers.

Maar als ik lees wat shinobi zegt over het vechtsysteem lijkt het me beetje zoals Chrono Trigger vroeger (1 of best rpg ever). Binnen een seconde te downloaden en moet je ff snes emulator gebruiken maar alleen als je het spel zelf ook bezit anders binnen 24u verwijderen jongens.

Snelle reactie BoF 1 en 2 waren beter dan 3 en 4

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    2 was echt briljant.

Helaas was hij wel erg moeilijk met hoge grind factor.

Wilde je alle wapens kunnen kopen om je characters tussendoor te upgraden ( die had je nodig geloof me)

had je een verhouding van 2 uur grinden voor 1 uur gameplay.

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ja daar had ik niet zo last van ging een beetje cheaten door met trainen het spel 10x zo snel te laten lopen

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik lees dat heel anders: door opslaggebrek op de 360 gaan de Westerse 360 EN ps3 versie misschien alleen de Engelse voice-overs hebben

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ah bijna hetzelfde aangezien ik geen ps3 heb voor mij hetzelfde alleen dat het nu ook slecht nieuws is voor de ps3 dan ook natuurlijk.

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Dat is zeker niet wat er staat. Vooral door dit:
    Er staat absoluut niet dat doordat de X360 de capaciteitslimitatie heeft dat -beide- versies alleen Engelse voice-overs hebben.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In het nieuwsartikel staat dat inderdaad, maar in de quote staat het er niet zo duidelijk in zoals Kevf al zei (en wat ik al min of meer had gezegd in het PS3 topic :+).

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Idd ik kan me namelijk erg goed voorstellen dat SE twee exact dezelfde games wil of misschien wel MOET afleveren...helaas.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    3 was bij verre weg absoluut de beste...geen twijfel mogelijk.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben ik niet met je eens. Deel 2 had veel meer memorable characters.

Ook dingen die je echt niet verwachtte zoals dat Patty je zus was en je je vader nog terug vond.

Deel 3 had dan wel weer Rei en Teepo. Jammer dat je die al snel in het spel kwijt raakte.

Volgens mij moest je bij deel 3 nog meer grinden dan deel 2?

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Rei en Teepo kwamen dus ook terug terwijl je dacht dat ze dood waren ;) Deel 3 hoefde je helemaal niet te grinden en ook vond ik de skill stukken beter. Zeker het deel dat je skill moest leren van monsters.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Euh, zover ik weet heb ik heel veel moeten grinden om wapens te kunnen kopen en bosses te verslaan.

deel 4 was de enigste zonder veel grinden zover ik mij herinner. Krijg eigenlijk wel zin die games weer eens op te pakken

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en maar weer over FF? :+

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    achja we houden het topic wel actief haha

On-topic dan maar weer.

Is er al bekend hoeveel partymembers er zijn en wie dit zijn op de hoofdpersoon en die donkere man met de afro na?

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    over FF? Boring ;)

Eigenlijk is het al een beetje over FF in het feit dat ze niet teveel van grinden houden en characters belangrijk vinden.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik meen te hebben geteld dat het er 7 waren die tot nu toe bekend zijn.
    -Lightning
    -Sazh Katzroy(afro)
    -Snow Villiers
    -Oerba Dia Vanille
    -Gadou
    -Marquis
    -Rebro

Die laatste 3 personages staan op pagina 11 onderaan.
    Ik wil hier wel even aan toevoegen dat de laatste 3 personages ERG gewoontjes zijn, bijna saai te noemen.

Laatst bewerkt: 13 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina