Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon niet PvP doen met je character dan maar ze hebben het eruit gehaald omdat je met Xbox iets van backup kan ophalen en blabla dus mensen kunnen alsnog hun character terug halen. Dan moet ik maar met heel veel discipline my save game deleten wanneer ik dood ga :mad:

    Moeten ergens tegen de release ff lijst met gamertags misschien maken wie hem allemaal gaan spelen, wel handig misschien. Zit trouwens ook clanfuncties in las ik maar of dat nou zo boeiend is.
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is deze nu al uit??
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach waarom zou je het character gaan deleten. Je wilt hoe dan ook niet dood gaan want dan gaat je survivalbonus naar beneden. Hoe langer je overleeft hoe hoger je survival bonus en hoe beter de spullen zijn die je vindt (dus al je nooit dood gaat en een hoge survival bonus hebt droppen vijanden betere set, betere wapens op niveau van hogere levels)

    Trouwens hoe zit het met die armor. Hebben die allemaal dezelfde skills gewoon? (behalve verschil in nummeriek superioriteit van + 2 skills erbij ipv +1) of krijgen armors ook echte hele nieuwe attributen erbij?

    En clan systeem... Denk dat het vooral handig is om hier een ruilhthread aan te maken.

    Wat ook handig is van de makers is trouwens een gezamelijke kist. Kan je alsware als je SW beent en je vindt iets voor high elf gewoon in die kist stoppen en dan als High Elf eruit pakken. (of als je een nieuwe SW maakt)

    Casper --> duurt nog tot 5 juni....
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    nee
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat dat je van guided arrow buiten town schieten en dan PvP invite doen? ;)
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier ff een voorbeeld van iemand gejat

    heres a quick scenario, you are up late playing Hardcore D2, Hell difficulty, you have spent 2 weeks making your way up to lvl 74 with your Barb, you are on A2 hunting down the staff of kings, trying to get thru the maggot lair so you can goto sleep. Upon entering the maggot lair you have 60 lightning resist and 75 resist all others, you can easly take down the death beetles and maggots, but there emerging from the fog is a boss death beetle, and under his name you see.....extra strong...lightning enchanted...you feel uneasy, but reassuse yourself that your 60 lightning resist is easily capable of handling this, you swing...he takes a hit and charged bolts fly in every direction, 1 hits you taking away 2/3 of your health...your heart starts racing, should i alt-f4? or can i take him, you swing again, this time the bolts miss you, one more time, they miss again. suddenly another boss beetle appears you immeaditly townportal your hands still sweating and your heart still racing...you lived. this time

    Helaas zou ik dit niet weten denk dat die kans er zeker is zal ff binnenkort google.

    Compleet mee eens zo lang je maar altijd meer kan looten niet dat je al vanaf lvl dalijk alles al heb.

    2K sterk antwoord
     
  7. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag in de VS uitgekomen en wij worden w.s pas 5 Juni geleverd.
    Best wel sneu dit, ze hadden toch net zo goed Europa ook mee kunnen leveren. Hier een link naar een forum waarop een gozer over de game schrijft.

    http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=619097

    Klinkt wel top wat hij schrijft, tegen de reviews in :thumbs:
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Blijf toch wel gek inderdaad omdat het een Duitse game is. Als wij de game eindelijk kunnen spelen is er hopelijk wel dus al een ruime markt op gang van hoge level items. Aan de andere kant lopen er ook allemaal van die peop kinderen rond met slechte builds maar jouw toch dood kunnen slaan omdat ze 50 levels hoger zijn.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je kan toch zelf kiezen voor pvp? En hebben wij geen aparte servers?

    Keek nog even op gamehubs, maar die US versie is niet regio vrij :mad:
     
  10. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    maar op die link staat een reactie dat ie wél regio vrij is, i.v.m. multi-platform.
    Zou wel relaxed wezen
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    de versie die gamehubs verkoopt wordt ook pas juni verwacht
     
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is ie niet regiovrij had het denk ergens op officiele forums gelezen, maar je kan volgens mij sowies alleen maar PvP tegen iemand rond hetzelfde lvl, bij coop is dit ook zo dus je kan niet met je lvl 234 iemand helpen van lvl 0,23

    Maar inderdaad stom dat de VS het alweer heeft en wij moeten wachten, maar dat zijn we ondertussen wel gewend.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja, maar waarom weer net bij dit spel waar ik echt op zit te wachten
     
  14. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad, normaal liggen we 2 á 3 dagen achter op schema maar met dit spel ineens 24 dagen! Maarja, na alle reacties van de Amerikaanse spelers wacht ik in volle glorie:)
     
  15. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Geduld is een ah laat ook maar jullie hebben gelijk moet uitkomen dat ding
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    kan niet wachten om lekker met zijn 4en de gigantische wereld te verkennen.
     
  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Nouja ben nu ff met Too Human bezig en Shaun en moet zeggen Too Human vind ik nog zeer tof alleen beetje jammer dat ik nog niet heb gevonden of ik gewoon ergens beetje random kan vechten en vaak dood ga met me berserker.

    Vind shaun wel leuk alleen vind het nou niet echt speciaal gewoon leuk om af en toe er in te stoppen snap ook nog niet echt de reden waarom ik opeens daar snowboard.

    Maar Sacred 2 is wel al welkom, ondanks dat ik nog 8 nieuwe spellen heb om te spelen.
     
  18. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je naar onderen scrolled zie je dit staan;

    Als je Duits goed genoeg is weet je dat je hem ook pas na 5 Juni krijgt ;)
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    is dat wel betrouwbaar?
     

Deel Deze Pagina