Ja, waren maar twee afleveringen. Was je gestopt bij 212? Dan kan het zijn dat je nog een filler te pakken hebt, weet het niet precies. Na de laatste filler arc, en flashback arc, zijn er twee keer 2 epi fillers geweest.
Ik heb de fillers toch maar overgeslagen. 10 minuten daar naar kijken en ik had er alweer genoeg van. Ben inmiddels weer helemaal bij.
Ja, aflevering was goed! Maar wtf, het duurde 6 minuten voordat de aflevering begon. Gevecht was erg tof. Ik heb altijd het idee dat die dude ontzettend, maar dan ook ontzettend sterk is. Zou nog wel eens kunnen kloppen. Wil meer van zijn asskicking zien.
Hij werd toch gezien als het protoge tijdens zijn opleiding. Vond ze wapen in ieder geval wel bij hem passen. Wel cool gevecht.
Lekker dood topic weer. Iemand gezien laatste aflevering? Wat verschrikkelijk! En hier laten ze kindjes naar kijken
Dit is wel dramatisch tot nu toe zeg. Mag hopen dat er nog een enigsinds boeiende arc komt. Want dit was echt drama
allerslechste fillers waren nog dat voetballen (met Enryuu en Kenryuu). Niet dat het momenteel veel beter is.. Doe dan fillers over het verleden van bijvoorbeeld Stark of Ulqiuorra
Mijne ook, mijne ook! \o/ Maar misschien heeft Tite Kubo nog ideeën voor de achtergrond van papa Ichigo, dus kunnen daar geen fillers over gemaakt worden. Ik ga er overigens van uit dat de fillers niet lang zullen duren, anders zou er wel een poging tot verhaal gedaan zijn.
Ja, ook een goed voorstel. Dan kunnen ze de vader van Ishida er goed bij combineren, aangezien die samen volgens mij een interessante geschiedenis hebben.
Nou eindelijk is een fatsoenlijke filler die echt een verhaal lijkt in te luiden. En niet zomaar 1, dit zie ik wel weer zitten.