FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks!

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Een weekje geleden ofzo, had ik 2x met een Diving header gescoord in 1 uur :cool:
    Helaas had ik hem al :9

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik die nog niet:+

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die achievement maakte me gek. Uiteindelijk Chelsea gekozen met Anelka en Drogba in de spits. Een of andere kut team als tegenstander, Amateur en dan dat andere team zijn opstelling veranderen in aanvallen. Alle 10 de spelers stonden als spits/middenvelder. Zo was het simpel :+

5. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je de moeilijkheidsgraad legendarisch krijgen?

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Was die niet al meteen vanaf het begin te kiezen?

7. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is normaal meteen beschikbaar

8. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem nog mooier, terwijl ik voor de achievement bezig was om met de kleinste speler te scoren unlockte ik deze ook. Na dik 70 uur niet te hebben gescoord met een diving header en dan met de kleinste speler wel 8).

9. Ashavan

Ashavan Guest

Legendarisch kun je ten alle tijden in het menu selecteren.

Fifa09 is de eerste sinds 2001 die ik weer eens speelde. Tussen tijds alleen maar PES gedaan. Net voor de gein PES09 en wat oudere versies gespeeld maar damn wat is dat kut vergeleken met Fifa. Poppetjes die zo houterig/schokkerig reageren dat je er zeeziek van wordt :confused:

10. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die achievement nog dankzij jou gehaald jij liet toen je keeper de hele tijd uitlopen en dan deed ik 2x x en gaf hij hem zo mooi laag voor. Net voor het einde dook zo'n mannetje van FC Sydney ofzo nog op de bal:thumbs:

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand die me morgen even wilt helpen met 'The Poon Sang'. Moet dan met 11 gemaakte spelers een wedstrijd online winnen. Kan gewoon unranked lijkt mij, mij laten winnen en ik heb de achievie. :+

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is gut. Wil het nu ook wel doen hoor?

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Okíe, even snel wat players maken. Ik kom zo online :cool:

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Godverdomme, dit meen je toch niet. Win ik met 4-1, wedstrijd gewoon afgesloten krijg ik een 3-0 verlies aan de broek en 47 skill points in de min. Ik heb in de afgelopen dagen gewoon 200 skill points verkloot. Jezus.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben opnieuw begonnen met manager mode, had ik weer eens zin in. Ben Leeds nu.

Weten mensen misschien wat talentjes? zelf weet ik dan Ibrahim en ik wilde ook Wilshere halen, maar Arsenal heeft niet genoeg spelers om hem te verkopen. Is wel heel jammer want hij is 74 en 16jaar oud LM.

Ook heb ik Rodwell gekocht van Everton, maar ik wil toch nog wat andere talenten halen. Dus als je er een aantal weet, zeg dat dan alsjeblieft :+ Heb voornamelijk een LM en RM nodig.

16. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die vandaag ook nog ff die The poon sang acc met me wil proberen?

17. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeeiii, wat had het weinig gescheeld dat ik mijn eigen controller uit het raam had geflikkerd8), ik stond 6-1 voor tegen zo'n speler waarin je in de wedstrijd alles kon doen wat je wou, dus lekker trucjes doen, mooie goals proberen te maken en je niet beperken tot simpele intikkertjes. 6-1 stond ik voor in de 81ste minuut, maar ik wou graag nog langer tegen dit ventje spelen, was wel lekker na de 2-1 nederlaag die ik daarvoor zeeeeer onverdiend had behaald. Dus ik maakt 5 eigen doelpunten. Lekker arrogant, daarna echter, scoorde dat ventje in de 88ste minuut:lol:. Ik: KUT! Dus ik snel kijken hoe ik dat zou kunnen oplossen: In de 90+3 minuut scoorde ik godzijdank een lekker doelpunt met Torres. Daarna floot de scheids direct af, dus dat was op het randje. Extra Tijd, dat was hetgene waarvoor ik dus die eigen doelpunten maakte. Alleen dit ventje begon ineens veel beter te spelen dus ik kreeg niet meer zo ontelbaar veel kansen. Toen kwam de penalty-serie: ik mistte de 2 penalties terwijl hij er 2 in had geschoten. De derde mistte die en daarna redde ik de 5de... toen was het sudden death... ik won, maar wat was ik dichtbij een afstraffing van mijn arrogantie, NOOIT MEER DOEN DIT:D.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wie maakt er nou ook 5 eigen doelpunten? :confused:

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben opnieuw begonnen dus met Leeds, beetje moeizame start want is toch heel anders dan online en na 3wedstrijden was iedereen al helemaal vertieft. Team ziet er nu zo uit, met 4-1-2-1-2.

GK Fiorillo (18, 69, van Sampdoria)
    RB Santon (17, 67, van Inter)
    CB Naylor (31, 69, eigen speler)
    CB Huntington (20, 67, eigen speler)
    LB Richardson (25, 64, eigen speler)
    CDM Rodwell (17, 74, van Everton)
    RM Pjanic (18, 75, van Lyon)
    LM Delph (18, 69, eigen speler)
    CAM Trundle (31, 69, eigen speler)
    ST Beckford (21, 70, eigen speler)
    ST Delfouneso (17, 71, van Villa)

Ben nu dus van 2,5 naar 3 ster gegaan met dit team. Meeste spelers zijn ook snel en groot (spitsen allebei 6,2 en een CB van 6,4) en zou eigenlijk over iedereen heen moeten lopen dus: 8 punten uit 6 wedstrijden (2w, 2g, 2v) is wel drama natuurlijk, maar ik begin dus heel stroef, veel kansen gaan er niet meer in die ik er met een 4 ster team met me ogen dicht nog in leg.

@ Hans, lol!

Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is er ieman hier die het al een keer heeft meegemaakt dat er een doelman geblesseerd is geraakt? Ik heb heg nog bij geen enkele FIFA meegemaakt. Tis echt gewoon onrealistisch:emo: Je hebt bij FIFA ook al geen dingen als sneeuw en regen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina