Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nou niet wat precies je vraag is, maar als het goed is lopen er ook wel eens Big Daddies (op het eind van het level) zonder sisters rond.. :)
     
  2. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik ben terug gegaan naar Medical Pavilion om daar little sisters te rescuen, maar ik kan er geen vinden, en er loopt een big daddy rond, maar die spawnt geen little sisters, terwijl er wel 2 hoofdjes in me start menu onderaan staan.
    Betekend dit dat ik ze hier dus al heb? Of dat er nog 2 zijn?
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen een hoofdje ziet zijn de al gered.
    Overigens kom je sowieso 2x in Arcadia voor de mainquest. En de tweede keer zijn ze idd dood als je ze de eerste keer dood.
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Big Daddies lijken soms te "respawnen", dit was voor mij in het begin een beetje onduidelijk. Na het uitschakelen van een Big Daddy zocht ik naar een Little sister wat blijkbaar al geharvest was.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, little sisters die gaan soms in de muur kruipen, dan moet je heel even wachten tot de little sister terugkomt.

    Als je een Big Daddy killt zonder een little sister heeft het geen zin. :)
     
  6. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zag ik gister nou ook gebeuren, wist ik nog niet. Vandaar die vreemde gaten in de muur.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ga deze vakantie Bioshock maar eens proberen op Hard uit te spelen.
    En dan gelijk nog wat gemiste achievements halen. :)

    Zijn er buiten de eerste twee audio diaries nog plekken waar ik later niet meer terug kan komen?
     
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet spel :D. Ik had 2 weken terug de BioShock-Oblivion combo gekocht en beide spellen zijn heel erg vet :D. Ik ben nu bij een of ander station met een lastige naam waar ik zo een twee drie niet op kom :+
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het kantoor van Suchong net voordat je bij Ryan komt. Daar ligt ook een audio diary, maar die is niet te missen. Dat zul je vast wel weten.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Waarom is dit spel nergens meer te verkrijgen ? Het is er wel maar de goedkoopste kost 25 euro en vind ik nogal duur voor een oude game.

    Niemand die em voor een 10tje verkoopt :+ ?
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Eindelijk ook uitgespeeld!
    Geweldig wat een game _O_

    Nu nog wat overige achievements halen en hem nog een keer op hard uitspelen en ik ben helemaal klaar voor deel 2 :D
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al wel klaar voor deel 2 :)

    Deel 1 was zo geweldig dat ik mezelf moest dwingen om de xbox uit te zetten.
    Hopelijk is dat nu weer zo!
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    4x gespeeld.. nu nog 1x om de tijd te dooien.. dit is echt de enigste game naast halo 3 die ik meerdere malen heb gespeelt.
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het na 1x meestal wel gezien , daarom begin ik vaak ook op het moeilijkste niveau.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb deze game weer ff opgepakt en ben nu ergens in het begin dat ik een foto moet maken van drie Spider Splicers. Ik heb er al twee en de derde gevonden alleen die heeft een gouden gloed om zich heen en als ik een foto maak is het: "Score to low. Photo not taken". Wat doe ik verkeerd? :+
     
  16. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet de foto van een wat grotere afstand nemen.
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heeft ook geen zin =(
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb deze game vandaag uitgespeeld (op medium) en na alle reacties van vrienden en recensies vond ik de game maar wat tegenvallen. De sfeer en het verhaal zijn wel goed en alles werkt ook prima, maar de game gaat als je halverwege bent vervelen. Je komt de hele tijd hetzelfde soort vijanden tegen en je weet eigenlijk best snel hoe je ze het snelst verslaat. Het hacken doe je ook veel te veel en is ook niet superspannend. Ook is het gewoon een best wel makkelijk spel, met geld, ammo, health en eve in overvloed, meer dan je op kan maken. Ook heb ik iedere keer ervoor gekozen om die lil bitches te redden, maar je hebt nooit het idee of een reden om te denken dat dit ook nadelen me zich mee brent. En die eindbaas was ook een watje, ik heb een hekel aan games waarbij de eindbaas te makkelijk is, dat is veel te vaak tegenwoordig. Kan me geen games herinneren nu voor de 360 die een echte epische eindbaas hadden. Ik geef deze game een 7.
     
  19. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Jij bent echt een held. Weer iemand die zegt dat de game te makkelijk is zonder hem op hard te spelen! Waar denk je dat die functie voor is man? :+ Epische game voor de 360 is Ninja Gaiden, maar jij houd vast niet zo van moeilijk aangezien je het lekker bij medium houdt. Ooh ok raar trouwens dat je de game halverwege saai vind, want dan zit er juist een onzettend grote switch in de game.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt steeds dezelfde Splicer gefotografeerd. Probeer eens een andere te fotograferen.
     

Deel Deze Pagina