[PC] [Simracing] Race 07+Uitbreidingen/RFactor

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 13 mei 2009.

1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Zelf race ik in GTR, GTR Evo en Rfactor. Rfactor heb ik een keer gekocht voor de megane mod (mijn vader zat erin :+). Rij af en toe nog wel een race weekend in GTR maar voor de rest niet echt iets

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Laten we een keer met z'n allen gaan racen met GTR-Evo. :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal binnenkort wel eens kijken om een game op te zetten. :)

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik doe mee!

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jarenlang GTR 1 en GTR 2 gespeeld. Helaas is mijn PC te oude voor Race 07. Weleens geprobeerd maar helaas zonder succes.:'-(

GTR waren wel mooie tijden. Herinner me rondenlange gevechte op Spa._O_

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Net mijn eerste race gehad. Niet zo'n hele grote opkomst, 11 man. Eerst kregen we een restart door wat incidenten, later wel gewoon gestart. Toen een ongeluk veroorzaakt, waarna er door wat miscommunicatie is mis ging. Naja, uiteindelijk achter aan gesloten met 20 seconden achterstand, in kunnen lopen en uiteindelijk derde geworden :)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zag het ja. Zijn ze nooit echt blij mee als dat gebeurd, diegene die er dan niet zijn krijgen volgens mij ook een PM, wat wel terecht is als je je eerst aanmeldt maar dan niet komt. Ik zag dat je tegen Bram aanreed ofzo? :)

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, bocht 1 op de Nürnburgring is lastig, zeker met een Porsche. Ik remde daar wat later dan hij en tikte hem net iets aan waardoor hij spinde. Ik wou op hem wachten, maar niet midden in de bocht dus reed ik een stukje, langzaam, door. Alleen hij dacht volgens mij dat ik vol doorging. Een beetje miscommunicatie waardoor hij boos werd, wat wel begrijpelijk is aan de ene kant. Ook een beetje overdreven, maar ach.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toen stopte die ofzo? Die eerste bocht is idd irritant.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, hij probeerde over de chat duidelijk te maken wat de 'goldenrule' is. Dat snap ik nog wel, maar als ik langzaam ga rijden en hij stil blijft staan. Dan ga ik daarna door rijden. Een ronde later ging ik dan alsnog langs de kant stil staan, maar toen ging hij net weg.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan niet idd. :)

12. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeepsob waar heb je GTR besteld??

Ik heb ook een MOMO geweldig stuur, helaas werkt hij niet op de xbox

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Helaas is dit ook een pc topic :+

Heb het lang gespeeld maar vond het erg lastig :eek:
    Toen ik die lotus exige R had gedownload vloog ik over laguna seca _O_

Heerlijk autotje was dat.....:D

Helaas zit ik niet lekker achter mijn pc om te racen....anders had ik allang een G25 gekocht....:emo:

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bij bol.com, maar inmiddels is die niet meer leverbaar.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kan hem niet vinden op de bol site. Of hebben ze hem er al afgehaald?

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ach aan GTR heb je nu niet meer zoveel, GTR Evo heeft iets minder keuze qua wagens, maar is verder beter.
    Maar hoeveel mensen hebben nu eigenlijk Race 07?

17. JeePee

JeePee Guest

GTR2 redelijk wat gespeeld. Toen ik ff geen xbox op kamers had GTR2 maar gekocht en gelijk ingestapt bij simracing.nl en daar in league 2 met de GTR2 competitie meegedaan (7 1.5 uurs races en 1 3 uurs race). Na heeeel wat technische problemen en dus veel uitval beurten toch nog 3de in het kampioenschap geworden. Moet m'n prijs nog steeds een keer ophalen :emo:

Speelde met een Driving Force Pro. Game al lang niet meer gespeeld maar dat rijden blijft mooi.

[yt]mDv8rbH_OBA[/yt]

Ik ben dat wit/zwarte/oranje auto'tje. Tweede bij de start, tijdje eerste gelegen, maar door een laggende gaspedaal ver terug gevallen. Ow, en die gele auto zat in mijn dode hoek (A) Mooie races waren dat, goede tijd aan beleeft! Misschien maar weer eens oppakken. iRacing lijkt me ook wel vet. Nog een stapje meer sim dan de games in de startpost.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb race 07 en GTR Evo. GTR evo is geen stand alone game. Het is een uitbreiding op Race 07.

[/QUOTE]

Ik heb nu de opvolger van de DFP. Maar veel mensen rijden nog steeds met die van jou. Iracing is idd nog meer sim. Maar daar betaal je dan ook voor. 150 dollar per jaar als je alles klasses wilt hebben.

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hier staat het spel nog wel, maar alleen omdat het nog in mijn geschiedenis staat. Bij mij is die al verzonden dus als 't goed is krijg ik hem zo binnen. Dan gelijk maar even de Nordschleiffe uitproberen :D

[yt]5Oi5DM0YB7A[/yt]

Ook nog een filmpje van een race met de Méganes. Ik ben de Red Bull - Total wagen die voorin rijdt en later met de Rabobank wagen in gevecht is :)

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als ik GTR Evolution aanschaf dan zit Race 07 daar bij inbegrepen toch?

Nou nog ergens vinden waar ik het kan bestellen :)

Deel Deze Pagina