Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    AMSTERDAM - Geruchten over de productie van Call of Duty 7 staken vorige week al de kop op maar vandaag bevestigt senior animator David Kim dat Treyarch inderdaad is begonnen met de ontwikkeling van deze nieuwe game.

Vorige week zou uitgever Activision de rechten hebben vastgelegd voor het gebruik van muziek uit de periode rond de Vietnam-oorlog, iets dat de geruchtenmolen over een Call of Duty-game in Vietnam direct op gang wist te brengen.

Of Call of Duty 7 zich daadwerkelijk tijdens deze oorlog gaat afspelen, maakt David Kim nog niet bekend. Wel liet Treyarch eerder al weten na World at War niet meer terug te zullen keren naar de Tweede Wereldoorlog.

Hoewel gisteren pas de eerste details werden vrijgegeven over Modern Warfare 2 van ontwikkelaar Infinity Ward, is Treyarch dus al bezig met de game die waarschijnlijk een jaar later pas zal gaan verschijnen.

Bron: Nu.nl

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lol treyarch. Project nu al gefailed...

3. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet. Vind CoD: WaW een best wel vermakelijke multiplayer hebben.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik vind dat Treyarch gebash zo emo :emo:
    Alsof WaW een kutspel was..

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik speel WAW nog steeds, kan ik jammer genoeg niet van deel 4 zeggen :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zullen we het hier gewoon over MW 2 hebben. Dat gebash komt mij ook idd me strot uit. Als je het wilt doen doe het dan gewoon in het WaW topic.

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    is er eingelijk al iets over een eventuele beta bekend?

8. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar komt er vast wel. :) Is tot nu toe met alle Call of Duty's op de Xbox gegaan, en hier vast ook wel mee :)

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij COD 4 was er geen beta... & 3 toch ook niet?

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Denk dat ze tijdens E3 wat meer laten zien, speelbare demo daar en 2 weken na E3 ( eind Juni ) kunnen we de demo wel verwachten :)

Ben benieuwd.

En dat gezeik tussen Treyarch en Infinity Ward is echt bullshit. Sommige mensen DOEN het er gewoon voor :mad:

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    CoD4 was wel een beta. CoD3 niet.

12. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 3 had een openbare demo op de Marketplace, Call of Duty 2 ook. CoD 4 is verschenen in een open beta, dus gewoon via een redeem code op CallofDuty.com

World at War ook, maar die is later ook nog verschenen als demo en na release ook nog een SP demo (De rest is allemaal MP demo)

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even tussendoor over de E3. Ik zag in de krant dat er een soort 3D camera wordt gepresenteerd. Net zoals wat er bij de PS2 was.8)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel meer het feit dat je na een IW game een TA game altijd minder is.

Hoe je het ook wend of keert. IW is gewoon stukken beter dan TA en tevens is de ondersteuning van IW ook stukken beter. Zie daarom ook liever dan hun alle COD games doen en TA mag dan failliet gaan ;)

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  15. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het dan na al die keren nog niet weet dat TA op nix trekt...
    Word jij door iets of iemand verplicht om telkens opnieuw een game van TA te kopen/spelen?
    Als je jezelf nu eens wijsmaakt dat TA inderdaad failliet is, en ons gerust laat met je klaagzangen over hoe slecht het allemaal wel is...

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dit is dus echt niet zo. IW komt met één map-pack en daarmee is het gedaan.
    TA heeft een hele goede game neergezet en de ondersteuning is goed, beter dan die van IW.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

in juni komt anders de 2e WAW map pack uit,... hoeveel MW map packs zijn er ook alweer geweest.O-)

en die laatste opmerking zou betekenen dat je maar eens in de 2 a 3 jaar een nieuwe COD krijgt ,.. doe mij er elk jaar maar eentje met de kerst

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gelul zeg. De mappack van Call of Duty 4 is slecht ontvangen. Bij lange na niet van wat Call of Duty WaW Map Pack heeft opgeleverd. ;)

Je bent gewoon een fanboy, weet je dat. Je komt niet eens met goede redenen en als je er met eentje komt vergelijk jij gewoon verkeerd.

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    FANBOY!

IW zet idd goede games neer MAAR Treyarch heeft anders ook supergoede games neer gezet, en als je nu met dingen komt zoals cod3 dan ga ik je uit lachen!

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien hoe goed de game van Treyarch wordt:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina