E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou Rare dat niet kunnen?
    Pff, wat ben jij een vreselijke pessimist. :+
    Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het deze keer wel goed weten te doen. Maar ik ben van nature dan ook een optimist. \o/

    En ik mis je punt niet. Ik ga gewoon door op deze vreemde statement van jou. Wat imo je hele punt was.
    En die quote herhaal je in +/- 3 posts.

    Ik zeg; dat kan wel

    Dus dan zeg jij
    Ik noem shooters. Dus ik bewijs dat wel ruimte is voor shooters.

    Je had voordat GoW in 2006 uitkwam toch ook niet kunnen voorspellen dat ie het zo goed zou gaan doen? CoD was bv toen ook al uit.
    Ja, er is dus altijd nog ruimte voor een goede shooter.

    Op magische wijze niet. Maar ik vind ze zeker capabel om een goede shooter te maken.
    PDZ heeft ook heel lang boven aan de Live lijstjes gestaan.
    SP was niet goed, maar heel veel mensen vonden de MP wel goed.
    Borduren ze hier op voort, en verbeteren ze de SP dan heb je een topper.

    Weet je, ik begin nu zelf te twijfelen of ik je punt nu totaal mis. Ach, ik heb iig mijn punt gemaakt. Al had het misschien niks met jou puntje te maken. :+

    *Klikt op Voorbeeld van Bericht*.
    Damn, wat is deze post een zooi geworden, ik hoop dat je er nog een beetje uit wijs komt.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, oké. En nee, nu mis je me punt niet. We verschillen gewoon helemaal van mening. ;)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mooi zo. :cool:

    ----

    Geen Bully 2
    Geen GTA IV DLC of zelfs GTA V
    Geen Red Dead Redemption (:confused:)

    Geen...ehm, wat doen ze eigenlijk nog meer? :+

    Wat Fardo zei dus:

    Ligt het aan mij of hoor je in verhouding vrij weinig Nintendo / Sony geruchten?
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wou, wat een discussie :+. Ten eerste betwijfel ik ten zeerste dat Rara met een PDZ 2 gaat komen, het zal eerder een PD2 worden. Bovendien is er nog ruimte genoeg voor een shooter. Zo zijn er mensen (zoals ik) die geen Halo en/of Call of Duty en/of Gears of War spelen.

    Ook is er de kans dat PD2 een topper zou worden, niet alleen kunnen ze naar de fouten kijken van PDZ maar ook nog wat de andere games juist doen (daarvoor hoef je de andere games niet direct te kopiëren).
     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat MGS4 voor de 360 eindelijk wordt aangekondigd, alleen maar om van dat eeuwige gezeur af te zijn.

    ( en zodat ik hem nog een keer kan kopen voor de achievements :) )
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb Gears of War 1 en 2 en beiden liggen nu stof te verzamelen. Grandioze single player maar daar blijft het jammer genoeg ook bij. De Multiplayer is niet mijn ding. Call of Duty daarintegen is weer erg gaaf online.

    Perfect Dark Zero was leuk, een echte launch titel waarbij je ook kon merken dat ze de techniek e.d nog niet helemaal onder de knie hadden. Alles had ook zo'n mooie glans :+ Ik hoop echter wel dat Rare nu een Perfect Dark 64 opvolger aankondigd. Herinner me dat nog als de dag van gisteren. Overal filmpjes van PD64 op Internet en toen ik het spel eenmaal had ... damn }:]
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt nooit naar 360,dat gerucht gaat nu al jaren rond.
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil nog wel even toevoegen dat je een hele kromme vergelijking trekt ergens. PDZ was een launch game, en is in verhouding met het aantal 360's dat er op dat moment op de markt was misschien wel vaker verkocht dan de andere genoemde games.

    Verder zijn er genoeg mensen die halo geen leuke shooter vinden, evenals gears of war. Als je dan ook niet houd, of genoeg krijgt van 1 hit ko games als cod(zo noem ik even deze soort games^^). Dan is er dus voldoende plaats voor een andere shooter. :) (Er is sowieso altijd plaats voor een originele shooter, veel mensen denken dat alles altijd al aanwezig is, hoewel dat eigenlijk nooit zo is.)

    Ik heb me overigens prima vermaakt met de mp van pdz. Dat was in die tijd een hele leuke, populaire game online. Tuurlijk inmiddels achterhaald door games als gow maar die zijn dan wel een stuk later uitgekomen ;)

    Verder kijk ik weer uit naar de e3, omdat iets mij zegt dat dit een betere show gaat worden dan voorgaande 2 jaren. Kijk sowieso graag naar de presentaties omdat ik, zeker in de tijden van peter moore, het presenteren op zich mij heel erg aanspreekt.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Las in de krant dat er ook een soort Webcam komt voor de X360.
    Het zelfde als wat je bij de PS2 had, waarbij je jezelf ziet en je in 3D spellen kan doen.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    PDZ was inderdaad wel heel shinny zeg maar. (maar vond het best wel een leuke game om eerlijk te zijn)

    Maar het liefst zie ik van rare gewoon een nieuwe conker of een grabbed by the ghoulies 2 :). (Deel 1 was _O_)
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Geen Max Payne 3:'-(
     
  12. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best kunnen, maar dan moeten ze wel wat doen om toch mee te kunnen met de PS3 en toch hun grootste troef: blu-ray.

    Om de graphics in steeds grotere games op hoge kwaliteit te houden moeten ze of naar meerdere DVD's, wat irritant is, of naar blu-ray.

    misschien dat ze een stand-alone blu-ray speler aankondigen? (Samengaande met een grotere harde schijf)
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er geen ps3 - 360 discussie van maken. Maar de 360 loopt op het moment al gewoon mee. De tijd dat de ps3 echt voordeel gaat halen met games die gebruik maken van de blu-ray ruimte moet nog komen.

    Mocht blu-ray tegen die tijd niet ingehaald worden door een andere techniek dan zal de nieuwe xbox hier ook gebruik van gaan maken. :)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beyond Good and Evil 2 will not be shown at E3 this year

    Ubisoft will not be showing a playable version of Beyond Good & Evil 2 at E3 this year.

    “We’re not doing any BG&E2 stuff at E3,” a Ubisoft rep told UGO when it asked to book an appointment.

    The site goes on to say that it’s possible the game might make an appearance during the Ubisoft press conference, but don’t bet on it just yet.

    Attendees will just have to be satisfied with Assassins Creed 2, Avatar and Splinter Cell, we reckon.

    More through the link.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan zal het vertoond worden op de Ubidays neem ik aan. Alhoewel, het zou kunnen dat hij wel vertoond zal worden.. ook al is het kort. Waarom is er anders een 'gelekt' filmpje verschenen op internet?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ;)
    Dat er een gelekt filmpje is verschenen wilt niks zeggen.
    Het is nooit voor ons bedoeld geweest.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer, nu maar hopen dat we veel van Conviction zien op de E3 2009. Zijn er nog nieuwe geruchten omtrent de E3?
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad. ik verwacht veel van de E3.
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    E3 2009 heb er zeker zin in!!

    * Assassins Creed 2
    * Bioshock 2
    * Splintercell Conviction
    * Hitman 5
    * Uncharted 2
    * Fifa 2010
    * Little big planet 2 ?
    * Heavy Rain

    Hoop nog op een aankondiging een beeldmateriaal van deze games:

    SSX 5
    Testdrive Unlimited 2
    Gears of War 3


    * hopelijk een aankondiging van sony voor gamecards in europa om online shit te kopen
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Fragland / Twitter

    Die Gamerfork persoon gewoon al geruchten van de laatste tijd hebben opgesomd, maar ik dacht: "laat ik het maar hier posten" :+.
     

Deel Deze Pagina