Ik moet vanavond voor half 9 weg, dus kleine kans dat ik er ben. Maar kan je nu niet even rijden? Ik ben trouwens wel lid geworden van Race2play, hebben zij ook een server ofzo waar ik wat rondjes kan rijden?
Tering hé, ik moet hier echt een stuurtje voor gaan aanschaffen.. sommige auto's zijn gewoon onbestuurbaar met pijltjes.
Istanbul vind ik juist tof, mooie bochten en goede plekken om in te halen. Ik hoop op een mooie race, ik heb nog niet 't juiste tempo Hehe, vooral RWD's. Die houdt je echt niet met pijltjes. Jammer, we kijken wel even wanneer we kunnen. Er komt binnenkort wel weer een race via Race 2 Play. Er is niet een open server waar je altijd in kan, btw.
BMW Z4, die vind ik persoonlijk het fijnste. De rest rijdt net niet lekker genoeg. Verder vind ik de BMW M3 ook erg fijn, maar de BMW WTCC dan weer niks. Van de vijf wagens heeft de Vertige de beste 'handling' en de minste top. De Dodge is erg snel, maar vind ik dan weer kut rijden. Welke kies jij?
Z4 ook. Redelijk snel en goede handling. Dodge is vreselijk in de bochten. Maar als het een langzamer circuit was geweest dan had ik de vertigo gepakt. Hoeveel rondjes zullen het worden 30 min? 14 ofzo?
Dat is best een groot verschil, ik merkte het net ook toen ik achter een Aston Martin reed, in de bochten daarvoor kroop ik erna toe, maar in sector 3 liep hij keihard weg. Ik denk dat het zo'n 15 á 16 rondes zullen zijn. Neem gewoon voor 19 laps benzine mee, liever te veel dan te weinig.
Welke van de 3 games in de startpost spelen jullie zelf met regelmaat? Ben nu de demo van Race 07 aan het downloaden, eens kijken of het wil draaien op mijn computer.
Ik rFactor en Race/GTR-Evo. Net een race gehad op Istanbul. Reed bijna de complete race op plaats 11, alleen in de laatste rondes kon ik geen tempo meer rijden. Reed steeds twee seconden boven mijn tijd, dan maakte ik ook nog eens een fout. Toen kon Hybrid er voorbij en op de laatste paar meters werd ik ook nog ingehaald, daardoor werd ik nog laatste ook
Wat een race zeg. Slechte Q is me baan niet echt. Startte 14e Verder een normale race gereden kun nummer 15 goed van me afhouden en nummer 13 Zeepsop bleef steeds op 12 seconden. Tot 3 rondes tot het einde. Ineens zag ik Zeepsop voor me rijden. Kon hem na een rondje inhalen dacht dat die een klein foutje maakte. En toen in de laatste ronde en laatste chicane probeerde die het kleine aanraking maar we reden naast elkaar in 3 bochten chicane maar ik had betere lijn en kon hem voor blijven. Weet niet of Zeepsop die andere plek heeft kunnen houden. Maar het antwoord komt wel. Edit: Dus niet.
Ik moet echt nog wel wennen aan de auto's in GTR in vergelijking met rFactor. Ze rijden echt anders en de top vandaag was wel heel erg rap.
Ik vind ze in Rfactor een klein beetje meer arcade rijden. Niet veel maar een klein beetje. En volgens mij waren die gasten die vooraan reden ook van de league racers. Woensdag is een leuke race met WTCC bij RD. Daar doe ik aan mee
WTCC wil ik in een 'echte' online race ook is proberen, kijken of ik woensdag mee doe. Edit: ingeschreven!
Nee, dat snap ik inderdaad niet. Bij rFactor gooi je het gewoon in de Locations map, ik dacht dat dat hetzelfde bij Race was. Niet dus