[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat was ooit op de PC een vette game maar de 360 port daarvan is niet al te best.

    Ze hebben 0 moeite gedaan om het spel technisch up to date te maken en het voelt ook gewoon als een 4 jaar oude pc game, ik zou hem je echt niet aanraden .
     
  2. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind shooters niet lekker spelen op de xbox.

    Games als GTa 4 en Fallout 3 vind ik wel goed als shooter, maar bijvoorbeeld Far Cry 2 of Halo 3 niet.

    Nu is de vraag of Mass Effect dan wel een goed spel voor me is.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor drie avondjes zelf. ;) En dan heb je 'm uit en ben je 'm beu!
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dark Sector maand of 2 geleden gekocht, alleen nog niet gespeeld. :+
    Net als Brothers in Arms en Empire TW...
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dan is Mass Effect een zeer geschikt spel voor je, het is veel meer RPG/adventure dan Shooter.
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Heeft hier ook een paar maanden in de seal in de kast gelegen. Laatst eruit gehaald en werd aangenaam verrast! Zoals Willem al zei, daar vermaak je je wel een paar avonden mee.
     
  7. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel meer dat je dus niet al te precies hoeft te richten zoals bij standaard shooters maar meer zoals in bijv. Fallout 3
     
  8. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem voor de PC in de 5 € bak gevonden. Vond hem niet zo heel erg tof eigenlijk, het bleef allemaal een beetje hetzelfde en je zat echt vast aan je missie. Het gaf mij meer het shooter gevoel, je hebt namelijk amper free-roam.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag haal ik 2100 Microsoft Points voor The Pitt. Enig idee wat ik met de andere 1300 moet doen ?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Broken Steel downloaden. ;) Maar die heb je waarschijnlijk al. Pff. Ik zou die MP nog even sparen tot de volgende Fallout 3 DLC. En heb je die DLC voor Call of Duty: World at War al? De nieuwe zombie map is leuk.
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nee, maar ik speel bijna geen Call of Duty meer :+
    Ik denk dat ik nog even wacht met kopen. Tot er meer info is over de 4e DLC voor Fallout. Ik hoop iig wel dat ie komt !
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bewaar het idd nog ff, voor de Perfect Dark XBLA ;)
     
  13. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Games in bezit: Check sig
    Budget: +/- 40€
    Twijfel tussen: GTA 4 of Live gold 3 maand en BIA:HH of een andere die ik de afgelopen jaren heb gemist.
     
  14. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    GTA mag je zeker niet missen :)

    Ikzelf zit te twijfelen of ik Two Worlds zal aanschaffen,ik was/ben grote fan van Oblivion en Two Worlds lijkt er wel wat op.
    Nu was mijn vraag,wie kent dit spel en is het de moeite waard om voor een spel uit 2007 30 euro neer te tellen.
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    De game is wel leuk, ondanks dat het wat buggy is. Het geeft je wel een ander gevoel dan Oblivion. Waarbij Oblivion mij het gevoel gaf dat ik in een fantasy-wereld zit, geeft Two Worlds mij het gevoel dat ik in de middeleeuwen zit. Grafisch is het trouwens ook niet indrukwekkend, maar als je Oblivion te gek vond. Zal je deze game ook wel waarderen (Hij is wel minder ;))
     
  16. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    GTA Quatro lijkt me idd wel tof mr ik zal er wel een tijdje zoet mee moeten blijf ivm het kopen van een surfsetje(ungeluvelijk DUUR!)

    Wat ik heb gezien van Two Worlds zegt me dat het je 30 eu niet waard is, de animations zijn flink houterig en verder doet het alles wat oblivion doet maar dan net iets minder mooi. Wel is er(zoals hierboven werd ook werd gezegd) een andere sfeer, als die je aanspreekt zou je hem wel kunnen kopen.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Reviews zeggen niet alles maar als het 50.64% van 53 reviews krijgt zou ik toch erg gaan twijfelen aan de kwaliteit van de game.
     
  18. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Bedankt voor jullie input,maar heb toch besloten geen 30 euro uit te geven voor Two Worlds omdat na het bekijken van gameplay mij nu dat geld niet waard is.
    Ik wacht wel ff dat ie misschien nog in een budgetbak ligt
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke racegame? GRID of Midnight Club L.A.?

    Ik hou meer van minder serieuze racegames, waarbij je dus gewoon moet racen, kunt upgraden evt. maar niet Forza achtig, niet de diep. Gewoon Need for Speed achtig. Een beetje vergelijken met Burnout, Need for Speed. Dat soort.

    En niet te moeilijk :+

    Met vriendelijke groet, :)
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Grid heb ik meer positieve dingen overgelezen maar je hebt PGR3/4 al wel dan mag ik hopen?
    Prachtige mooie arcade achtige games maar nog niet zo overdreven als Burnout.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina