Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

1. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fc2

Ik ging net even met map editor kloten echt lachen! Ook om maps van anderen te downloaden.
    De story is ook wel vet maar de map editor is zeker niet minder :p

Dat Thema Park is echt een vette map! Die achtbaan iemand nog zin om samen met mij in die map te spelen?

2. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over Far Cry 2. Ik speel deze nu dan weliswaar op de PS3 (jaja, luxe probleem) maar hij is ook op de XBOX360 en daar heb ik verreweg de meeste games op + dit forum is gezelliger/leuker dan het stijve PS3 forum. En dat zeg ik niet om te slijmen. Hier krijg je sneller antwoord op vragen en oogt het allemaal wat gemoedelijker:)

Nu mijn vraag; Als ik in Far Cry een nieuw wapen koop (met diamonds uiteraard) dan verschijnt dat wapen in het magazijn ernaast aan de muur. Ik kocht bv een nieuwe assault rifle en dan ging ik naar de schuur naast de weapons dealer en dan hing ie aan de muur.

Als je nu in combat je wapen verliest of vervangt door eentje van de vijand, moet je dan helemaal opnieuw een wapen kopen?
    En mocht je een krat hebben gekocht komt die dan permanent in al je save houses zodat je daar altijd een exemplaar in kunt doen zodat je er altijd een hebt?

Bedankt!:b:

3. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was het antwoord wat ik zocht! Bedankt man!;)

4. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik ook maar kben nu ongeveer de hele map overgeweest. En nog steeds geen mission completed. Ben bang dat het weer 1 van de gevreesde begin maar overnieuw bugs is.

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dan misschien effe terug naar de gevangenis, buddyzoeken en dan nogeenkeer proberen?
    En is er trouwens animo voor een xbw far cry 2 compo?

6. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar vraagjes:

Hoe zet je een target op je map? Ik wil bijvoorbeeld naar weapon shop...

Heeft de 'vuurblazer' nou oneindig ammo of lijkt het maar zo?

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dat kan niet;) het werkt niet zoals in gta, je moet gewoon je eigen weg zoeken.
    En er staat zoon metertje op de vlammenwerper links is hij vol en als hij verder naar rechts gaat word hij leger.

8. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope ook al geprobeerd, kheb dus nu maar alle save files gewist en ben overnieuw begonnen.:'-( geluk dat het spel zo goed is anders was ik echt gestopt:)

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Damn, kom er net achter dat je voor die 'wages of conflict' achievement, alle diamanten koffertjes moet hebben en ook verder alle diamanten via telefoon missies en main story.
    Maar ik heb bij een telefoon missie geen diamanten gekregen:mad: en ik zat al op 109 diamanten koffertjes, nu moet ik opnieuw beginnen:mad:
    En nee ik heb er geen save meer van want ik heb 3 saves en heb ze alle 3 over-saved.

Maar moet je voor de 'field hospital' achievement jij 500 mensen riveve of moet jij 500 keer gerivived worden?

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Shit, hij glitched nu ook al bij 12 jackal tapes:mad:
    Dan maar effe story uitspelen met alle side quests en alle wapens+upgrades kopen:)

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    is update geweest ofzo, nu worden ook sommige custom maps toegelaten op ranked :eek:

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ja heb ik gezien, maar volgensmij alleen de hele goede, maar ik vind al die maps wel mooi behalve far cry palace want die vind ik maar niks:+

13. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    geef me een weekje, dan staat er een map van mij op.
    ik ben al paar weken bezig met die map :)

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Bedoel je die map met die loopgraven?

15. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    haha ja 8)
    heb alle foutjes er nu ongeveer wel uit. ben nu bezig met die andere kant en middelste gedeelte

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    En het superkanon 8) maar ik wil hem echt nog wel een keertje spelen:)

17. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ik leef met je mee :9. volgens mij werd je opgebeld door die gast, maar dat gebeurt gewoon als je uit het gebied rijdt, dus ik vrees dat het een bug is.

18. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    2 daagjes max, dan issie af :)

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ok stuur me tegen die tijd maar een pm op xbl:)

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net even bij de stats gekeken en er staat

Main missions done : 29/32

Dus lijkt me duidelijk...niet lang meer te gaan :D

Wel een geweldige game, met zeer veel plezier gespeeld. Maar nu kan ik straks dan eindelijk verder met mijn andere games, die ik nog lang niet uitgespeeld heb.

===

Uitgespeeld

Volgens mij is die Jackal achteraf helemaal niet zo evil als werd beweerd he? Na een paar van die tapes gehoord te hebben en hem zelf gezien te hebben, had hij niet echt de meest verkeerde bedoelingen. Hoe dan ook...ik heb het verhaal half half gevolgd in de game, omdat ik elke keer weer gauw verder wilde met de game....dus het hele verhaal begrijp ik niet volledig. Is er ergens een story 'summary' te vinden van FC2?

Laatst bewerkt: 27 mei 2009

Deel Deze Pagina