Het hangt er helemaal vanaf van wat jij er mee gaat doen, ga je zwaard video editten (in HD) of de Mac flink op zijn donder geven met het Adobe pakket dan moet je gewoon voor een MacBook Pro gaan.
Doe je dit niet en hou je het bij downloaden, internetten en emailen dan kan je prima voorruit met een MacBook.
En het heeft weinig zin om nog meer geld te investeren en voor een 2.4 te gaan, je kan dan evengoed voor de 2.0 gaan.
Gooi er wel gewoon 4GB Ram in voor €90. En koop geen troep als Kingston.
Apple Care raad ik iedereen aan, je zegt zelf al dat je jaren voorruit wil met de Mac. Het bied je 3 jaar volledige garantie op de Hardware (dus niet de batterij, dat is een verbruiksartikel).
Dus als na 2,5 jaar je LogicBoard (moederbord) defect is dan word dat gewoon kosteloos vervangen. De garantie is wereldwijd.
En daarnaast krijg je 3 jaar lang tegen lokaal tarief support van Apple via hun Apple Care telefoonnummer. Die helpen je met alles m.b.t. de Mac.
Heb ooit gehoort dat als je het via Ebay koopt dat je veel risico loopt om genaaid te worden. Op 1 of andere manier kan het pakket nadat jij dat gekocht hebt en geregistreerd 'ingeruild' worden door de Ebay verkoper en krijgt hij z'n geld nogmaals terug en zit jij zonder Apple Care. Ik weet niet precies hoe het gaat en of het waar is maar zoiets was het dacht ik.
Ik hoop dat je hiermee wat kunt, als je vragen heb gooi ze in de thread.
Laatst bewerkt: 14 mei 2009