precies mijn gedachte: online FTW\o/. heb gewoon de tijd niet om er dermate veel moeite voor te doen.
Begin trouwens wel heel veel lol te krijgen in de championship mode nu ik eindelijk G2 heb gehaald. Zijn veel pittigere potjes, maar leer er ook veel meer van om mijn spel een beetje te variƫren + af en toe FA in te zetten.
Had gisteren in een 2nd battle helemaal een geniale finisher (al zeg ik het zelf)
speelde tegen een Ryu en het ging goed gelijk op. waren beiden op het eind van ons Latijn en hij had nog een ultra die hij na een knock-down op mij inzette van vrij dichtbij. Chip damage was dodelijk geweest, dus ik gooide er in een reflex zo'n EX counter move van Gouken uit. (weet de naam ervan even niet) Die counter knalde dus gewoon dwars door z'n ultra heen en KO! Ik hoop dat mijn tegenstander minstens zo verbaasd was als ik. Alleen wat minder blij haha:b:
Waarschijnlijk oud nieuws voor geoefende mensen, maar ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat je die ultra's niet kon counteren dus nooit geprobeerd. Ben na dat potje meteen gestopt met spelen, want veel beter dan dat ging het toch niet meer worden voor mijn gevoel...
EDIT: Eens even checken welke er allemaal gecounterd kunnen worden. De awesomeness-factor alleen is hoog genoeg om het te proberen tijdens matches.
Laatst bewerkt: 18 mei 2009