Klopt, maar het ging even om het principe. Hij brengt het wel zo makkelijk dat je "even" een aantal nummers op Expert moet FC'en. Maar ik kan alleen echt die hele simpele nummers met Bass FC'en. Verder ben ik veels te slecht! Kortom, bij mij gaat die Rock Rank nog wel even duren.
Hahaha ow sorry dan. Ja, ik FC ook de makkelijkere zoals: About a Girl, Obstacle 1(ik sta in de top 100), What I've Done, Monsoon, The One I Love, etc.
Vraagje, en had geen zin om het hele topic door te spitten: Mijn broertje wil Guitar Hero World tour kopen. Kan je het spel ook spelen met de controller (zoals in de demo's) of heb je zo'n gitaar nodig?
Oke, bedankt. Werken andere Guitar Hero's wel met de controller, is dit de enige waar je een gitaar voor nodig hebt of zijn er zo meer?
Sowieso is het saai om zonder gitaar te doen! Je kunt Hard dan makkelijker spelen, maar Expert is weer vrijwel onmogelijk. Ook geef de gitaar het 'Guitar Hero'-gevoel. Misschien is 2e hands een idee? Of Guitar Hero 2/3. Die zullen inmiddels wel iets goedkoper zijn namelijk. World Tour is eigenlijk de minste uit de reeks nu, zeker op het gitaar-gebied. World Tour was leuk omdat je hier kon drummen en zingen, maar dat kan inmiddels in Guitar Hero Metallica ook al, van welke de setlist een heel stuk cooler is.
Heb vandaag mijn Guitar maar naar de plaatselijke Gameshop gebracht. Sommige knoppen begonnen het echt te begeven en de strumbar piept als een gek. Hoorde soms het nummer niet omdat dat ding zo hard piept. Ze konden niks beloven maar gingen hem in ieder geval opsturen. Dit omdat de garantie al was verlopen, maar goed niet geschoten is altijd mis. Ben benieuwd.
Guitar hero 5 komt 1 week eerder dan Beatles Rock Band. http://www.engadget.com/2009/05/29/...ts-september-1st-one-week-before-th/#comments
Welke mic zou ik hiervoor moeten kopen als ik straks ook de RB: Beatles wil kopen? Werkt die GH mic daar ook voor denken jullie?
Guitar Hero® On Tour: Modern Hits Theme door S.U.P.R.A.H.U.M.A.N. - ProtoShredanoid - Gratis Ik heb WT inmiddels verkocht, maar dan speel ik deze wel met GH5.
Guitar Hero World Tour 940 van 1000 48 van 50 prestaties Get Your Boogie On 30 You scored 222,222 or higher on the song Satch Boogie as the Lead guitarist
Ik heb even een korte vraag, en heb geen zin om alles door te spitten. Is dit spel te spelen zonder een gitaar of wat dan ook? Met andere woorden, is het spel te spelen met een controller?
Thnx voor het antwoord. Guitar Hero 3: Legends of Rock is wel alleen met een controller te spelen toch?