Nieuws: Conquest is laatste The Lord of the Rings van EA In 2002 lanceerde Electronic Arts hun eerste The Lord of the Rings game met The Lord of the Rings: The Two Towers waarna een vijftal games volgden. Recent verscheen The Lord of the Rings: Conquest wat mogelijk ook de laatste The Lord of the Rings van Electronic Arts wordt. De overeenkomst tussen EA en New Line Cinema is namelijk afgelopen. De gamerechten op The Lord of the Rings zijn nu teruggegaan naar EA. Origineel zou de overeenkomst reeds op 31 december 2008 aflopen, maar EA kreeg een maandje uitstel zodat The Lord of the Rings: Conquest kon verschijnen. Nu is het afwachten of iemand interesse toont in de franchise.
Is het ook nog een beetje free-running, of is het alleen maar knokken? (Niet dat ik daar bezwaar tegen zou hebben, die trailer ziet er nml verdomde goed uit! )
Hmm beetje dood topic. Bedoelde ook niet freerunning maar meer dat je vrij rond kon lopen... Heb hem gehaald hij is opzich wel makkelijk... Ik denk dat je hem vrij snel uit kan spelen.
Dat zou voor een heel erg mooi spel kunnen zorgen Het lijkt me alleen moeilijk om nu nog een nieuw deel te maken...
Dat zou echt geweldig zijn. Een spel waar je met elk main character de echte storyline kunt spelen en vrij rond kunt lopen in alle gebieden van de films/boeken. Mocht zo'n spel goed lukken, dan zou het te geweldig zijn. Heb niet echt verwachtingen dat er zo'n game zal komen, maar hopen kan altijd.
Liever ook de mogelijkheid met zijpersonages te spelen die wel in de boeken en films voorkomen, maar nauwelijks in games. Ik wil met Haldir spelen! Tolkien heeft voldoende over geschreven om een goed beeld van de bijpersonages te kunnen maken. Helaas is de rest van een game vaak fantasie, maar daar hoef je er bij Bethesda niet druk over te maken. :b:
*schop* Heeft iemand een tip om die 20 orcs aan het begin van de baddie side te verslaan? ik kom maar tot 19 :{
Oh dat als je de Witch King of Angmar speelt is dat toch. Gewoon button bashen zoals het een warrior betaamt . En veel gebruik maken van Flame Sword dat je een stuk vooruit ''slide'' zeg maar. Weet even niet hoe die heet.