Eindelijk, Nintendo heeft antwoord gegeven aan mijn gebeden! Pokémon Gold is by far mijn meest memorabele game ooit.
Pokemon Gold heb ik meer dan 200 uur gespeeld, de beste pokemon game voor mij, deze moet ik dus wel kopen :-(
Ja leuk allemaal Die scans zien er wel gaaf uit. Hoop dat er gauw wat meer naar buiten komt aan screenshots en eventueel natuurlijk beeldmateriaal.
Is dat toevallig dat rare spel waarbij je 'pokemon' moest opbellen en dat ze later kwamen omdat ze verdwaald waren enzo?
ben tegenwoordig pokemon platinum aan het spelen maar denk niet dat ik deze ga halen ziet er leuk uit maar deze sla ik over
Heb gisteren een DSi besteld. Ben nu 15 en ben al +- 4 jaar niet meer bezig met Pokémon, maar een remake van Gold & Silver is opzich wel interessant. Had vroeger Gold, Silver én Crystal voor m'n Gameboy en allemaal boven de 75 uur gespeeld. Het aantal pokémon in die tijd was ook nog wel bij te houden. Nu zijn het er echt ontelbaar veel en spreekt het me ook totaal niet meer aan
Das toch heel wat voor mij dan. toendertijd speelde ik blue/red, yellow en gold/silver. 151 pokémon, Gotta catch them all! lol. Ik ben trouwens ook van plan om een DSI te gaan halen. Nu platinum eraan komt en een remame van gold en silver is aangekondigd kan ik het niet meer laten. Had vroeger echt verschrikkelijk veel uren plezier met die games gehad Hoe zit het trouwens qua online/wifi mogelijkheden met platinum? Ik las ergens dat er een plaats is waar je tegen andere mensen kan vechten, ruilen etc. Is dat gewoon een lobby met random people of hoe zit dat?