Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Charon komt niet meer met me mee. Hij zit daar in Underworld met MIJN Power Armor :+
    Ik ben altijd voor Charon gegaan. Hij is gewoon uber ! Komt altijd met je mee en is sterk.
    Vandaag was dogmeat gekilled door een Albino Radscorpion ofzoiets. Maar had Puppies perk gepakt dus ik kan hem weer oppaken bij Vault 101 :+

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Charon, die ben ik eigenlijk nog nooit tegen gekomen. Ik weet dat hij in Underworld te vinden is, maar daar blijft het dan ook bij. Misschien toch maar eens opzoeken.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Snap dat sommigen Fawkes niks vinden, maar hij bespaart mij caps voor bescherming en gaat bij mijn weten nooit dood. Heeft al tientallen zware explosies overleefd en ik hoef hem niet te kleden ofzo. Serieus, maakt het voor mij wel leuker. Het is uiteindelijk ieder zijn eigen. ;):)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Precies. En ik vind het leuk om wat uitdaging te hebben én niet met een lelijkerd op te hoeven trekken.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Een ongeschoren Jericho vind ik ook niet alles, maar die blonde dame telkens in een Robin Hood - Men in Tights harnas en niet een keer zonder kunnen aantreffen in een kleedkamer? Ik zie mij al een nachtje met haar en dan haar vader in eens de kamer open doet. Je hebt gelijk! ;):emo:

P.s. Waar is die screenshot uit Half Life 2 waar Freeman en die Chick lekker liggen te rollebollen op een vensterbank bij een raam als ik me niet vergis? Dat bedoel ik ook met die blonde uit Fallout 3! ;)O-)

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Die Paladin waar jij het over had ook niet?

@ DulleNL: Zou je zo vriendelijk willen zijn die screenshot die ik bedoel van Half Life 2 even op te zoeken. ;):9

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Star Paladin Cross? Die is ook lelijk. :x Dus die geef ik een helm. En als het over blonde dames gaat, misschien bedoel Sentinel Lyons?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Hebbes! Een nacht met haar, maar ik vertrouw die ouwe vader van haar niet. ;):cool:

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Microsoft Points gekocht. Vanavond The Pitt spelen !

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb gister Operation Anchorage gekocht maar ik ben erg teleurgesteld in de content die je kreeg.
    Ik liep er (letterlijk) in 2 uur doorheen. Die chinese zijn zo zwak dat het bijna lijkt alsof je tegen Radroaches aan het vechten bent. 8) Dan dacht ik een vet gevecht te krijgen op het eind is het ineens over :eek: Ik heb eigenlijk alleen 800 ms points betaald voor de gauss rifle. :mad:

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    +

Armor?

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad maar is echt cool als je in Vats twee gasten met power armor aan en een shotgun op mensen in aan het schieten zijn

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik deed Broken Steel geheel in mijn eentje en vloog dat platform haast over door slechts twee keer dood te gaan. Zwaar beveiligd daar, maar het is te doen. Niet aan te raden op Normal en hoger in je eentje. ;):9

15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ik had het er nog best moeilijk mee op sommige punten, ik speelde op normal en Fawkes was weg (ja ik heb fawkes omdat Paladin weg geglitched is in een cutscene :+ Dus moet wel dat lompe beest meenemen.) Maar vooral de hoeveelheid vijanden is de killer. Op een gegeven moment komer er iets van 10 enclaves uit een kamertje terwijl jijzelf in een gangetje zit. :'-( koste mij 5 keer om doorheen te ploegen.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat Sigma Squad of iets dergelijks? Die was best lastig. Gelukkig speelde ik Broken Steel met mijn Big Guns / Engergy Weapons / Power Armor char en kon ik er lekker doorheen maaien. Heavy Incenarator is echt eitje! :eek: Mja, op Normal is ie best lastig. Op Very Easy (wat Yellow doet) stelt het niks voor.

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    The Pitt uitgespeeld. Wou er niet te snel doorheen gaan, maar ik kon het niet laten :+
    Moet nu nog alle Steel Ignots vinden. Heb er iets van 56. Krijg je ook wel leuke stuff voor. Ik vond een paar dingen wel verrassend. Nu weet ik ook wat het plaatje van de Free Labor achievement betekend. Ik vond hem wel beter als Operation Anchorage. Teddy Bear's inleveren levert ook weer caps + xp op. Want ik weet echt niet wat ik nou nog moet doen om lvl 30 te halen. Zal wel teddy beren, scrap metal, camera's, sensor modules en Super Mutant blood samples verzamelen worden..

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Daarom hoop ik niet dat TES V, de nieuwe Oblivion zeg maar, een zelfde soort levelsysteem heeft, maar het vertrouwde van de serie. Nu de mogelijkheid voorbij level 80 te komen, zeg maar 81 ofzo. Hint!

@ Shortbull: Er is een experimenteel nucleair wapen die je geloof ik door een glitch kan krijgen, niks illegaals voor zover ik weet, maar die vuurt een stuk of 8 atoombommetjes af. Heb je net je Xbox 360 terug, dan beslist niet doen op dat platform. Het wapen begint met experimental M nog wat. Voor zover ik weet niets verkeerds, maar dat moet je even nakijken. Je kunt er zo 3 vertibirds in duizend stukje mee blazen. ;):) P.s. Kom je nog weer eens langs in Sneek of moet dat gekke broertje van me weer helemaal naar Culemborg komen? Was wel lachen opzich de laatste keer.

19. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Dat wapen is vrij te krijgen, hij ligt in een afgeschermde armory waarvoor je 5 tapes moet vinden om daar binnen te komen. En dat lijkt mij niet een geschikt wapen om te gebruiken in zo'n kleine ruimte :+

@Willem, idd dat vond ik nog een taai stukje ondanks dat je de tesla cannon hebt. En op dat moment leek het net alsof elk wapen jamde (mijn wapens zijn vaak afgedragen) waardoor ik iedere keer niet kon schieten. En de combat shotgun en andere projectielen werken niet tegen power armors :'-(. Je moet of lasers of plasma gebruiken.

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt die Experimental MIRV in hetzelfde gebouw als het TB-51 amor? :eek: Want daar moet ik nu denken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina