Welke provider?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jakko, 15 mei 2009.

1. jakko

jakko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op dit moment ADSL van XS4ALL en ik wil beter internet. Heb nu geloof ik XS4ALL START (slechtste abonnement) van XS4ALL.

Ik wil overstappen naar UPC maar ik lees allemaal reviews en kom op forums en daar word veel geschreven over hoe slecht UPC wel niet is.....

Ik woon in Purmerend en heb gekeken op Speedtest en er zijn best wel veel mensen die daar getest hebben en de resultaten zijn best goed Kijk Maar Eventjes.....
    Maar misschien dat iemand zijn ervaring kan delen en zeggen of er misschien met bundels (3 in 1 of 2 in 1) meer problemen zijn?

*Ik heb niks op de forums gezien over UPC vandaar dat ik maar een Thread heb gemaakt...

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je een goede service wil hebben moet je bij XS4ALL blijven.

3. jannesdeman

jannesdeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kabel heeft hogere snelheid in download en upload...

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  4. II Valerio II

II Valerio II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik raad je aan om of je abbonoment aan te passen bij je huidige provider of anders gewoon over stappen naar upc service daar is gewoon goed bij elke provider zijn er problemen
    werk zelf bij ziggo maar die is bij jou volgens mij niet te krijgen verstandigste is gewoon om je abbonoment om te zetten naar hoogere snelheid heb je de minste problemen

5. jakko

jakko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke goede informatie. Maar waarom ik wil overstappen naar Kabel (Moet UPC) is omdat die een hogere upload snelheid heeft en ik wel veel dingen upload (Video's).
    Ik heb zelf ook en vriend van me op Xbox Live en die heeft ook UPC (Power) en die is altijd de host... En heb hem gevraagd en hij heeft nooit problemen gehad ,behalve één keer met UPC On Demand... En op andere forums (die van chelloo en upc zelf) kan ik niet Posts zien met problemen in Purmerend of mijn Postcode 1444.....

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ach gewoon doen bevalt het niet stap je weer over op wat anders. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen ermee, maar eigenlijk valt er geen peil op te trekken welke nou ''de beste'' is.

7. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    upc werkt perfect bij paar vrienden van mij. 2 hebben zelfs dar 120 mbit abbo. te bizar die snelheid.
    vroegar was upc crap toen het nog a2000 was. tegenwoordig is het stukken beter.

8. jakko

jakko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik wel willen maar je hebt toch gelijk een jaarcontract aan je reet?

Ik heb inderdaad ook een vriend op Xbox Live (heb ik al gezegd:p) altijd host nooit slechte verbinding of dat zijn internet weg viel (3in1)...

+ Ik kwam op deze SITE ,en als ik mijn Postcode invoer dan staat er bij ADSL2+
    Beschikbare snelheden
    10Mb/1Mb - Waarschijnlijk beschikbaar
    8Mb/1Mb - Waarschijnlijk beschikbaar
    4Mb/1Mb - Beschikbaar
    2Mb/512Kb - Beschikbaar
    1Mb/512Kb - Beschikbaar
    512Kb/512Kb - Beschikbaar
    512Kb/256Kb - Beschikbaar
    256Kb/256Kb - Beschikbaar
    128Kb/128Kb - Beschikbaar

DIT STAAT ER NIET EENS TUSSEN!
    16-24Mb/1Mb - Waarschijnlijk beschikbaar
    16Mb/1Mb - Waarschijnlijk beschikbaar
    12Mb/1Mb - Waarschijnlijk beschikbaar

Dus als ik internet via ADSL wil dan kan ik maar tot 10Mb/s?

Ik kan echter volgens de XS4ALL site wel overstappen naar
    ADSL Basic:
    Tot 20 Mb/s down-
    en 1 Mb/s upload

Zou ik dan maar 10MB/s kunnen halen ondanks dat ik betaal voor Tot 20Mb/s download?

Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  9. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik was inderdaad vergeten te zeggen dat UPC de laatste tijd ook niet/nauwelijks in het nieuws is door slechte service. Als UPC beschikbaar is en jij graag een 10mbs upload wil, dan zou ik wel voor UPC gaan.

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Jaarcontracten zijn zooo 2005. Als UPC dat nog steeds hanteert is het wel slechte service...

11. jakko

jakko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook een contract bij XS4ALL afsluiten voor 1 jaar en daar krijg je een gratis MODEM bij.... en volgens mij heeft UPC ook een 1 jaar contract welke daarna (na 1 jaar) per maand opzegbaar is....
    Maar dan moet ik het dus wel 1 jaar vol zien te houden mocht het niet goed gaan.....

Ook staat er dit in hun Algemene Voorwaarden:
    4.4
    Wilt u een overeenkomst voor bepaalde tijd gedurende de oorspronkelijke
    looptijd tussentijds opzeggen? Dit kan alleen met instemming van UPC.
    Wij kunnen de abonnementstarieven voor de resterende periode bij u in rekening
    brengen tegen de op dat moment geldende tarieven. Dit geldt ook
    voor installatie- of aansluitkosten die u nog niet aan UPC heeft betaald.

En op deze site staat het ook onderaan bij contractsduur

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  12. jakko

jakko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat iemand die dichtbij/in purmerend woont en UPC heeft zijn ervaring kan vertellen....:)

13. jakko

jakko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand met ervaringen:confused:

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Gast, heb geduld, óf doe niet zo moeilijk en kies gewoon een provider uit die je goed lijkt.

15. jakko

jakko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik niet met je eens, een jaarcontract hoeft niet perse slechte service te zijn.

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Een jaar contract betekend alleen dat jij een jaar diensten afneemt, wil je eerder opzeggen zonder goede reden dan moet je de resterende maanden in een keer betalen.

jakko, inderdaad, jij kan waarschijnlijk niet sneller dan 10Mbit krijgen. Je woning is te ver weg bij de wijkcentrale, UPC It is. En ach, over een paar jaar is de kabelmarkt ook open en kun je kiezen uit meerdere aanbieders :)

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kies gewoon voor upc. Dat had ik ook voor 3 jaar. Geen problemen gehad.

En toen stapte ik over op telfuck, alleen maar problemen. ADSL is zo 2008 :D

Als je niemand kent die upc heeft in purmerend, bel is bij een paar buren aan ?

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je klant laten opzeggen wanneer hij dat wilt is toch een stukje service?

20. jakko

jakko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste 6 maanden nu voor €25. En als je geen goede dienst krijgt kan je toch je geld terugeisen denk?

Deel Deze Pagina