gvd xbox360 weer vastgelopen.. robbin we spelen morgen die wedstrijd wel af gewoon opnieuw beginnen jij 1-0 voor..
Oke, hopen dat je verbinding het nu wel een hele wedstrijd volhoud dan. Was net namelijk al 2de helft, daarom wist ik het niet.
Lijkt mij niet, ik wil gewoon knock-out. En ik snap er niets van, hoe meer wedstrijden je speelt hoe meer punten je kan halen toch? Dus de beste inschatting is: Alle wedstrijden spelen.
Liverpool 3-0 AC Milan 1-0 Torres (vorig potje) 2-0 Torres 3-0 Torres Rotbuttonlag, combinatiespel kwam daardoor er totaal niet uit. Beperkt tot 3 frommelgoaltjes. Wel 6 wedstrijden --> 18 punten Gewone toernooi gaat toch gewoon verder met Knock-Out fase? Denk wel dat meeste mensen dat willen.
Ja maar het punten aantal wordt gedeeld door je aantal wedstrijden. dus als je verliest gaat het weer omlaag. Ik zou het liefste ook gewoon knock-out willen. Want zoals het nu staat kan het dus zijn dat iemand die 1 westrijd wint gewoon 1ste wordt van de poule en iemand die er 2 wint en 1 verliest dus niet doorgaat.
Hmm het is wachten op een nadere uitleg van ErikBOX want zo is het niet helemaal duidelijk. Hoop ook op gewone kruisfinales in de vorm van knock-out.
damn word gek van die 10 vs. 10 echt klote fifa.. word cker geen fifa meer voor mij.. ramzalig gewoon wat een service.. je kan niet eens normaal fifa spelen tegen elkaar..
10 vs 10 is inderdaad niet echt geschikt om 1 vs 1 te spelen, maar daar is het ook niet voor bedoeld he. Was nu vooral buttonlag waardoor je mannetjes later passten dan dat je erop drukte..
jaah ik ben er echt slecht in (10vs10).. weet niet eens wanneer ik moet schieten.. gewoon geen woorden voor
Ik heb genoeg westrijden met FIFA Clubs gespeeld dus weet wel hoe het aanvoelt en heb er normaal geen problemen mee, maar die buttonlag was nu echt heel vervelend.
Nee, de spelers die 1e en 2e zijn geworden in de eerste ronde zijn al gekwalificeerd voor de 2e ronde. Deze teams moeten dus even wachten tot de 2e ronde daadwerkelijk gaat beginnen. Nee dan heb je het niet goed gelezen, je aantal behaalde punten wordt gedeeld door het aantal gespeelde wedstrijden. Dus als je verlies kan je ook weer veel punten verspelen. Zelfs door een gelijk spel zal je puntensaldo snel omlaag gaan. De 2e ronde zal bestaan uit twee poules van 5 teams, waarvan de eerste 2 zich plaatsen voor de halve finale, en daarop natuurlijk de finale. Dat is nou juist het spel dat je moet spelen, je moet een beetje risico lopen om juist toch nog door te gaan. Nogmaals de spelers die 1e en 2e zijn geworden in hun poule in de eerste ronde zijn al door naar de 2e ronde. Nogmaals voor jou: De nummers 1 en 2 van elke poule in de 1e ronde zijn al door naar de 2e ronde. De nummers 3 en 4 van elke ronde worden in 1 poule gezet. Hiervoor gelden de regels die je al gelezen hebt. De twee spelers die uiteindelijk de meeste punten overhouden gaan alsnog door naar de 2e ronde. De 10 teams die dus in de 2e ronde uitkomen zullen geloot worden in 2 poules van 5 teams, Hiervan gaan de 2 beste teams naar de halve finale, en daarna natuurlijk de finale.