Ik vind de DLC het wel waard, vooral ook als anderen het ook hebben en je gezellig online freeskate activities kan doen. Maar wat ik me eigenlijk afvroeg: Weet iemand wanneer er weer een nieuwe DLC komt? Want daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. En nu wel iets echts fatsoenlijks en niet alleen nieuwe maps. Maar gewoon een dik nieuw deel aan de stad met een nieuwe storyline ofzo.
Ben nu bij een Pro waar ik een hand plant, one foot grab en een air naar een raam moet maken. Die eerste 2 zijn easy maar snap die laatste niet. Moet ik gewoon net zo hoog komen als de ramen ? Zoja, dan lukt het me niet. Ik pump/pomp ook maar kom niet zo hoog. Opdracht heet 'Vert met Vampier'
Jup, je moet inderdaad blijven pumpen. Is lastig als je er niet zo goed in bent, maar op een gegeven moment ga je vast hoog genoeg.
Kan iemand mij helpen met skate 1? Ik moet een FS 5-0 to FS tail doen bij een mansion, maar elke x zit er een FS smith tussen.. Wat doe ik fout?
Nogal logisch, je doet een smith er tussen.. . Dan land je niet goed genoeg op de tail he. Maar meer op je trucks.
@ Fi: Je moet gewoon je trucks op z'n vast zetten en de wieltjes op z'n hardst en dan haal je het meteen.
Ik had hem al gehaald. Game is wel veel moeilijker dan deel 1. Ben niet zo goed met die stick, ik draai maar wat rond en zie wel of wat lukt.
Iemand online freeskaten in de parkade? Ik moet daar nog alle activities doen en dan heb ik mijn voorlaatste achievement te pakken voor deze game
Dankje, maar heb nu alle activities gedaan. Enkel heb ik GEEN achievement gekregen ervoor WTF? Heb iets gevonden: En nu heb ik de achievement dus wel!!!!!