[PC] [Simracing] Race 07+Uitbreidingen/RFactor

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 13 mei 2009.

1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Balen dat ik examens heb. Anders zou ik deze weken wel wat races meegedaan hebben. Ach na de examens genoeg tijd.

@Hybrid: Rijd jij nou met Race 07 of met rFactor?

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ebitrhil, vandaag geen tijd gehad voor de foto's ben pas net thuis. Morgen zal ik ze nemen, sorry :b:

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ik ben er weer. Helaas niet gehaald.

Ik reed in lap 93 met nog 8 man in de race. Rijd 250 op het rechte stuk. In een keer bam weg motor weet niet wat het was me motor health stond nog op 100. Vrij zuur en zeer vermoeiend echt niet normaal. Bij lap 40 begin je het te voelen en dan ben nog geeneens op de helft. Maar het was zeker tof. En ondanks het probleem heb ik genoten van me Gilette.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Respect dat je het heb weten vol te houden :) Alleen natuurlijk jammer dat je het niet heelhuids hebt gehaald.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel mensen konden het niet meer aan. " I can't take it anymore" in de chat. Was wel lachen. ;)

Even me race verslag, niet naar me Engels kijken.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Jammer, Hybrid dat je het net niet gehaald hebt. Ik heb ook een keer een 3-uurs race gehad op Le Mans met driver swaps en alles. Alleen dat werkte niet helemaal top, maar het is wel een vette ervaring. :)

7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Klinkt inderdaad erg leuk, wel zonde dat je het niet gehaald hebt. Hoelang heb je eigenlijk gereden? Zeker wel 3 uur lijkt me?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gaan ze met de 6 uur van Nurburgring ook doen. Dat Driver swap kan ook alleen met Rfactor

Denk toch precies 3 uur. Begon om 2100 en om 2400 had ik pech. Maar langer moet het niet zijn. Ik denk toch dat voor veel menen teveel was, 75 laps is voor de volgende keer denk ik wel goed. Verder is Paul Ricard een baan van 2 min en veel korte en snelle bochten maar het middenstuk is een lang recht stuk en dan kon je dan goed onstpannen en wat drinken en wat eten.

Nog een leuke screen. Ben de middelste.

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Grafisch is het geen hoogstandje Hyb? Dacht dat het aan mij lag dat het er niet zo heel mooi uitzag maar dat heb jij dus ook xD

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Het kan er voor een PC race game wel heel mooi uitzien. Bij mij ziet het er ook zo uit, of zelfs erger :+ Kut hardware. :9

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet mijn screen. :) Bij mij ziet het er goed uit. Zal wel even een screen maken.

Je moet het eigenlijk in motion zien.

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Het kan er ook mooier uitzien dan dat, ligt er maar net aan wat voor specs je hebt. Trouwens Paul Ricard is geen officieel circuit, maar zelf gemaakt, de circuits die standaard in het spel zitten zijn een stuk mooier.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij staat alles op zijn hoogst. En idd Paul Ricard is niet een officiele track in het spel. Maar een Mod. En dat zie je snel aan de omgevingen en de auto's komen er minder goed uit. BTW het is wel een zieke baan. Het is een grote test track waar ze ongeveer 5 tracks uit kunnen halen.

Hier nog btw van de officiele Magny Cours.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volle grid morgen Zeepsop. ;)

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, vet. Ik heb er zin in, WTCC wagens kun je lekker close mee vechten :D

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gelukkig zijn er ook 2 races. Het is ook een kort baantje. 1:07.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hoe ging 'ie, Hyb?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was lachen. Een super klein circuit en 25 auto's. Moet je even in het topic kijken heb daar al wat geschreven. Kwam zonder benzine te staan maar was niet de enige. 12 rondes, gooi er 14 in is het niet genoeg. 8)

Jammer dat je er niet was. Het was fair maar ook lekker veel contact.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Haha, dat hoort gewoon goed te gaan bij Race. Zodra gedownloade dingen gaat gebruiken klopt dat systeem niet meer, dat is bij rFactor heel erg. Daar is alles zo'n beetje gedownload.

Deel Deze Pagina