Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen wij een 1vs1 Bolt Action doen?
     
  2. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal er binnenkort al een prijsverlaging plaatsvinden?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    bedoel je het tempo van Hardcore in 4? Want ik vind het opvallend hoe anders dat is dan in 5. Tuurlijk hardcore S&D in 4 is ook iedereen super voorzichtig maar als je in 4 Hardcore TDM speelt gaat iedereen gewoon keihard aanvallen (op een paar maps na) terwijl het in 5 allemaal veel voorzichtiger is. Ligt denk ik toch een beetje aan hoe de maps gemaakt zijn en de zichtbaarheid van je tegenstanders (die in 4 veel beter is wat mij betreft)
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Bij COD4 is ie nu nogsteeds dezelfde prijs, dus verw8 dat hier ook maar niet zo snel mee
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Cod4 was ook een goty.... lijkt me duidelijk dat dat goed blijft verkopen en je dus niet de prijs gaat verlagen. Ik zie een prijsverlaging wel gebeuren bij Cod5.;)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    klopt ik speelde in 4 bijna nooit S&D maar gewoon TDM en op de een of andere kan ik gewoon niet op 1 plek blijven zitten totdat er iemand langskomt.. dan ga ik me vervelen en kill ik mezelf vaak omdat ik dan dom aan het doen ben :9
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe gametype ontdekt, namelijk War :cool:. Heerlijk, speel zelf meestal als sniper in de wat grotere maps. Heb m'n killstreak vandaag ff verbeterd naar 18 kills. War, capturegedoe op Upheaval, 2 spots lagen op m'n sniperspot. Heerlijk, zag de vijand steeds aankomen rennen en afschieten maar, artillery erbij en daarna ook nog honden. Ook een heerlijk potje capture op Airfield, zat echt serieus op 3 meter afstand van een drukbezochte spot en zag iedereen aan komen rennen. Daar had ik een killstreak van 17 :cool:.Wel kut dat m'n kogels steeds opgingen, dag streak :+. Vind het wel jammer dat je na 7 kills geen special attacks erbij krijgt. Waarom niet gewoon 'opnieuw beginnen' na de honden? Level 19/20 na 4 uur spelen. :)
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, War speelde ik vooral met Call of Duty 3. En dan nog Capture the Flag erbij.. Good old times :cool:

    Maar op de één of andere manier vond ik het allemaal toch leuker bij Call of Duty 3, want toen was het tenminste nog gebalanceerd. Probleem hierbij is dat iedereen verschillende perks heeft, en dat was niet zo bij COD 3. Toen was iedereen gelijk, met alleen andere wapens.
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, War was op COD3 gewoon een stuk leuker om de een of andere reden. Spel golfde vaak op en neer, bij WaW is het vaak een runover. Meesterlijk zoals die muziek begon te spelen als je bijna de laatste vlag had veroverd.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    WOW! Valt me nu pas op dat er veel mensen van XBW bezig zijn met COD : WaW :) Net op tijd ook trouwens want over een aantal weken komt Map-Pack 2 en die ziet er erg strak uit.

    Misschien leuk om www.twitter.com/jd_2020 in de gaten te houden. Hij schijnt over een x aantal uren wat MAP-PACK 2 codes uit te delen voor een eventuele beta-test.

    Gisteren verslaafd geraakt aan Ground War. Niks leukers om met 18 man een totaal chaotische sfeer te maken. Heerlijk! :+
     
  12. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog twee missie's uitspelen op Veteran op CoD 5 uitgespeeld te hebben. Alleen het is pure chaos in de één-na-laatste missie. Overal granaten die puur toevoelig altijd op jouw vallen...
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Codes voor een beta-test voor map-packs? 8)
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is zeker irritant en één van de dingen dat Veteran zo moeilijk maakt in Call of Duty (en met name 5 dan, want in de voorgaande delen had je veel minder last van granaten).

    Ik ben trouwens weer 4 levels gestegen in een uurtje. :) Merk ook dat de MP gewoon veel makkelijker is dan in CoD 4. :9
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, codes zijn al gebruikt.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je leest verkeerd het is map pack 1

    edit : @ alizor : duhhh -_- zijn genoeg levenloze chappies die elke seconden F5 indrukken..
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  17. LalihatuV

    LalihatuV IND RMS NL

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan ze COD3 vergelijken met World At War................................
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Kwam dat niet omdat je met ons meedeed ? *)
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, jaa dat wou ik trouwens net zeggen :+

    Damn, ik was gister level 43 en nu alweer lvl 51. 8) Gaat kapot snel, en zoveel heb ik niet eens gespeeld..
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Leading up to Map-Pack 2 ...

    Oftewel, tot en met Map-Pack 2. Dit gebeurde met het eerste pack trouwens ook. Werden toen ( ter promotie ) gratis uitgedeeld.

    Release date is waarschijnlijk 4 Juni of één week later ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina