RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    je bedoelt die worldranking?

Dat is toch gebaseerd op hoeveel potjes je wint? Je kan namelijk ranked matches aanmaken en deze samen met vrienden rijden(geen invites versturen, ze kunnen jou opzoeken in de lijst en joinen)... dus een klein beetje cheatable is dat dan wel....

edit
    @boelie/v12 legendary... je bent wel lekker snel zeg! ;)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als jullie het graag willen dan blijf ik wel. ;)
    Heb vanavond btw tijd.

3. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt , zal komende tijd nog wel is een keer race pro gaan spelen maar zit niet zo vaak meer op de xbox dus..

4. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    gisteren een heerlijke SR4 wedstrijd gereden(1van5 van onze competitie). Waarbij we 31 rondjes brno gedaan hebben... iets langer als een uur overgedaan incl. kwalificatie en 1 pitstop was voldoende...
    AS maandag 30 rondjes Road America... :)

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    Radical SR4

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu hopen dat die ook op XBL komt als mensen er nog op wachten. ;)

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Haha voor een game die jij eigenlijk wil afdanken.. daar wil ik niet eens een demo van..

maar ik zal m stiekum toch proberen :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :+

Ben Race07/GTR gewend. Maar als je er geen pc voor hebt dan is Race Pro super. Online werkt alleen minder. Maar ik heb dus een beter alternatief.

10. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    online ligt het er ook nog maar aan hybrid! Ik ontken niet dat er wel degelijk nog problemen zijn, alleen is alles een stuk soepeler na de patch.

Ik heb nog niet met 12 man gereden, dus misschien dat daar wel een probleem zit.

Wij rijden nu met 8 man, geen enkel probleem.. afgelopen maandag 30 rondjes road america sr4 gedaan. Ben je in totaal toch anderhalf uur aan t rijden. We hebben geen enkele hapering of wat dan ook ervaren.

enigste paar bugs die ik gezien heb zijn dat er op anderstorp en nog een track toch timeglitches zijn. Daarnaast is de porto-pit-bug wel ERG kut. Ga je pitten blijft je auto in de pit staan :confused:

AS maandag starten we met 10 man... dichter bij t maximale, ben dus benieuwd hoe dat gaat lopen...

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg ook niet dat het niet werkt :). Maar ik heb een beter alternatief dus daarom ben ik er niet vaak. En idd met 12 man zan de problemen, 9 of 10 kan net.

12. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Beter alternatief in de zin van rFactor met een G25? ;)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen de g25 niet maar de DFGT. Heb net nog een super online race gehad met 25 mini's op mini Monza. Gekkenhuis.

14. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ben is op Xbox live aan racen, maar bijna geen matches te vinden! Spelen zo weinig mensen dit online, of ben ik op het verkeerde tijdstip online?

15. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Zal beide wel zijn. Aangezien Formule 1 ook nog eens op TV was, zal het wel extra erg zijn. Ik speelde het spel in het begin ook, maar nu helemaal niet meer. Misschien meer aan het feit dat er nog steeds gecheat kan worden, en dat ik meer van de game verwachtte...

16. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Logitech DFX

Dankzij een thread op het Atari RP forum kan ik nu eindelijk "racen".

De patch met daarin verbeteringen voor de FF, werkt alleen voor het MS stuur.

De patch zorgde erbij het Logitech stuurtje voor dat er heel veel rumble ontstaat als je over curbs heen rijd, maar het stuur zelf was zo slap als een vaatdoek.
    Oplossing is de vibration uitzetten in het Xbox settings menu. Stuur wordt dan heel zwaar met insturen, alleen geen feedback als je over curbs heen rijd of grip verliest.

Ik heb de settings uit die bewuste thread uitgeprobeerd, vibration weer aangezet.....Het rijd echt heerlijk nu.

steering sensitivity 20%
    speed sensitive steering 0%
    Global steering lock 19%
    steering dead zone 5%

pedals settings are

throttle sensitivity 100%
    break 50%

Alle overige settings op "0"

Je kan het beste beginnen met steering sensitivity op 0%, en dan langzaam verhogen totdat je een prettige setting vindt.

Om de ervaring nog wat leuker te maken heb ik een oude subwoofer voorop mijn Hans systeem geplaatst, bas instelling op zijn hoogst en speaker face down. Je voelt echt alles. Gas geven voor de start en je hele stuur staat mee te trillen.
    Ben nu van plan om een Basspump te gaan bestellen bij Conrad, die is speciaal gemaakt om bv onder je bank in te bouwen zodat je tijdens heftige actie letterlijk zit mee te trillen.

Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Jongens Hoe is het met de update! Is hij nu beter of het aanschaffen waard

18. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen is deze miskleun al voor 29 euro te vinden bij Bart Smit, en het zijn er 29 teveel.
    "Miskoop van 't jaar".
    Ik kan hem niemand aanraden. Van al wat er beloofd werd in de periode van voor hij uitkwam is er bijna niets wat werd waargemaakt.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er zitten toch auto's in.:+

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha.

Maaruh, ik vind het wel erg jammer hoor.

Deel Deze Pagina