[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk voor mij zijn de xbox exclusives niet super,halo 3,fable 2,forza 2 niet echt mijn games,meestal koop ik de multiplatforms op 360,maar sinds ik mijn ps3 heb koop ik ze op de ps3,controller is gewoon beter,en fifa speelt er beter op,maar dat is ook persoonlijk.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uiteindelijk blijft alles persoonlijk.

3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    en het ligt sterk aan op welke console je de multi-platforms speelt. Ik op de PS3 dus bij mij ligt de 360 heel vaak stof te happen.

Wat maakt het ook uit, het gaat er om dat wij als gamers lol beleven aan de games, niet wie de beste/langste digitale l*l heeft ;)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de 360 blinkt uit online en heeft veel mooie games, echter op de ps3 komen steeds meer en meer pareltjes uit:

- Uncharted 1 en 2
    - Killzone 2
    - Heavenly Sword
    - Demon's Souls (!!)
    - MGS 4
    - Heavy Rain
    - Wipeout
    - God of War
    - Infamous
    - Flower

Spellen die me stuk voor stuk erg aanspreken, eerlijk gezegd meer dan de exclusives van MS. Echter er is op de 360 zo ontzettend veel te beleven dat die vele malen vaker aanstaat.

Daarnaast draait het uiteraard ook om de multi-plat games en die draaien beter op de 360, hebben achievements en online werkt beter

Maar al met al trekt Sony hard aan en met de komst van Demon's Souls is het onderhand toch wel dat het 50-50 is hier :)

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd is online ook beter op ps3,blijft nooit hangen of zo,terwijl ik op xbox live regelmatig blijf hangen in het menu,op ps3 geen last,en de trophies zijn ook wel verslavend,als je zo een platium kan halen,soms wel echt verslavend :)

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben ook erg tevreden met mijn PS3. Wellicht ook omdat de 360 only titels mij zelf totaal niet aanspreken. Halo kan me gestolen worden en met Gears of War heb ik ook weinig. Alleen Forza draag ik een warm hart toe. Op de PlayStation 3 zijn veel meer exclusives waar ik mijn ei in kwijt kan. Killzone, GT, Uncharted, Resistance, Motorstorm etc.

Wat Sony wat mij betreft moet verbeteren is de PSS Store want zonder CC kan je daar dus niets aanschaffen, vrij waardeloos.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

die controllers is idd iets zwaar persoonlijks, ik heb jarenlang beweerd dat ik de dualshock van de ps1 een superfijne controller vond maar toen had ik denk ik nog kleinere handjes :+

Ik speel nu met name shooters veel liever met de grotere 360 controller, maar een spel als Tony hawk bijv waar je veel snelle knoppencombinaties moet doen doe ik dan weer liever met een ps3 controller

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dubbelpost :D

http://kotaku.com/5265527/finally-some-heavy-rain-gameplay-footage

behoorlijk stukje gameplay footage van Heavy Rain, moet zeggen dat het er toch een stukje minder uitziet dan de eerste beelden die we gezien hebben :mad: Ik had gehoopt (zeker na de beelden van Uncharted 2) dat het geen target render was maar echte in-engine cutscenes vorige keer.

Toch blijft het een interessant uitziende game :)

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Heavy rain wordt een toppertje geloof mij. Ik kijk niet vaak uit naar spellen, maar dit is er weer eentje waar ik ongeduldig op wacht|:-

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook niet meer.. qua gameplay wat ik tot dusver heb gezien zijn het alleen maar quick time events, waar ik al geen fan van ben.
    Dan maar weer even afwachten, maar gaat het alleen maar QTE bevatten dan sla ik deze zeker over, hoe mooi het er ook uitziet.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: VG247

Let's hope so. Al moet ik toegeven dat ik GT5:p een zware tegenvaller vond.

12. Vadinho

Vadinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice!
    Ze zijn echt te lang met deze game bezig geweest..

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: PS3 Hype

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    wow, verrassing zo ineens!

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Sony has officially confirmed in the form of a post on the Official PlayStation blog that MAG will see store shelves January 26, 2010. Despite the promise made at E3 that the game would see store shelves by the holiday season the people at Sony seem to be extremely chipper about the release date.

“The team at Zipper and SCEA are happy to announce that MAG will hit North American retailers on January 26th, 2010.”

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb net de Dirt 2 demo gedownload (wat wel snel ging) maar het installeren duurt echt tergend lang bij mij. Normaal duurt een demo maar een paar minuten maar ben nu al een kwartier ofzo bezig en zit nog maar op 57%

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Welke games zijn er op de PS2 die ik "gemist" heb zeg maar?

(ik doel op vervolgtitels, PS2 MGS3 -> PS3 MGS4)

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Lees dit topic maar eens door ;).

Ik denk dat GoW en MGS zowat de enige reeksen (waarbij het echt belang heeft).

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik geen probleem bij,na 2minuten was het klaar.

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit in de MAG beta :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina