Haha.... tutorial vraag joh, knop met rondje ingedrukt houden.
Wist je dat je ook kon parryen?
EINDELIJK wereld 4-2 gehaald! Jezus, wat was dat een irritant lastig stuk zeg. Ga je niet dood aan zo'n deathray beam, dan val je wel per ongeluk in het ravijn. Veel souls gewonnen en ook weer bijna zoveel kwijt geraakt. Om al niet te spreken van het aantal herbs en potions dat ik heb moeten gebruiken om levend te blijven. Maar goed, mijn karakter is er uiteindelijk wel weer stukken sterker op geworden. Ik heb nu een miracle geleerd waarbij ik één keer dood mag gaan om dan automatisch resurrected te worden. Behoorlijk handig dus.
@ Kevf: Wacht, je bedoelt het level erna als je over die kantelen rent? Je moet inderdaad eerst uitlokken dat die draak de hele brug onder vuur neemt en daarna pas de tweede keer erachter aan rennen. Maar het tweede stuk kun je het beste ondergronds doen. Check in de eerste toren, je kunt de trap naar boven nemen en dan kom je bij die boogschutters uit. Maar je kunt daar ook te trap naar beneden pakken en dan kom je in de tunnels precies onder de kantelen uit. Je komt daar o.a. wilde honden tegen. Lastige beesten trouwens. Hoop dat je een goed schild bij je hebt? Als je die draak in wereld 1-2 molt, valt hij je ook niet meer lastig. Op de eerste bewakingstoren kun je hem met pijlen en soul arrows onder vuur nemen en verslaan.
Op naar de laatste demon van deze wereld. Het blijft een heftige game!
Laatst bewerkt: 21 mei 2009