Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Deel 1 was echt ubervet. Dat had voor mij werkelijk waar alles. En dan met name de vele (uitdagende) banen.
    Een cockpit view sta ik niet echt om te springen, tenzij ze dat erg goed uitwerken. Al verwacht ik dat niet voor een paar honderd auto's magoed..

    Deel 2 was idd minder. Minder tracks, minder variatie in tracks, een wat saaiere single player..

    Hopelijk heeft de ontwikkelaar dat zelf ook in de gaten gehad:+
     
  2. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat ze alle tracks van Japan gaan gebruiken.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De ontwikkeling rondom Forza 2 heb ik toen zelf hier en daar aardig gevolgd,en er was al toen sprake dat de point to point zou verdijwenen en men zich meer op de auto's en puur circuits wilde gaan richten.Tot mijn verbazing zat NewYork er nog steeds in,maar alleen de korte versie helaas.

    Maar ze zullen beslist wel weer oude tracks gaan gebruiken voor deel 3,aangezien dat het eerste was wat de fans in deel 2 miste.Forza 2 vind ik echt ondanks dat een mooie game,maar de meeste gamers zoeken in het spel een doel en dat is nu juist het punt.Forza is naar mijn mening ook niet bedoeld als vermaak racer maar eerder een beleving waar je zelf een doel mag zoeken,en consentreerd zich meer op de echte autoliefhebber.Meer voor degeen die er niet zo om malen hoeveel parcouren je hebt,en laten we eerlijk zijn van al die tracks zul je je misschien in slechts 2 of 3 gaan specializeren.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    New York baan mag oprotten, ja. :x Wat is dat een saaie kutbaan. Begin me daar altijd te vervelen, ga ik gek doen of let ik niet op en rijdt ik m'n motor weer naar de klote in de muur. :lol:
    Anyway. Ik zou graag mee kampioenschappen zien. Die gelimiteerd zijn aan één auto, en je mag enkel bodywork en banden aanpassen. En dan ook het kampioenschap idee, dat je niet een race opnieuw kan doen maar een puntental opbouwt door 5 á 10 races heen.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Haha,tja voor stadsracen heb je nog altijd Project gotham.:+Die NY track vind ik ook minder,behalve die lange versie vanuit deel 1 vond ik vet.

    Dat van die kampioenschappen is een goed ideetje,net zoals die kampioenschappen vanuit Gran turismo dat je alles op rij afwerkt.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    E3 mensen; verwachtingen over deze game?

    Ik hoop op geen tweede disc, zou superslecht zijn. Gran Turismo 4 is ook op eentje, en als je die in elkaar zou rammen krijg je Forza 3 ongeveer. Niet om lelijk te doen hoor, maar om duidelijk te maken dat ik geen 2e disc wil. Mocht dat wel zo zijn, dan komt die game er nooit. ;):)

    Edit: Superblij met 3000e post!
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    waar de fuck haal je dat nu weer vandaan?8)
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Gefeliciteerd met je 3000ste post!:lol:

    Anyway,op 2 disc's? Are you sure?
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is toch al een oude gerucht dat de game op 2 disc uitkwam? Denk dat het in hetzelfde gerucht stond als dat gerucht van dat de game 400 auto's etc. bevat.
     
  10. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het aantal auto's niet uit, het is alleen leuk voor de statistieken maar in forza wil ik niet meer 7 verschillende versies van een skyline of van elke R4,R3,R2,R1 auto 3 versies of zelfs meer, het meest belangrijke is denk ik dat ze er een stuk of 30 real world tracks in doen, alle F1 circuits bijv, een paar testtracks waar je ook wat aan hebt, en voor de rest mogen die original tracks er allemaal uit. En die amerikaanse tint mag er ook wel af, want je er zitten wat mij betreft teveel amerikaanse banen in, Monza, Monte Carlo etc etc zou zoveel beter zijn dan altijd weer Road America, Laguna Seca, wat ik eigenlijk een motorcircuit vind maar ok,, Sebring vond ik wel geweldig en die mag van mij ook blijven.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Laguna Seca is echt vet._O_

    Vind eigenlijk alleen New York geen leuke baan, voor de rest hebben ze allemaal hun eigen charme.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Alleen ik vind NY tof volgens mij. Een baan waar je tenminste lekker kon door rijden.
     
  13. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Die baan is echt zo saai dat ik door verveling fouten ga maken...:emo: Enige toffe bocht is die 3 kwart rotonde. (vooral met de Ford GT_O_)
     
  14. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op die testracks zijn er alleen voor de hotlap. Ik heb ze alleen gebruikt om alle nummer 1 tijden te zetten in de R1 klasse. Voor de rest nooit naar om gekeken.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van mij mogen ze er heus wel minder auto's in doen. Want er zijn er gewoon teveel en er worden er maar een paar echt gereden. Laat ze daar maar op focussen en een goede cockpitview maken en betere physics. En meer echte banen.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laat die cockpitview maar zitten. Er gaat een hoop tijd (en ruimte op de dvd) in zitten terwijl ik het (zelf) nauwelijks gebruik. Heb dan liever meer banen en meer auto's.
     
  17. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd iedereen zit altijd te zeuren over cockpit view terwijl iedereen het 1 keer gebruikt om de `simulatie` te ervaren maar uiteindelijk iedereen bumper view, of in mijn geval chase view gaat gebruiken.

    De cams die er nu in zitten waren prima,

    bumper, hood, chase klaar.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik gebruik altijd onboard, behalve in PGR, want die is bout.
     
  19. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, jij rijd waarschijnlijk met stuur dan lijkt het mij ook leuker idd. Maar ik vind het als B Tender dat ze de tijd en ruimte op de dvd beter kunnen gebruiken voor een paar extra banen.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je sim wilt rijden moet je Cockpit rijden. En als Forza een sim wil zijn hoort daar ook cockpit view bij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina