RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom? Ik vind het persoonlijk toch één van de beste racegames op de 360.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Eens met Gallardo. Er zijn wat bugs en glitches, maar waar het echt om draait: rijden, daar zit het wel goed.

3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    deze game is al te koop voor 18 euri via playasia... en daar koop je toch wel een leuke racegame voor hoor...
    [edit, de 18,- euri versie is tijdelijk uitverkocht, in NL is ie nu met 29,50 dus goedkoper)

en t is in mijn mening een betere sim racer als forza2... true hij heeft zo zijn fouten(veel) maar hij rijd toch echt veel lekkerder als forza, en het tweaken aan je setup levert ook meer resultaat op als bij forza2..

Forza2 heeft wel meer sfeer, meer auto's, meer banen, mooiere graphics, meer community, meer ondersteuning vanuit de makers zelf(hoe oud is de game nu al wel niet, en nog steeds zijn ze er mee bezig) Ik verwacht heel veel van forza3.. alleen zou ik erg balen als er motors, drift banen en dat soort onzin inzit... maar die drift banen komen er, want ze zijn van turn10 zelf er wel erg fan van...

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Klopt

Heb nu een aantal #1 en #2 tijden op de leaderboards in Race Pro. Macau is m'n lievelingsbaan, veruit, dus daar heb ik me op gericht, met resultaat al zeg ik het zelf :)
    Probeer me maar te verslaan op Macau in de

-Mini's (1e)
    -Caterham 200 & 260 (1e) (Caterham X330 moet ik nog vrijspelen)
    -WTCC 87 (BMW E30) (2e)
    -Radical SR3 &SR4 (1e)
    -Formula BMW (1e)
    -WTCC, Formula 3000 en GT Club (->tussen de 5e en 15e plek)

Het feit dat ik bovenaan sta duidt er waarschijnlijk op dat de echt snelle mensen zich nog niet gericht hebben op Macau. En nee, de muren heb ik niet gebruikt.

5. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je niet afkraken maar niemand speelt dit spel vind je het allemaal logisch. En dat van die muren geloof ik eigenlijk ook niet hoor maar ok.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hoe is dit spel online? Verpesten veel mensen het en loopt het allemaal vloeiend?

7. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt 'n belachelijke reactie, er zijn genoeg die Race Pro nog spelen, probeer jij maar eens 'n tijd van LiveNkickin te verbeteren, om maar eens 1 iemand te noemen.
    Het is hetzelfde om te zeggen dat de leaderboards van FM2 geen reet voorstellen want de toppers van FM1 hebben nooit moeite gedaan om snelle tijden neer te zetten. Een #1 tijd is 'n #1 tijd tot iemand anders het tegendeel bewijst.

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat je niet gelooft dat ik de muren niet gebruik zegt waarschijnlijk meer over jezelf dan over mij. Rij maar een rondje mee een keer, als je wilt. Verder wat Axi zegt. Ik zei ook niet dat het supersupertijden waren, alleen dat het #1 tijden waren;) Verder mag iedereen natuurlijk wel z'n eigen mening hebben.

Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    wij spelen nog steeds dit spel een paar keer per week met zo'n 12 man... true de leaderboards zijn niet zo vol als toen t spel net uitkwam. Daarnaast zijn wij nu alleen bezig met sr4, en we staan redelijk genoteerd(stifke/burn1978/x76xdemonx76x staan redelijk hoog)

Het is jammer dat mensen niet door de fouten heen kunnen kijken, want wij vinden t echt een heerlijke racer, en we hebben meer competitie gevoel als in forza2... (alhoewel stifke en burn1978 nog steeds veruit de snelste zijn)

Gister dik 60 tot 90 minuten (48 rondjes) gereden aan 1 stuk op oschersleben in de sr4 klasse... HEFTIG!

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Jij bent ook veels te snel op Macau, en nee ik heb je nooit de muren zien gebruiken terwijl je ons inmaakte als een beer. :+

11. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Daveyskills, Fullspe3D, Nikrox, BackONE en al die andere zijn geen toppers wil je zeggen.

En net alsof er nu nog een paar "toppers" van FM1 alle #1 tijden zouden verbreken. Dacht het niet die zijn op de meeste banen bijna niet meer te verbeteren.

12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    zag hem ook liggen bij bs voor 29,95.

Gek genoeg kocht ik hem bij de release bijna voor de volle mep en heb ik er nu niet eens de helft voor over...

ben benieuwd naar forza3.

13. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ok, maar ik houd er alleen niet zo van als mensen gaan zeggen dat ze #1 tijden hebben terwijl iedereen dat ook gewoon op de leaderboards kan zien.

14. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij heb ik jou ook weleens zien patsen met je WR's...:{

15. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor alleen als het tijden vergelijken was, ik pats niks, ik krijg meetal alleen reacties van mensen omdat ze me op de leaderboards hebben zien staan en dat vind ik dan leuker zeg maar.

En nog ff reageren op axi, je kan het wel kinderachtig vinden maar kijk als dit spel een replay kon weergeven van de laptimes die gereden zijn zou ik zelf gaan hotlappen omdat je nu bij veel banen gewoon niet weet of je nou voor niks aan het rijden bent omdat die tijden geglitched,wallbashed, etc etc kunnen zijn. En ik denk dat dat je niet voor niks nu veel koekebakkers van forza2 bovenaan ziet staan bij race pro (heb het niet over jullie). Want mogen we eerlijk zijn, F4H, V12, TPR teams hotlappen niet in race pro, en als dat zo zou zijn, en ik denk dat het wel voor meer racers geld, zouden die TTR mensen van de leaderboards geveegd worden, niet dat ik zeg dat TTR slecht is want ze hebben natuurlijk TTR Neo Jake die ik zelf heel goed vind, maar spelers als TTR Joyrider etc etc die waren in forza echt bagger snap je.

16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    TTR is ook meer van de PGR serie. De oudere TTR members zoals ch0mpr, bboyle, n0rmski en mclaren F1 behoorden in PGR 2 en 3 tot de top.

17. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar ik vind PGR3 dan ook een heel ander spel, natuurlijk heb je nog Zermatt en N0RMSKI die Forza 2 spelen.

18. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff rijtje uit FM1 die je niet ziet in de scoreboards van FM2 maar net zo snel als bv. Davey en BackOne zijn

Picasso
    TRC Scorpion
    PpR Z man
    General E Live
    TRC Darkstrom
    Fyrebird
    Muffinman
    Chilled Heat
    Feralclown
    Babyeater
    IIxCamxII
    PpR Byrd
    TRC Nebula
    Natnaai

Maar door het gebrek aan clubscoreboards hebben ze nooit echt de moeite gedaan. En in dat rijtje zitten ook 'n aantal (ex)Pro-gamers, die hun geld ermee verdient hebben. Met Clubscoreboards zagen de leaderboards er heel anders uit en zou 'n 10e tijd op de scoreboards nu 'n 50e tijd zijn.
    Dus iedere game heeft zo z'n scoreboards en een #1 tijd is gewoon 'n #1 tijd.
    Je zegt toch ook iet tegen Hamilton dat die geen echte kampioen is omdat Schumacher hem wel had verslagen als die nog zou rijden.

En zelf heb ik je vaak genoeg horen schreeuwen over #1 tijden, zelfs mij 'n berichtje gestuurd via Xbox live , check Sunset infield normaal en reverse in R1 dat ik dacht , ja en nu.... :)

19. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah right ik heb al die namen voorbij zien komen en sommige zelfs heel vaak dus ik vind dat echt nergens op slaan. En zogenaamd geen moeite gedaan tja alsof ze met gemak nummer 1 zouden staan nu tuurlijk.
    Gast bijna alle spelers die jij daar noemt kom je wel degelijk tegen op de leaderboards, en ik durf er veel op in te zetten dat er bij forza2 op dit moment betere racers op #1 staan dan die spelers die jij net heb genoemd, want ik zou nog wel is willen zien als die gasten mee doen aan een HLC wie er dan wint.

En hou toch op met `je horen schreeuwen` heb je 1 keer bericht gestuurd met nr1 daar en daar, dat hoort toch verder niemand ofzo, en ik wil je daar toch niet mee aftroeven want jij bent zelf toch ook snel.

Maar om een lang verhaal kort te maken in Forza 3 zit mischien weer dat CLUB leaderboard en dan zullen we zien hoe het niveau om hoog gaat volgens jou.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn post was niet bedoeld om te patsen, maar om te ontdekken waar ik stond. Ik hoop dat een hoop mensen hier het ook gingen proberen (eerlijk, zonder de muur te gebruiken). Aan de hand van die resultaten (ze stoten me wel of niet uit de top10) weet ik dan een beetje hoe m'n tijden zich verhouden tot die van anderen. Ik dacht ook de eerste keer, "WTF, wat doe ik bovenaan, ben ik nu zo goed, of zijn die andere zo slecht!", daar wilde ik dus beetje achter komen.

En natuurlijk zullen er mensen sneller zijn, maar zolang ze het niet laten zien staan ze niet in de lijst.

Deel Deze Pagina