Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Doe mij maar een dashboard view net als in DiRT, geniaal _O_

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Tja cockpit views zijn mooi,maar ik gebruik ze ook eigenlijk niet tot zelden.Er is overgens nieuws opgedoken over Forza 3,zag het gister en net op de insidegamer over een mogelijke guide.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check de Frontpage. :)

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ah nog niet gezien,tx.:)

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Feitelijk is een hoodview realistischer dan de cockpitview, vooral als de camera een beetje links op de moterkap plaatst en niet in de midden, want als je echt aan het racen of rijden bent in een auto zie je de cockpit ook nauwelijks en is bijna je hele zicht gevuld met de weg. Daardoor komt de hoodview dichter in de buurt van de werkelijkheid dan de cockpitview.

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm in een echte auto rijdt zie je de cockpit wel degelijk. Ik weet niet hoe jij in echte auto's zit dan :p Dat je je meer concentreert op de weg is waar, maar ik wil die metertjes ook zien lopen als ik aan het rijden ben. Die wil ik dan wel mooi in een dashboard zien en niet nep aan de rechterkant van mijn scherm.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zal er nog eens op letten maar ik geloof echt niet dat ik de metertjes zie wanneer ik rijd.
    EDIT: en al helemaal niet het logo op het stuur en dat soort dingen.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik rijd met Race 07 ook cockpit view en idd de default setting is niet zo als in het echt. Maar bij Race 07 kan je de stoel naar voren plaatsen en ook omhoog, en dan heb je wel de perfecte view.

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Jeetje rijd jij met je neus op het stuur dan? :+ Je ziet wel degelijk je meters als je rijd. Of je moet absurd lang zijn en in een Fiat Panda rijden. Cockpitview is een must in Forza 3, maar ik verruil die liever voor een Realistisch schade-model en niet zoals FM2 of Race Pro.

Als de ontwikkelaars nu eens die race bekijken van afgelopen weekend op Pau, dan komt het wel goed.

10. JeePee

JeePee Guest

Ik weet niet hoor, maar als ik rijd zie ik in cockpitview ook die meters niet. Alleen als je daar op scherp stelt, dus ff je ogen een stukje naar beneden doet. Dat moet in het echt ook. En daar let je ook vaak zat op de meters natuurlijk. Of jou intuitie verteld je hoe hard je rijdt, maar ik kijk toch liever naar mn km/h teller, en die staat niet rechts onder ergens bij de passagiersstoel ;)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze? :+

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Whehe, wat was dat een vette race. _O_

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    wtf waarom zouden we er geen cockpit view in willen, ik gebruik niets anders in Race Pro. Forza kennende komt er heus wel een optie om de cockpitview op locked te zetten voor online races zodat iedereen evenveel zicht heeft. Door deze view wordt het ook een stuk minder saai

ik hoop dat we in FM3 dit keer echt niet kunnen cheaten met die timescoreborden. had ik in de vorige 2 delen zo m'n best gedaan een beetje snelle tijden neer te zetten om overall een beetje hoog te eindigen, was alles weer weg, omdat er gecheat werd. Dit moeten ze echt stoppen

Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit was destijds het allereerste hoopje info, naast dingen over auto's. Het is door de ontwikkelaar nooit onkracht of bevestigd, dus beide kan nog. Ik hoop zelf van niet, zou super lame zijn. ;)|:-

15. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +1

Bij GT5 wel eens met cockpitview geprobeerd, maar vond toch op de moterkap prettiger e.d. Misschien ook een kwestie van wennen.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat klopt,tja het zal me ook benieuwen hoe ze dat gaan doen.Misschien staat een van de CD's dan vol met wagens,en de ander dan met de circuits.Of dat een van de CD's alleen gaat om het upgraden en bestickering optie,zou ook een oplossing zijn.;)

17. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Zal waarschijnlijk niet gebeuren bij forza 3, omdat de enige cheat bij forza draften is en die er op aanvraag af worden gehaald. In forza 3 zullen ze gedrafte tijden denk ik als ongeldig laten werken.

Ja ik heb ook GT5 maar daar zou ik hem alleen al gaan gebruiken om het feit dat de graphics gewoon geweldig zijn. Die lichtinval in je cockpit als je een bocht neemt, prachtig.

Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar we zullen wel veel horen over de topgames op de E3. Heb mijn HDD al opgeruimd en er kan weer 11 GIG aan DLC en etc op.

Wanneer begint die eigenlijks? Dacht dat het de laatste jaren in mei was, maar zal wel met de restauratie van de originele E3 te maken hebben. ;)O-)

19. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik doel meer op dat sommige banen in 3 seconden werden afgewerkt door sommige boys. en dat lijkt me niet het gevolg van draften.
    (er waren dan ook wat problemen met die test tracks (King cobra)

20. JeePee

JeePee Guest

Kan toch niet! Welke auto's moet je dan upgraden? Die staan dan op de andere disc en zijn dus niet geladen. Of welke circuits wil je rijden dan? Kies je net je wagen en dan moet het schijfje er uit voor het circuit, maar dan wil je xbox de auto's van je tegenstanders laden wat niet kan omdat die niet op de schijf staan :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina