[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb er gewoon een hekel aan als andere die gebruiken. No skill at all! Ik zit ook al maanden op die playlist te wachten zonder air support. En dacht je dat ik de enige was die geen heli gebruikt....
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, voor (bij de sniper) minder ver maar wel meer damage(?). Ik blijf toch bij de standaard sniper. 8)
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    jij gebruikt geen air strike? Serieus niet? Ik vind dat echt een meesterlijke oplossing soms hoor!!! Zeker als de rest dood is en ik alleen maai ik er wat neer met de air strike en haal ik nog de overwinning, love that feeling
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    ACOG damage boost is niet op iedere sniper. Dacht alleen de bolt-action snipers. Verder is het ook een bug en heeft ook alleen zin op core.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Maar wat bereik je er nou mee? Krijg je nu het gevoel dat je eervol speelt ofzo 8)? Ik kan me je frustratie voorstellen, maar het slaat gewoon nergens op. Als ik op een claymore loop ben ik soms ook gefrustreerd, maar ik blijf ze wel gebruiken ondanks dat je er geen skills voor nodig heb :9
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee daar heeft het niks mee te maken. Vind het gewoon triest om te gebruiken en zoals ik al zei kill ik liever de personen zelf dan dat ik dat de heli laat doen.
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je heli rondvliegt kan je toch nog steeds kills maken?

    ik heb echt een hekel aan dat eeuwige noob gezeik van gasten die denken dat ze de beste van de wereld zijn. en dan wat als je een noob ben, heb je dan geen recht om het spel te spelen ofzo?? dus je moet goed zijn anders deug je niet ofzo. lekker belangrijk, je praat over een spelletje, get a real life
    sorry hoor, liever een noob dan een nerd._0/
    niet gericht op Gforce of mensen die het woord noob gebruiken trouwens.

    je mag niet gebruiken of je bent een noob:vul maar aan waar nodig

    juggernaut:mad:
    grenate launcher:mad:
    claymore:mad:
    martydom:mad:
    last stand:mad:
    airstrike:mad:
    heli:mad:
    random grenades:mad:
    RPD:mad:
    M60:mad:
    M249:mad:
    M21:mad:
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Van mij mag je alles gebruiken. Ik vind geen wapen overpowered. Alleen die wapens die exploits/bugs hebben en die gebruiken is wel noob. Kijk naar M16 en M40/R700. Die wapens dan alleen in core aangezien in hardcore die exploits niet gelden.
     
  9. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom zei ik al dat het niet op jouw gericht is, maar die dingen die ik opnoem zijn zoal de dingen die je hoort met combinatie noob.

    je bent een noob als je maar net 3 kills krijgt per ronde. als je daarentegen bvb juggernaut en grenade launcher (noob-tube, weer zo eentje) gebruikt maar staat wel elke ronde bovenaan of tweede, dan ben je geen noob. mensen doen echt alsof je door die dingen te gebruiken veel beter wordt. gisteren ook zo'n mannetje, steeds met de zogenaamde noob-tube, ergerde me mateloos aan hem omdat hij mij vaak killde. maar hij stond wel elke ronde bovenaan.

    moet trouwens eerlijk zeggen dat ik niet echt iets weet van die exploits/bugs. wat bedoel je daarmee dan??
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het eigenlijk nooit meegemaakt dat ik uitgescholden werd.
    Ik gebruik altijd een M16 met stoppin power en deep impact en ik wil nog wel eens een random granaat gooien. Maar ik heb nooit gehad dat ik noob werd genoemd en ik heb het toch echt wel heel veel COD 4 gespeeld.
     
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik ook niet, maar hoor wel altijd gasten tijdens het spel mensen noob noemen om wat voor reden dan ook.

    en vorig keer was ik aan sniperen met M21 omdat ik de 50cal nog niet had vanwege prestige. en een van die gasten waar ik mee aan het lullen was van mijn team die zei dus dat hij de M21 niet gebruikt omdat een vriend tegen hem zei dat het voor noobs is.
    mijn reactie: welke zou ik dan moeten gebruiken
    antw: de R700
    ik: maar die heb ik nog niet
    antw: oh

    tja dan ben ik lekker een noob, maar vind de M21 en de 50cal de lekkerste snipes
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien bedoeld hij dat ze slecht zijn er daarom de noobs er mee spelen ;) In core zijn de Barrret en M21 idd de slechste snipers. In hardcore in de M21 wel goed. Barret door de recoil en M21 door de damage.

    M16 heeft de bug dat in principe ieder schot dodelijk is met stopping power. Schiet maar eens iemand in zijn been of arm dan gaat hij ook dood. Dat is de reden dat bijna iedereen met de M16 rond loopt. Hij lijkt overpowered, maar als hij dat echt was gebruikte ook veel meer mensen hem in hardcore.
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Loved the M16, speelde eigenlijk alleen met de M16 in het spel omdat als je raak schiet je wint en wanneer je mist je dood ben. Heerlijk accuraat zeker later met die red dot scope als het zo heet. Nogal lang geleden dat ik het speelde maar wel een lekker spel, vond alleen de maps alleen niet helemaal geslaagd. Al was Bog met FFA echt heerlijk om te spelen ook daar me hoogste streak op.
     
  14. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat is ook wel zo, maar het ligt er natuurlijk aan wat je speelt en op welke map. ik pas daar me wapens op aan.
    Moet zeggen dat de barret idd fucked is vanwege de recoil, maar hij is gewoon het lekkerste om mee te schieten als je je 5.1 aanzet en dan die headshots. die knal van je barret gevolg door die zoef dat door de helm. raak er wel een beetje opgewonden van :D
    de damage maakt denk niet echt uit voor de M21 want ik probeer toch de headshots te maken, maar voordeel is dat je dus met de M21 veel sneller door kan schieten, als je der dan drie in je veld hebt gaat het soepeler.
     
  15. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoog is je streak dan?:9
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan kun je beter de Dragunov gebruiken.
     
  17. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2

    Mag je P90 er ook wel bijzetten hoor8)
     
  18. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal Juggernaut weg want dat is namelijk de belangrijkste perk na Dead Silence. En mensen die Claymore gebruiken zijn niet echt noob ofzo. Behalve als ze keihard campen.

    Ik vul aan:
    Hardcore spelen
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeikende n0obs over perks hier. Het zit in de game en iedereen heeft de keuze om het te kiezen, stop complaining.
     
  20. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen heel veel maken de verkeerde keuze, dus zijn ze noob :).
     

Deel Deze Pagina