De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    hallo mensen, nog even een vraagje,

    ik heb dus de Samung PS50B650 nu, en wanneer ik een film stream van mijn laptop met mediacenter, dan heb ik nog altijd van zwarte balken in beeld. enig idee om dit op te lossen en of dit op te lossen is? zonder dat ik de zoom functie gebruik enz enz?

    Groeten BekSide
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan zullen de zwarte balken bij de film horen, bijvoorbeeld Ironman heeft altijd zwarte balken, omdat de film is opgenomen in 21:9, voor de bioscoop dus.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat is de kwaliteit van de download? Screamer, DVDR5, DVDR9, VCD....
     
  4. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    het is een HD film.... als dat is wat je bedoeld;)

    WMV formaat als ik me niet vergis
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    denk dat Maarten gelijk heeft, op een 16: 9 tv zul je bij een 21: 9 film nog steeds zwarte balken zien.

    Het beeld is toch niet vervormd? je ziet alleen onder en boven een smal zwart balkje?
     
  6. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die nog goedkoop een goede LCD of Plasma wil check dan Bol.com

    LE-46A656 46" Full HD LCD voor slechts €999,-

    PS-50A656 50" Full HD Plasma voor slechts €999,-

    Dit zijn overigens voor beide TV's de goedkoopste prijzen in heel Nederland (webshops meegerekend).
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    656 is niet zo geweldig.
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag 'm vorige week in de Media Markt. Lijkt me gewoon irritant om daar een film op te kijken. Ik heb ook gelezen dat bij normale TV uitzendingen het beeld niet helemaal goed is, dat er stukken beeld missen. Bij Blu-Rays mist er een klein beetje en bij normale DVD's heb je boven en beneden een grote zwarte balk.
     
  9. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    De Plasma versie is beter dan de PZ80/85 en de LCD versie wordt alleen overtroffen door de nieuwere Samsung's (B650/B750) en Sony's (W5500) die overigens dezelfde panelen gebruiken als de A656.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    WMV is toch geen HD kwaliteit?! Dan moet je de mkv extentie hebben.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    WMV-HD kan ook, dat is trouwens ook het hd formaat die je van je pc naar je xbox kan streamen.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zijn die dan verschaald? Ik download ook wel eens HD series en dan is het na uitpakken ook WMV. Echter is het lang nog niet de kwaliteit van MKV, maar wel beter dan standaard WMV bestanden.
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurde even, maar onze Samsung Fanboy is ook weer gearriveerd! Dan kunnen wij als Panasonic Fanboys niet achterblijven toch?

    Ik heb ze beide in de winkel vergeleken en vind toch echt dat de PZ80/85 een completer beeld geeft, betere zwartweergave, minder retention en een natuurlijker beeld. Maargoed, iedereen moet het voor zichzelf beslissen natuurlijk!
     
  14. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    heeft iemand een mening / aanbeveling wat betreft digitale tv?

    denk aan UPC royaal pakket, maar dan niet HD want dan betaal je op jaarbasis zo veel meer voor die 6 extra zenders....

    en digitenne voldoet dat aan de echt digitale tv behoefte?

    ziggo is niet mogelijk waar ik woon.

    iemand enig idee beste oplossing;)?

    groeten BekSide
     
  15. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    het is het UPC pakket geworden.

    Digitale TV Royaal met DVR

    1ste 6 maanden helft van de prijs.

    dus dat moet goed komen!

    groeten bekside
     
  16. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig zeg maar 2 jaar geleden werd ik nog de Samsung hater op deze forums genoemd maarja...

    Dezelfde zwartwaarde (0.05cd/m2 tegen 0.05cd/m2), meer retention op Panasonic Plasma's sterker nog ze staan er bekend om, green push op de Panasonic (die niet weg te calibreren is) en red push op de Samsung (wat eruit gecalibreerd kan worden), betere de-interlacer op de Samsung en minder edge enhancement.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  17. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag de \o/Philips 32PFL7803D/10\o/ gekocht bij de MM (503 euro_O_), alleen verkochten ze daar geen wandbeugels voor deze Philips (alleen vast aan wand maar die wil ik niet). De meeste Philips ondersteunen alleen wandbeugels met VESA 300mm x 200mm maar die zijn nergens te koop:mad:
     
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Vogels heeft goede en passende beugels voor je Philips. Ze leveren meer dan genoeg boutjes e.d. bij de beugels om hem passend te krijgen op zowat elke tv. Ze kunnen alleen wel duur worden....
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat dat het de goede keuze was. Digitenne wil nog wel eens storing geven door de omgeving. Ik hoor dat meerdere mensen er problemen mee hebben. Heb zelf Ziggo en ben daar tevreden over, maar zoals je al aangaf kun je die niet kiezen.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wij hebben thuis ook Digitale TV Royaal van UPC. Op mijn slaapkamer heb ik de DVR (incl. Eredivisie Live + Sport 1) en beneden hebben mijn ouders de normale mediabox. Werkt perfect!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina