Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Antwoordje! ;)

    Dit is blijkbaar een game die het alleen op 60hz doet, net als bijvoorbeeld Halo3.

    Het is een beetje omslachtig hoe je dit moet veranderen vind ik, maar je moet hetvolgende doen.
    Tenminste als je alleen hdmi gebruikt,wat omslachtig betreft. In jouw geval valt het wel mee.


    Jij moet de schuif die op de componentenkabel op de plastik kap zit op SD zetten, pas daarna kan je bij Display Settings de xbox op 60hz zetten.
    Vergeet niet de schuif weer meteen op HD te zetten.

    Als ik het moet doen, moet ik weer een kabel uit mn kist plukken (ik kom om in die dingen) en de xbox daarmee aansluiten. Daarna kan ik hetgeen wat ik hierboven heb gemeld doen en daarna kan de kabel weer terug.
    Er zijn dus 2 dingen die ik absoluut veranderd wil hebben als er een nieuwe xbox komt: een andere makkelijkere manier om de xbox op 60 hz te zetten en voor mensen die wel hdmi willen maar het geluid optisch doen, gewoon een optische output op de xbox zèlf!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Je bedoelt dat knopje aan de zijkant:

    [​IMG]
    Niet mijn foto

    De Microsoft VGA HD AV kabel heeft niet zo'n knopje...Dus als dat de enige oplossing is, dan kan ik dus helaas geen Hitman meer spelen ben ik bang! Want ik kan de xbox alleen maar met die Microsoft VGA HD AV kabel aansluiten, omdat ik een computer monitor gebruik!
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Moet je 'm eerst op een tv aansluiten met die kabel, dan op 60Hz doen, dan weer op je computermonitor en dan kan je spelen ;) (moest ik ook doen voor ik die games kon spelen @_@)
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zucht, wat een gedoe idd! Nou, dan ga ik maar eens die andere (tv-) kabel zoeken en m op de tv aansluiten, want wil graag weer Hitman spelen! Als ik m dan op 60Hz heb gezet en uit zet en waar aan zet als ie weer op mn monitor is aangesloten, dan staat ie wel nog steeds op 60Hz? En heeft dat nog invloed op andere games?

    EDIT: het heeft gewerkt (uiteraard ;))! Geweldig om die begin tune van Hitman weer te horen :)!! Thnx kerels :thumbs:!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De moeite loont wel :cool:
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ff vraagje;

    Als je een cd ript naar de harde schijf van de xbox.. Kun je dan later de boel ook nog van de harde schijf op een USB stick pleuren, of werkt dat niet?
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat werkt denk ik niet, zal wel een of andere vorm van DRM op zitten.
     
  8. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de oplader voor de draadloze headset ook ergens los kopen?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk het niet, het enige wat je kan doen als hij stuk is/als je hem kwijt bent is Microsoft opbellen en je probleem voorleggen.
     
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbel xp met GoW2 en dan krijg ik nu net de rof!!!! ben dus een tijd uit de roulatie! wish me luck these days!
     
  11. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, thx!
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Neem anders de headset eens mee naar een Telecom winkel !!
    Dacht dat de laders van Samsung geschikt waren voor de Xbox360 Wireless Headset !!
     
  13. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies waar mijn vraag moet en of hij al beproken is....Maar is een HDMI kabel veel beter dan een component kabel bij een 1080p tv?
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vaak wel, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hdmi zou een stuk scherper zijn tegenover component.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan het nummer van de 360 support lijn niet bellen? Ik wil een nieuwe controller aan gaan vragen ( zwarte ) want dat ding heeft het begeven ( NOT! ). Zouden ze me een nieuwe opsturen? Wil het gaan proberen ...

    Iemand tips? :+
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zou je kunnen proberen. Maar er zit wel maar 1 jaar garantie op controllers en als dat jaar voorbij is krijg je geen nieuwe.
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee hoor, de wettelijk verplichte garantie in de EU is 2 jaar ;)
    Dus ik neem aan dat dat ook voor de controllers geld.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    hmm, een vriend van mij kreeg toch te horen dat hij maar een jaar garantie op zijn controller had zitten. Nou ja, zal niet de eerste keer zijn dat M$ de wet overtreed. ;)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Try before you die.
     
  20. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    BAD GUY
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina