Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan mag je wel even flink doorspelen en 302k Exp totaal zien te krijgen.
    Tot 30 ging bij mij ook redelijk snel, maar daarna ging het veel langzamer. Speel ook veel minder. Nu op level 40 en heb nog een lange weg te gaan voor ik op level 50 zit.
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja ik weet het :+
    Maar, ik ga iig wel voor de 35 !
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Was in deel 1 ook zo. Langer inhouden = meer spanning op de boog = diepere penetratie. Overigens ben ik nu 46. \o/
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn Yakuza, je gooit er gas op :) Ik ben nog 42 geloof ik, maar ik heb van het weekend ook erg weinig gespeeld. Verder ook niet hoor. Ik heb vaak totaal geen zin in Gears of War.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah ok, dat zou kunnen inderdaad.
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, had van het weekend er ff goed gebruik van gemaakt O-)
    Nog 23.000 tot level 47, heb de smaak van Gears weer een beetje te pakken. Overigens zijn de nieuwe achievements inmiddels ook bekend. Level 20, level 30, dat soort achievements:

    http://www.xbox360achievements.org/news/news-2713-Gears-2-Dark-Corners-Achievements.html

    En uiteraard weer Horde-achievements :)
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna level 49 alleen gisteren ging het echt niet. Kill/Death was 1.39 en in een avondje spelen gezakt naar 1.36. Da's echt slecht voor mijn doen, ik heb al 2500+ kills in Guardian dus dan kan je wel nagaan dat ik het echt heb verkloot :+
     
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt veel moeilijke achievements. Deze achievements ga ik denk ik allemaal nog wel halen. De enige achievements die me niet meer gaan lukken zijn lvl 100 en seriously 2.0. Nadat alle achievements van mij gereset zijn heb ik niet zoveel zin meer om die ritjes op de Brumak te gaan doen.

    Overigens is die meatflag achievement ook zwaar kut zeg. Ik had het op zich wel fijn gevonden als de nieuwe achievements iets met de meatflag modus zouden doen. Dan speelden tenminste wat meer mensen deze modus.
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    makkelijke nieuwe achievements, alleen veel horde spelen maarja :) Da's ook wel vet op z'n tijd!
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Jeej! Nieuwe achievements :)! Veel Horde achievements idd, maar met een paar man van hier is dat alleen maar gezellig! Tegen de tijd dat Dark Corners uit komt, heb ik hopelijk level 50 wel gehaald, dus dan hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken en zijn deze achievements dus makkelijk te halen!

    EDIT:

    Die Is It Hot or Is That Just You? achievement gaat denk ik ook nog wel leuk worden ;)!
    25 van deze vriendjes killen met de vlammenwerper dus:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wordt flink Horde spelen inderdaad.
    Die 25 bloodmounts is denk wel te doen, als je een map hebt met flamethrower. Dan is het gewoon steeds wave 10 starten en enkel flamethrower op die bloodmounts gebruiken.
     
  12. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    wie zin om horde te doen?
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb gewoon al bijna een maand geen Gears 2 gespeeld, omdat ik er een beetje klaar mee was. Maar met al die nieuwe Content en Achievements krijg ik wel weer zin en ga ik zeker weer volop aan de slag. Hopelijk kan ik de Add-On voor een leuk prijsje op de kop tikken en ik ben echt blij dat ik de Map Packs nog niet heb aangeschaft. Daar had ik dan echt spijt van gekregen! :+
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, ik ga zo eten en daarna doe ik horde :b:
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik heb alle mappacks, en heb er echt geen spijt van hoor. Vooral die laatste zijn echt vet.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, ik wacht geduldig af. :D Ik baal er wel van dat ik dit weekend heb gemist, want ik had m'n level aardig op kunnen schroeven. Maar goed, level 44 is ook niet slecht en er zal binnenkort vast wel weer zo'n weekend komen. :)
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel eigenlijk niet meer op de map packs. Moet ik ook weer gaan doen, heb ze niet voor niets gekocht :+
     
  18. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je, als je al over de level 50 bent en nog geen map packs hebt gekocht en je koopt die map packs, die achievement krijgen zodra je op alle maps hebt gespeeld?
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Iemand zin om vanavond met mij naar wave 50 te spelen met horde (en dan het liefst op een Snowblind map om zo 2 achievements in 1 keer vrij te spelen)? Ik moet die horde achievement wel hebben natuurlijk! :+
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :) voeg me maar toe, ik speel vooral snowblind :thumbs: Vanavond ga ik iig weer spelen.
     

Deel Deze Pagina