[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    die vind ik dus echt ontzettend K*T schieten. vind em denk ik te licht want hij wiebelt volgens mij het meest. maar ja, is lang geleden dat ik daarmee gespeeld heb. zal is proberen.

    P90 idd vergeten:mad:

    juggernaut hoor je constant mensen over bitchen dus die blijft staan.:thumbs:
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat zie jij dan onder noob?:emo:
    Omdat zei een andere keuze maken die jij niet leuk vind?
    Dat is niet hun probleem, misschien vinden hun jou wel noob omdat jij die perks/wapens gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan kiezen wat je wilt, iedereen heeft zijn eigen speelwijze. Je bent gewoon zwaar noob als je gaat complainen van oooh m16 noob, juggernaut noob etc... Als je toch ziet dat iemand martydom heeft dan moet je maar niet in close combat gaan.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Idd, een echte 'niet noob' weet wat ie ertegen moet doen ;)
     
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff die dragunov weer eens gebruikt. je hebt gelijk, die schiet echt lekker.
    weet niet hoe ik erop kwam dat hij niet lekker was.

    precies wat ik dus bedoel over dat noob gezeik.

    was net weer in prestige gegaan dus weer lv1 en lekker in HQ met me M16 plus noobtube gespeeld. en stond lekker top op de lijst, ikke benne een nuubie:D
     
  6. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet 100% zeker dat ik geen noob ben, iedereen die hier over praat op XBW pak ik 1vs1 :).
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Complexx probeert te zeggen: Waarom zou je bijvoorbeeld UAV-jammer pakken, als je met stopping power veel meer voordeel hebt?

    Het is dus niet de slimste keuze.
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat wil ik wel eens zien. Als ik mn 360 terug heb doen we een 1 vs 1:)
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het ook wel proberen: Niet geschoten, is altijd mis, toch?
     
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ben ik het niet helemaal mee eens, want dit ligt eraan hoe je graag speelt. snap wel wat je bedoelt.
    ik vind het namelijk soms leuk om met dead silence of uav jammer mensen te sneaken en te knifen. maar okay, meestal gebruik ik stopping power.

    daarom zeg ik dat dat hele noob gezeik nergens op slaat omdat het meestal door mensen gezegd wordt die zichzelf het beste vinden en puur alleen voor de kills gaan en hoogste score en schijt hebben aan wat voor speltype je speelt. dat maakt het heel irritant als het speltype afhankelijk is van teamwork. dat vind ik pas noob.
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik ook niet snap zijn de mensen in Cage Match die UAV-jammer hebben, alsof ze al weten dat de ander hem verslaat en uav's krijgt, lol.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wil ook wel is 1 vs 1.
    Heb al maanden geen COD4 gespeeld, maar dat boeit niet :+
     
  14. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha, nee serieus, die heb je niet echt meegemaakt :lol:

    trouwens, de gasten die ik bedoel zijn ook de gasten die het clan gedeelte hier vernachelen.
    zie je steeds vaker als mensen een clan willen starten en een post aanmaken van die gierige sorry dat ik het zeg nerds met ooooh ik wil jullie uitdagen en dit en dat en ik heb jullie geowned blablabla. snap ook niet dat de mods dat toestaan.:confused:
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet die clangastjes ook niet te serieus nemen, 90% wat daar staat stelt niks voor. Iemand die een x-je of een i-je voor of achter zn naam heeft staan is meestal een gaymer :+
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ik ook niet, maar het lijkt er wel op dat je niet eens meer een clan mag openen zonder dat een stel randdebielen alweer de boel komen afzeiken.

    zal misschien aan de leeftijd liggen, maar ben al 30 en wordt er soms schijtziek van. maar goed, ook ik heb in de pubertijd gezeten.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik ook proberen? Ik heb wel weer eens zin tegen een goed iemand te spelen op cage match want de meeste zijn campers.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn wat is deze game toch geweldig.

    Vooral als je er goed in bent (zoals mij). Ik word meestal 1ste of 2de van de server.
    Speel altijd Sabotage.
    Het leukste vind ik nog dat ik maar level 35 ben, 16 uur gespeeld en dat ik gasten dik inmaak die al helemaal uitgeprestiged(:+) zijn.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd! In hardcore zijn perks veel minder sterk. Ook zit er een stuk minder verschil tussen de wapens. Alles is veel gebalanceerder. Wel blij dat HC HQ er nu is. Hoef je tenminste niet meer zolang op een spawn te wachten :)

    Je mag wel bij ons in de private server komen spelen ;) Kijken of je dan nog steeds 1e wordt :)
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2009
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje: zit er nou veel verschil in de pc versie.

    collega heeft hem namelijk op pc alleen gespeeld, maar zegt dat je geen prestige hebt en ook geen leaderboards om je gespeelde uren en K/D ratio te zien.
     

Deel Deze Pagina