Beyond Good & Evil 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 28 mei 2008.

1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    De geluiden die ze maakt zijn ook hetzelfde als in de eerste game. Ze kreunt hetzelfde!!! heerlijk.... Als iemand twijfeld aan het feit dat dit BGaE is, dan is ie een oelewapper.

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    waarschijnlijk is het een een render test., of engine test.. ik geloof niet dat dit al eind materiaal zou kunnen zijn maar goed.. E3 zal meer loslaten..

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zeiden ze destijds ook niet dat ze een film van BGAE gingen maken en dat ze nooit hadden gezegd dat het een game zou zijn en dat we wat breder moesten denken ofzo?

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet ernaar uit dat dit een target render is geweest om de hoge piefen bij ubisoft te laten zien welke directie de game opgaat en hoe mooi het eruit gaat zien (natuurlijk zal het deze generatie consoles niet zo soepel lopen) maar het is een indicatie welke kant het opgaat en zo moeten we denk ik dit filmpje ook zien.
    Raar dat het er nog wel opstaat, ik heb het gevoel dat dit filmpje helemaal niet was bedoeld voor ons, maar alleen intern voor mensen die bij ubisoft de lakens uitdelen.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vind het er echt super uitzien hoe die camera beweegt. Lijkt me sterk dat het ingame is, maar zo ja dan ben ik meteen verkocht.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, als het dan toch uitlekt, laat de gamers er van genieten en laat ze zelf een hype er rond bouwen. ;) Toch?

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En waarom zou dat niet mogelijk zijn?Dat soort dingen dachten we vroeger ook van sommige games,Tekken 3 bijvoorbeeld zou voor de PSX toen der tijd bijna onmogelijk zijn geweest.De ontwikkeling heeft dan lang geduurd,maar toch lukte de makers het en de Japanse versie was zelfs nog wat sneller van wat ik weet.:)

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Laten we het zo zeggen, het lijkt mij meest onwaarschijnlijk.

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    In dat opzicht geef ik je wel gelijk,toch denk ik dat de consoles van nu nog heel wat in hun mars hebben.Uiteraad is het natuurlijk ook weer een hoop kennis en tijd wat je nodig hebt om alles uit de kast van zo'n apperaat te halen,de mankracht etc.

10. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Al iets bekend voor E3?

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja; de game wordt niet getoond.

Beyond Good and Evil 2 will not be shown at E3 this year

Ubisoft will not be showing a playable version of Beyond Good & Evil 2 at E3 this year.

“We’re not doing any BG&E2 stuff at E3,” a Ubisoft rep told UGO when it asked to book an appointment.

The site goes on to say that it’s possible the game might make an appearance during the Ubisoft press conference, but don’t bet on it just yet.

Attendees will just have to be satisfied with Assassins Creed 2, Avatar and Splinter Cell, we reckon.

More through the link.

Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  12. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    damn!!! da's echt klote, had me hierop echt verheugd. Toch maar weer wachten....

13. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan altijd nog ontkenning zijn, het filmpje had officieel ook nog niet mogen lekken en misschien zijn ze nu dus extra voorzichtig. Daarnaast betekent het nog niet dat er geen aandacht aan besteed kan worden als de titel 'non playable' is ;)

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Too bad. :mad:

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    wrm zetten ze zo'n spel als Avatar niet gewoon aan de kant,
    Ik weet dat versie 1 niet goed verkocht, mr het is wel een geweldige klassieker en een van de beste spellen die ik heb gespeeld waarbij combat niet het belangrijkst was.

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Avatar is heel wat anders dan de game The Avatar ;) Heeft er helemaal niks mee te maken!

Avatar is de film die over een tijdje gaat uitkomen met revolutionaire animatie en beeldtechnieken wat een revolutie in de film wereld moet ontketenen. Gemaakt door o.a. James Cameron, je weet wel, de maker van Terminator 2, Alien, Titanic etc.

Ben echt heel benieuwd naar de film en game. Zijn al wat grote regisseurs die een beetje hebben gezien en die waren weg geblazen door wat ze zagen.

Dus ik denk dat het zeker een titel is die je in de gaten moet houden :cool:

Laatst bewerkt: 20 mei 2009
  17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Whahahahah Zat even op gamerakings te kijken en kwam bij Beyond Good & Evil terecht, en ene site genaamd InsidePulse gaf dit cijfer 8)

Dan ben je of blind en doof of je hebt de game helemaal niet gespeeld.... Site is ook uit de lucht en vroeg me af waarom dat zou zijn??? :9

18. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    @ Grave
    ew, da wist ik nie!........
    Avatar he? mwa ik zal eens kijken of er al een trailer van te zien is....

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, er waren nogal veel bugs in de game.. waaronder 1 die je gewoon behoedde de game verder te kunnen spelen.
    Dan moest je naar het varken toe om verder te gaan, maar het varken werdt gewoon niet ingeladen in de game en dan loop je daar maar wat.
    Ik had die bug ook en dat was meteen einde verhaal voor die game, je kon gewoon niet meer verder.
    Ik kan me voorstellen dat ze zo'n bug hebben meegemaakt en de game daarom een matig cijfer hebben gegeven.. anders zijn ze inderdaad gek.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dus, wat ik hieruit kan op maken.
    Is niet zeker dat de game komt. (:mad:)
    De geleakte footage was van BG&E2 (\o/)

Deel Deze Pagina