Uitleg van het toernooi:
- Er zijn 12 deelnemers.
- De teams worden geloot.
- Je speelt de wedstrijden ranked!
- De nummers 1 en 2 van poule A, B, C zijn automatisch geplaatst voor de 2e ronde.
- De nummers 3 komt ook in een poule terecht, hier kunnen ze nog voor spelen om hun eer hoog te houden, de nummer 4 ligt er uit.
- In de verliezerspoule en de winnaarspoule zullen per gewonnen wedstrijd drie punten behaald worden, per gelijk spel één punt en voor een verlies natuurlijk geen punten.
- Alle behaalde punten worden bij elkaar opgeteld en wie de meeste punten heeft is de winnaar van de poule. Wie de opeenna hoogste punten heeft is 2e, en wie het minste punten heeft is 3e.
- Elk team moet 2x tegen een tegenstander spelen.
- Doelsaldo zal uiteindelijk de doorslag geven bij een gelijk aan punten.
- In de winnaarspoules' 2e ronde komen 2 poules van 3 man, hier geldt dezelfde regels.
- De nummers 3 van die 2 poules gaan tegen elkaar en de winnaar komt in de winnaars' finale poule.
- In de winnaars' finale poule geldt dezelfde regels, maar bij een gelijke stand gaan de teams tegen elkaar om de winnaar te kiezen.
- In de verliezerspoule finale komen 3 teams terecht, winnaar van de poule, is winnaar van de verliezerstoernooi.
Zo komt het eruit te zien:
Wat kan je van me verwachten?- Ik zal actief zijn, alles updaten op tijd.
- Klachten of iets dergelijks ben ik er zo spoedig mogelijk bij, en ik zal je helpen.
Wat kan ik van jou verwachten?
- Je moet net als mij actief zijn, weet je dat je niet actief kan zijn in deze periode dan moet je hier niet inschrijven.
- That's it.
Toernooileden:
- Sikory - Sikory
- ExoSkeleton - uG ExoSkeleton
- Viktortje007 - Viktortje007
- Robbin92 - Robbin92
- Eagle50 - Enes50eagle
- Aernhem - Aernhem
- HansSpijker - n00bish gAmEr
- Ferron - Ferronn
- Ralluff - Ralluf
- Shock10 - Psvbart