Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. casa

    casa Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    je kan mij ook toevoegen, weet niet of ik er vanavond op ben of niet. Vindt horde altijd wel leuk om te spelen en een goede afwisseling van de online frustratie soms, scheelt weer wat controllers die tegen de muur kapot vliegen!

    tag is casa76

    gr
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    @ hierboven, helemaal goed! Ik ben de hele avond online en heb tijd zat! Is het te doen met z'n 3?
     
  3. casa

    casa Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op courtyard met zijn 3en gedaan tot level 50. Dus ik weet niet hoe goed/slecht je bent:p
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb horde tot level 10 op die Combustible in mijn 1-tje gehaald 8) *trots*.

    Maar moet nog wel die andere horde achievements (snowblind). Dus mocht iemand nog helpen :p. Graag :D.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond vanaf 20.00:
    Game type: Horde
    Maps: Snowblind
    Deelnemers:
    MetalSonicNL
    Lequero
    Frangster
    Casa
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2009
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Vanavond kan ik niet helaas ;p.

    Trouwens ! Kunnen we niet is een keer een Gears of War toernooitje houden binnen XBW? En dan niet 5 vs. 5, want dan krijgen we te weinig teams. Dus misschien 2 vs 2 tot 4 vs 4.

    Of 2 verschillende toernooien. Een 2 vs 2 toernooi & een 4 vs 4 toernooi? :D.

    Als er genoeg animo voor is, wil ik wel een concept in elkaar zetten :).
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben erbij! :thumbs: Dan gaan we wel tot de 50 neem ik aan he? ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2009
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar natuurlijk :) De map wordt Grindyard en daar ken ik ook een goede plek om tot level 50 te komen. Het is rechtsonderin in zo'n huisje, er is een ammo krat in de buurt en verderop de mogelijkheid om een vlammenwerper te pakken. Slechts 2 ingangen waarbij je de locust van verre ziet aan komen :). Maarja we zijn nu met zijn 4'n dus ik hoop dat er nog iemand bij komt
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Met z'n 4en is het echt wel te doen hoor mensen. Ik kan helaas niet ;)
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Op Grindyard kun je volgens mij veel beter in dat huisje boven in het midden gaan zitten! Daar kunnen ze maar van 1 kant omhoog komen namelijk en de grote enemies komen niet eens omhoog. Verder zie je ze daar ook van ver aankomen, plus de boomshot en de mulcher spawnen daar!
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik in eerste instantie ook maar het is helaas niet het geval. Vooral vanaf de latere waves is een assault gun handig icm met je pistool. beide hebben nieuwe ammo nodig. In het midden word je van alle kanten beschoten en in zo'n huisje alleen van voor ( achter je heb je de muur). In het huisje kan je makkelijk in een crossfire komen
     
  12. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Underhill pakken, met z'n alle de bunker in. Ammo en Schilden liggen dichtbij. Easy :).
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat is idd nog makkelijk ;)!
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik doe ook wel mee ! Add me maar voor de mensen die me nog niet hebben. Ik neem aan dat ik dan 2 achievements krijg als we tot wave 50 gaan ? Die van op de Snowblind map en die op elke map..
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je hebt een achievement dat je tot 50 moet gaan, en dat je op een snowblind map tot 50 moet gaan. Daarnaast heb je achievements van op elke snowblind en combustible (en flashback, weet ik niet zeker) tot 10.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/We hebben de vijf bereikt.
    Voeg me toe als xbl friend
    en join om 20.00 de private match van horde :b:
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik dan ? :+
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt Casa niet op dagen, dan kan je in zijn plaats ;). Lequero & Dutchfuture zijn sowieso van de partij.

    m.a.w:
    3 vaste spelers (dutch/ lequero, metalsonic)
    en 2 flexibele plekken en van die 2 is het dan wie het eerst komt wie het eerst maalt. En als je net buiten de boot valt kan je altijd de volgende dag mee doen ik speel heel vaak horde :thumbs:
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben gewoon de hele avond online, als jullie willen beginnen en er nog een plekje over is kan iemand me dan een invite sturen ? Ik zal jou wel ff toevoegen ;)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mocht er nog een Horde speler nodig zijn, dan wil ik ook wel helpen. Voor als er een tweede team gevormd wordt ofzo. :)
     

Deel Deze Pagina