als jullie dat over de carreer bedoelen lijkt het me logisch dat je die dingen eerst nog moet "leren" daarom vind ik persoonlijk de carreer mode niet echt geslaagd .. en zal er ook niet veel tijd in besteden , ik wil gewoon knokken
Ik heb een Heavy-Weight gast aangemaakt met kickboxen en judo en mij lukt het wel. Misschien dus iets met gewichtsklasse te maken. Gvd best moeilijk spel. Nu 3 wedstrijden met moeite gewonnen in career. De demo was echt een eitje tegenover dit echte spel.
Zo, klaar met werken. Toestraks het spel gekocht. Bij de 1ste 2 game winkels was hij uitverkocht. Uiteindelijk had Game Mania er nog 1 Zo even lekker spelen. Wel jammer van de lag wat ik hier hoor...
Hi Proceela, zag gisteren jouw invite, maar was toen fighter aan het createn. Ben wel van plan om het op te nemen tegen de jongens hier. Ben de careermode aan het spelen en maak een echte kickboxer van mijn mannetje. Heb wel in de laatste gevechten gemerkt dat ik me meer moet richten op mijn spel bij het clinchen, grondgevechten etc., want ik raak helemaal in paniek als ik een tegenstander heb die daar steeds mee komt. De komende dagen flink oefenen dus.
weet iemand of er ook spinning high kicks inzitten oftewel roundhouse kicks? maar dan wel hoge niet die ene dat je op ze buik mikt
Nee, die zitten er niet in .. YouTube - UFC Undisputed 2009: 2sec KO on Expert ! Filmpje van mij Career trg uitgespeeld, Overall is 88, met kick en strike 100% al de rest van offense is 70-80 en defense 50-60.. Kickbox level 3 Max Brazilian Jij Jitsu level 3 Damn, i Love this game, nu maar eens online gaan met m'n ventje
Iemand die een korte review wilt plaatsen. Vond de demo erg tof maar wel veels te easy maar las hier al dat echte game pittiger is. Twijfel op het moment erg tussen deze kopen of wachten op Fight Night 4 dus een korte review zou erg welkom zijn.
Als je een pagina terug kijk (16) zie je daar de review van gametrailers. korte ong 5 min video review
ik vind deze game beter dan fight night maar dat kan komen omdat ik mma gewoon veel vetter vind + het zelf doe dus jah zat gewoon echt te w8ten op een mma game ! Maar check revieuw van Gamtrailers dan weet je meer ! Vind de game echt dope alleen die lagggg kom op hey soms gewoon niet te spelen !
Het is niet beter dan Fight night, het is heel wat anders., Tenminste dat is mijn mening Wat ik echt irritant en lelijk vind aan het spel is dat als je herhalingen ziet van de wedstrijd dat de slagen niet eens aankomen of iig heel raar lijkt het.,
Valt inderdaad niet te vergelijken met fight night. Ten eerste zijn de regels van de sport heel anders, ten tweede heeft UFC geen box systeem à la fight night. UFC is een stuk ingewikkelder. Weet nog niet wat ik beter vind.
ik hoop echt echt echt dat ze dat verhelpen , want het verpest momenteel een beetje het online gebeuren