Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat ze spelers willen highlighten ofzo. Misschien Hall of Fame etc?

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Een soort van achievement systeem alleen dan pittiger en beter zichtbaar lijkt me. Bijv. first to get 500.000 enemy kills in multiplayer. Of get 10.000 headshots.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan gaan wel veel mensen statpadden...

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat me het meeste aanspreet is dat Live patching systeem. Hoe mooi zou het zijn als ze makkelijk de maps kunnen tweaken zonder hun patches helemaal door de microsoft certificering te hoeven halen.

gewoon kleine dingetjes zoals spawn locaties, lijkt me ideaal

5. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online Achievements zullen wel goed zijn. Alleen ze moeten wel goed doordacht worden, zodat je niet al die Achievements Ho'S krijgt online. Samenwerken etc.

6. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en geen achievement dat je prestige 10 moet, anders ben ik weer zo lang bezig en kan ik geen clanmatches doen ivb wapens en perks die ik daarin moet gebruiken
    maar voor de rest zijn online achievements absoluut gewenst

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    CoD4 had geen enkele "hele moeilijke" achievement of een die veel tijd kostte in mijn ogen. Van mij mogen ze moeilijker (misschien iets van haal een X killstreak?) Maar dingen zoals bijvoorbeeld 10.000 kills maken met een wapen vind ik dan wel weer wat minder (mocht zoiets komen).

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Juist niet! Ik ben absoluut tegen online achievements. Waarom? Ten eerste gaan mensen dan meer booste/cheaten/gltiches etc. en ten tweede heeft niet iedereen Xbox L!ve en dan zouden ze dus niet alle achievements kunnen halen of zijn ze verplicht XBL aan te schaffen.

9. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo verplicht? je bent toch ook niet verplicht om die achievements te halen? En zelfs niet verplicht om de game te halen.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je 2e punt zie ik niet zo zitten, maar je 1e over hoe mensen dan alleen maar gaan boosten en cheaten voor online achievements ben ik het 100% mee eens.
    Man o man, hoe vaak ik wel niet in een GRAW2 lobby terecht kwam waar je gekickt werd omdat je de game gewoon speelde, en zij bezig waren met het halen van online achievements.. bah.
    "dont shoot me dude, im trying to get the achievement".. ik gewoon spelen zoals het hoort en dan stoppen ze de game of wordt je eruit gehaald.

En dan die boosters inderdaad, constant vriendelijke lobbies waar je als vreemdeling dan in kwam en dan kon je meteen al opzouten zodra je binnen kwam, want ze zijn bezig met het halen van zoveel headshots, zoveel kills met 1 geweer, 1 grenaat 3 kills, etc.

Nee, laat online achievements maar lekker afwezig zijn in dit soort games, krijg je niks anders dan ellende van en kan het behoorlijk verpesten.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laat ik het zo zeggen. Als je wel alle achievements wil halen ben je verplicht XBL te gebruiken.

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Dus.. Dan mag MS geen DLC uitbrengen, want daar zitten ook wel eens achievements in.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    DLC kun je ook met Silver downloaden ;)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die logica snap ik niet, als mensen een game kopen verwachten ze denk ik 1000 punten te kunnen halen of ze nu XBL hebben of niet. DLC achievements komen boven die 1000 punten waar mensen die de DLC niet kopen ook niet voor betalen...

15. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over 6 dagen is er een beta stond bij message of the day bij cod 4.

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Juist, kun je je ergens inschrijven?

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    als de game tof is wat boeit het dan dat je een aantal achievements niet kan halen online zeg, yeez

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Staat er helemaal niet :emo:. Er staat: 5 Days till Modern Warfare 2 World Premiere. NBA Conference Finals on TNT this Sunday, May 24th.

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben tegen achievements in het algemeen! Waarom? Niet iedereen heeft een Xbox en dan zouden die mensen dus niet de achievements kunnen halen, of zijn zxe verplicht een xbox aan te schaffen.|:-

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit nou weer. Alsof bv. PC gamers zich druk maken als ze geen achievements hebben. Ik begrijp je opmerking niet helemaal

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina