Ja gewoon de DVD met het hele spel erop. Je hebt dan een trial account dus je kan maar tot lvl 20 en dat soort dingen. Maar als je je account upgrade kan je met dezelfde install het hele spel spelen. (zonder de expansions dan)
wow original = 15 euri's the burning crusade = 15 euri's wrath of lichking= 30 euri's ( op sommige sites voor 25 ofzo) dat is dus 60 euri's totaal ongeveer. Als je die box koopt van orineel wow en tbc samen kost dat je 30 euro en krijg je die 2 guides er ook nog bij ...
Kun je de volledige versie legaal van internet downloaden (tegen betaling) met een werkende cd key? Aangezien mijn vriendin in Maleisiƫ zit zou dit iets beter zijn dan de originele versie thuis laten bezorgen. Of die trial account upgraden hoe werkt dat? Betaal je dan die 15 euro en krijg je een cd-key opgestuurd en kun je het volledige spel downloaden?
Je kan via www.gamecard.nu een (legale!) authentication key kopen, zodat je een WoW account kan maken samen met 30 dagen gratis speeltijd. Via deze zelfde site kan je ook TBC en WLK upgrades kopen (Je krijgt keys via mail) Als je een account hebt gemaakt, kan je via de site van Blizzard bij Account Management de WoW client downloaden. Zo heb ik ook een (2e) account gemaakt. /Edit: Volgens mij kan je inderdaad je Trial account omzetten in een normaal account. Weet niet of je hier dan ook 30 dagen gratis playtime bij krijgt.
Je kan gewoon via de WoW site de boel updaten voor de goedkoopste prijs, en natuurlijk krijg je bij het origineel 30 dagen gratis erbij
Plop! gezocht een dualboxer die mij uitnodigt, ja geprobeerd met een vriend van me, maar dit schoot echt niet op! Zo snel mogelijk 55 - gratis lvl's voor jou en prolly ook zhevra, aangezien ik een nieuwe acc. moet! Applies via mijn PM! :0
herkenbaar, ik kijk ook naar de screens en denk 'wtf' dit gecombineerd met het feit dat ik nog NOOIT iemand ben tegengekomen die WoW kan combineren met een social life zorgt er voor dat er nooit een trial oid op mijn pc komt en het feit dat ik mezelf net iets te goed ken
Het lukte mij altijd vrij aardig moet ik zeggen; vriendin + vrienden hebben voldoende aandacht gekregen.. School ietsje minder