zet mij dr maar bij voor cod4, gears2, halo3 en zodr die er komt bad company. Wel ff vragen of thijs het is die speelt, want mn broertje pikt mn 360 ook regelmatig in
Misschien tof om left4dead te spelen? Ik wil graag met een team nederlanders samenspelen ipv de hele tijd hurry up goddammit! te moeten roepen
Ik vind dat Skate 2 toch ook in Team XBW mag Ik had een logotje gemaakt voor het Skate 2 team om je te overtuigen, en ik had een foto gemaakt, maar hij kon niet uploaden, dus nu maar even zo: Link Even voor de duidelijkheid: Dit kan je dus op je shirt/pet/board zetten in Skate 2.
Beetje dood was het hier. Wil er wel mee doorgaan, maar niet dat alles om mij draait. Initiatief van anderen waardeer ik enorm!
Okee jongens dat wordt dus bieden om de laatste plaats in het team. Laten we starten vanaf 5 euro, je mag steeds met 2 euro verhogen. Opbrengst gaat in het potje voor vernieuwingen aan het forum
Er is geen laatste plek, hoe meer teams hoe vaker we kunnen spelen. Dit moet alleen wel even door iemand geregeld worden.