Ey mensen is er een "kleine" wending in het toernooi gekomen whehehe leuk verzonnen weer door ErikBOX jammer dat ik er niet aan mee kan doen maar ik beloof jullie dat het volgende toernooi dat ErikBOX en ik ChezZzITA gaan organiseren groots zal zijn en we zullen er alles aan doen om dat vloeiend te laten verlopen! Maar het moeilijke is dat niet altijd iedereen blijft spelen en dat er soms tussendoor mensen afhaken dat is wel jammer. mja ik hoop snel weer van de partij te zijn gr ChezZzITA
Aston villa krijg ik niet te pakken en Athletico doet ook niks meer, zal wel zijn omdat hij bijna zeker is van plaatsing -.-
Stuur hem even een pm, en een bericht op xbox live. Als hij niet reageert wordt hij uit het toernooi gezet.
Euhm pardon. Kaasstengel stuurt mij een bericht of ik 'nu' wil spelen. Ik doe Fifa 09 erin maar geen Kaasstengel meer, na een tijdje ga ik dan ook weer wat anders doen. Schuld ligt aan jouw zijde.
Volgend toernooi kan ik me al inschrijven voor het volgend toernooi ?? lijkt me erg leuk p.s. mocht de speler van Chelsea FC zijn afgevallen ik wil graag zijn plaats innemen
Als ze over 1 uur en 12 minuten nog niet spelen dan gaat Bayern Munchen & Atletico Madrid door naar de 2e ronde, en Chelsea en & Aston Villa naar de verliezersronde..
Ok er zijn dus in poule A geen wedstrijden meer gespeeld, dit betekend dat de eerste ronde nu is afgelopen. Vanavond zet ik de eindstand van RONDE 1 op dit forum. Vanaf dan mag er gespeeld worden in de verliezerspoule.