Zijn er ook die vanavond zin hebben om wat te knallen, en dan het liefste Warzone-Execution? Ik ga maar weer 's beginnen!
Er zijn nog 2 plekken vrij in de horde match voor snowblind . Match begint om 20.00 dus wie het eerst komt wie het eerst maalt
Nou jongens het was echt een vette match. Bij het begin duurde het nog even voordat de game helemaal vol was. Maar toen er uiteindelijk 5 waren konden we gaan knallen. Na veel bravoure in het begin en nog meer praatjes ging het vanaf wave 20 eindelijk van start. Geen enkele keer dood gegaan en dan tot level 47 gekomen op niveau normal, het was een vette match die uiteindelijk drie uur heeft geduurd . Oh en dat iedereen die mee deed nu een rank heeft tussen 127 en 131 is ook leuk
Als iemand vandaag of morgen nog zin heeft om tot wave 50 te gaan op een flashback map ? Ik doe wel mee ^^ Het was echt vet gister !
Ik wil wel. Kan de hele dag, alleen s'avonds niet de hele avond en misschien zelfs helemaal niet vanavond.
Klopt maar jet verdiend wel punten, en ranking is plaatsing in een top 10.000 oid. Aangezien we wave 1 t/ m47 achterelkaar speelden zonder dood te gaan scoorden we best goed :b:
Was die niet al gepatch'd? En als je dat nog niet eens kan lezen, zulk simpel engels, dan wordt je wel miljonair .
NOG niet. Next Gears of War 2 update adding experience to Horde mode G4 recently aired a preview for the new Gears of War 2 compilation, All Fronts, that features an odd in-game pop-up around the 2:49 mark, highlighted in the image above. It shows a player earning experience during a Horde match, which all good COG soldiers know isn't normal. So, we bugged Epic about it, and the developer has confirmed that the next title update for the game will add experience to Horde mode. Advances to seduce Epic to put out further information about the update, including a release date, proved useless. Jeez Epic, you can be so prude sometimes!