1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb er toch al zo'n 4,5 uur in zitten en dat is voor mijn doen behoorlijk wat :+

    Hebben jullie het Pantheon (weet de spelling niet zeker), helemaal bovenin de Nexus al gezien? Echt super!

    Kom trouwens de brug niet over in 1-2
    vanwege de draak
    . Gewoon meer in agility stoppen na wat grinden oid?
     
  2. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat duidelijk Demon's Souls - Asian English Edition.

    Zou niet hoeven, je kan ook wat armor unequippen. Maar je moet gewoon kijken waar hij ongeveer begint en dan zodra hij vuur gaat spuwen als een gek rennen en dan haal je het wel, ik had het met een Knight gehaald zonder problemen, en die kan amper fantsoenlijk rolls doen :lol:
     
  3. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het hoofd gezien,bedankt ing. Maar helaas kan ik er niks mee,ik heb geen CC of paypal. Zal dus effe via internet moeten zoeken totdat iemand zijne demon soul verkoopt.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Op die brug alles mollen en steeds op tijd terugtrekken als die draak komt. Je hoort het goed want hij maakt veel geluid. Daarna over de brug sprinten als je deze bijna of helemaal schoongeveegd hebt, op het moment dat de draak wegvliegt. Moet lukken, want jij speelt toch ook met een Royal?

    @ SnakeLiquid: Houdt deze topic in de gaten. Wie weet verkoopt één van ons hem straks.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat is de brug in 1-1 die jij bedoelt, het is de ander waarmee je achter de draak aanloopt. Alle guides zeggen dat je gewoon moet rennen.... kent het spel een sprintknop?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Haha.... tutorial vraag joh, knop met rondje ingedrukt houden.

    Wist je dat je ook kon parryen? ;)

    EINDELIJK wereld 4-2 gehaald! Jezus, wat was dat een irritant lastig stuk zeg. Ga je niet dood aan zo'n deathray beam, dan val je wel per ongeluk in het ravijn. Veel souls gewonnen en ook weer bijna zoveel kwijt geraakt. Om al niet te spreken van het aantal herbs en potions dat ik heb moeten gebruiken om levend te blijven. Maar goed, mijn karakter is er uiteindelijk wel weer stukken sterker op geworden. Ik heb nu een miracle geleerd waarbij ik één keer dood mag gaan om dan automatisch resurrected te worden. Behoorlijk handig dus.

    @ Kevf: Wacht, je bedoelt het level erna als je over die kantelen rent? Je moet inderdaad eerst uitlokken dat die draak de hele brug onder vuur neemt en daarna pas de tweede keer erachter aan rennen. Maar het tweede stuk kun je het beste ondergronds doen. Check in de eerste toren, je kunt de trap naar boven nemen en dan kom je bij die boogschutters uit. Maar je kunt daar ook te trap naar beneden pakken en dan kom je in de tunnels precies onder de kantelen uit. Je komt daar o.a. wilde honden tegen. Lastige beesten trouwens. Hoop dat je een goed schild bij je hebt? Als je die draak in wereld 1-2 molt, valt hij je ook niet meer lastig. Op de eerste bewakingstoren kun je hem met pijlen en soul arrows onder vuur nemen en verslaan.

    Op naar de laatste demon van deze wereld. Het blijft een heftige game!
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2009
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar ik red het gewoon niet naar de overkant, ben er 1 keer gekomen omdat ik nog levend was en daar idd dood gegaan door de doggies :+
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Oké, eerst lok je een aanval uit. Als je bij de brug aankomt zie je een hoop zwartgeblakerde lijken, toch? Zorg dat je daarachter blijft. Je rent een stukje naar voren en de draak zal nu redelijk snel de brug onder vuur nemen (je ziet de draak opstijgen aan de rechterkant, langs de bergflank). Intussen sta jij weer een stukje naar achteren, achter de zwartgeblakerde lijken dus, zodat je direct achter de draak aan kunt rennen (je ziet de vlammenzee voor je) als hij al spuwend overvliegt. Dit moet je met je Royal kunnen halen, want ik haalde het ook gemakkelijk.

    Misschien haal je het niet omdat je te zwaar beladen bent? Teveel gewicht draint namelijk ook extra stamina. Probeer tussen de 30 a 40 kg max. bepakt te zijn, niet meer. Zeker niet meer in jouw stadium waar je nog niet zoveel items gevonden kunt hebben.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2009
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat van dat rondje heb ik dan gemist in de tut, weet dat je ermee kan rollen, wegspringen maar niet sprinten. En ja ik weet dat je kan parry-en

    moet toch eens wat minder spellen door elkaar spelen :+
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje.. heb je hier vrijheid a la oblivion? of is het meer zoals fable? open wereld? paard?

    lol, bedankt.. mischien toch maar importeren deze game.. ziet er tof uit.
     
  11. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Het heeft niks met Oblivion te maken. Denk gewoon Ninja Gaiden, maar dan fantasy themed ipv ninja's. En met veel meer RPG elementen.
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, toch maar eens importeren.. wellicht de NTSC versie dan maar, als ze de originele stemmen (japans) er maar inhouden.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er zitten iig engelse stemmen in de Aziatische versie.

    Ik ben eindelijk de brug voorbij maar verderop alweer vast...denk dat ik even een rondje ga grinden :+
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik heb hem inmiddels uitgespeeld. :+
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    serieus? :eek:

    Hoeveel uur heb je er op zitten? Al aan new game + begonnen?

    Ik leg trouwens altijd een soul sign neer, maar word zelden opgeroepen...

    Is het einde een beetje de moeite waard?
     
  17. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je hem verkopen :D heb dus wel interesse }:]}:]
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Net geen 40 uur (33 uur en 57 minuten), met soullevel 88. Ik was eigenlijk soullevel 89, maar de laatste "echte" boss had een level weggezogen.

    Het einde vond ik interessant, maar de laatste boss was een anti-climax. Zo gemakkelijk ging hij plat.

    Wat ik van de forums begrijp is dat The Old One zieltje had gewisseld met King Allant, vandaar dat je de "echte" boss daarvoor al hebt verslagen.


    Indrukwekkende game! Ik vond niet alle levels even interessant, maar vooral de eerste en derde wereld spraken me erg aan. De derde wereld (Shrine of Storms) was ook nog eens verrekte lastig. Ik heb nooit de hulp ingeroepen van een blauwe phantom, maar ben wel vaker een kopje kleiner gemaakt door een rode phantom die heel leuk mijn game kwam binnendringen wanneer mijn karakter eindelijk weer levend was. Als geest (of offline) spelen heeft dus zijn voordelen.

    Tja, wat kan ik nog meer zeggen over DS? Ik zou willen dat er meer van dit soort spellen op de consoles uit waren, maar helaas is dat niet zo. Voor mij is dit in ieder geval de PS3 titel van het eerste half jaar van 2009.

    @ripley: Binnenkort misschien. Ik ben iemand die spellen redelijk snel verkoopt nadat ik ze heb uitgespeeld (ook de beste games). Ik wil wel eerst een stukje New Game+ proberen. Kijken of die nieuwe fireball spreuk ook zo goed werkt op de Phalanx. :D

    EDIT: Of toch ook niet. DS staat te koop. Check de betreffende topic.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is echt iets wat ik mis op de Xbox 360, een actiespel dat je na 30 uur spelen pas één keer uitspeelt, en niet na 8. :mad: Dat is ook meer de Sony/Playstation cultuur, games die erg lang duren. Hou ik van. Hopen dat een spel als dit ooit nog naar de Xbox komt, of van de vakantie elke dag op en neer fietsen naar een vriend van me om daar te Playstation'en. :+ Of zelf ook een PS3 kopen, natuurlijk. :)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ja, dat valt me ook op aan veel PS3 games. Ik heb de indruk dat de 360 veel meer op een westerse consumptie maatschappij is gericht (lees: flashy maar vaak oppervlakkig en meestal een korte ervaring). Maar misschien geef ik Sony dan weer teveel credit.

    Eerlijk gezegd krijgt de PS3 steeds betere, kwalitatief goede games. En met de price drop die er binnenkort weer aan komt, kun je hem toch maar moeilijk laten liggen als echte gamer? ;)

    Het ziet er naar uit dat ik DS heb verkocht. Zie dat niet als een "oh, dan zal ie toch wel niet goed zijn geweest". Zelfs de beste games verkoop ik vaak na één playtrough. Ik gun graag anderen ook een leuke ervaring. O-)

    Anyway, als er hier iemand vastzit, laat het dan horen! Tis een vette game en ik vind het jammer als mensen ontmoedigt raken omdat de moeilijkheidsgraad relatief hoog ligt.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2009

Deel Deze Pagina