Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die van jou dan elke keer gerepareerd? Heb nu 3 keer een RROD gekregen en kreeg elke keer een nieuwe xbox
     
  2. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik.:+
     
  3. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    bij mij deed ie het ook niet aan me kaar je moet juist getal en letters spatie tussen
     
  4. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    't is al gelukt.
    Maar toch bedankt.
     
  5. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Iemand enig ervaring met het probleem dat je allemaal grote strepen in het beeld krijgt. Dat het gamen onmogelijk maakt?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of je kabel is kapot, of je videokaart is kapot. Probeer een kabel van een vriend te lenen om de kabel uit te sluiten!
     
  7. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Net naar xbox gebeld, en moest idd de kabels even na kijken. En de kabels poetsen inverband er stof in kan zitten zei ie. En ik wilde nog wel ff lekker gaan gamen.

    edit;

    Maakt het niet uit wat voor hdmi kabel is. Anders koop ik ff een nieuwe.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee maakt niet uit, elke HDMI kabel werkt.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon een Z-merk HDMI-kabel kopen voor < € 10

    Mijn HDMI-kabels hebben ik gekocht bij het onderdelenhuis voor € 9,95 en deze werkt perfect met 1080p.
     
  10. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Allebei bedankt. Maar moet toch mn xbox opsturen (2de x) Kreeg een foutmelding E74 of E71 weet het niet meer. Maar waarschijnlijk is de videokaart kapot, of zit er iets los op. Gelukkig had ik nog een oude xbox premium staan. Dus dan wordt het daar ff op gamen de komende 2 weken.
     
  11. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ola, wie heeft er allemaal zijn 360 laten repareren voor e74? iemand enig idee wat ze nou precies gedaan hebben?:p , want ik heb nu dus het idee dat er een zephyr moederbordje in gekwakt is , maar of ze er daadwerkelijk iets aan gemaakt hebben???
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit even te balen. Mijn 360 heeft (weer..) klachten. De videokaart houdt er volgens mij gewoon mee op. Ik kan urenlang in Dashboard rondneuzen zonder problemen, maar op het moment dat ik een game start, klapt hij er gewoon uit.. (muziek loopt verder, maar tv heeft geen signaal). Heb het met meerdere spellen geprobeerd, maar het probleem blijft...

    Het grootste nadeel is dat mijn Xbox al wat ouder is.. Ik heb namelijk op de launch een eerste exemplaar gekocht. Deze is ondertussen al 2x gerepareerd, maar de laatste reparatie is van 2 jaar geleden. Iemand enig idee wat de kosten zijn om te laten repareren? Ga zo Microsoft bellen wat zij te zeggen hebben, maar ik baal er wel van.

    Getest met een andere xbox en het ligt definitief niet aan mijn tv, hdd of kabels...

    /Edit, reparatie is 87 euro. Lastige keuze... Nieuwe arcade is 180, maar dan met hdmi en waarschijnlijk stillere dvd-drive...
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nieuwe kopen dan :p
     
  14. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hebben we alle 3 ineens hetzelfde probleem. UPC was wel erg snel bij me aan de deur. 10 min nadat ik gebeld had stonden ze al aan de deur. Erg netjes van ze.
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    UPC? Wat kwamen die doen dan :+?
     
  16. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gisteren ineens de rrod. Vreemd is wel dat het soms wel en soms niet eindigt in die rode ringen (3/4). In alle gevallen werkt mijn xbox niet meer. Jammer dat je niet op de bon kunt aangeven dat je bereid bent om - als ze een nieuwe zouden sturen - tegen bijbetaling te upgraden (in mijn geval van een premium naar een elite)...

    Vanmorgen elektronische bon gemaakt, xbox in doos en maandag wordt de xbox360 opgehaald. Balen dat het tussen 8 en 18.00 is...de hele dag wachten...
     
  17. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    nu kan ik mezelf er helemaal geen wijs meer uit, na wat googlen en wat zelf onderzoek :p, zag ik dat er in de Zephyr versie een (gouden) heatpipe zit, nou dit zit er bij mij dus ook in, MAAR bij de zephyr versie zit 1 Groene inductor(zoals ze dat zo in het engels noemen) maar bij mij 2 ??? terwijl bij de falcon versie er ook 2 zitten maar geen heatpipe ? Wat is er hier aan de hand ? haha
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien drukken ze er nu beide in, en heatpipes (ze zijn koper, niet goud:p) én inductor (bedoel je geen conductor?).
     
  19. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    daar issie weer, haha jullie zullen me nu vast voor gek uitmaken, maar,

    Er zitten 3 van die groene dingen in :p dat is dus het oudere model en zon koper goudkleurige staaf :p ja ik weet niet hoe ik dat het beste kan benoemen

    Groeten
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm als je hem open maakt vervalt de garantie ... dus :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina